Oh, reizen en survivallen is niet echt mijn ding, dus aan mijn adviezen heb je niet veel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
jammer hoor Recce, ik had liever nog wat nuttige input van je gehad. Maar dat handdoekje gaat erin
nou ja eerlijk gezegd was vorige week zondag dan zo'n dag dat ik ALS ik al de baan op gegaan zou zijn, waarschijnlijk mijn preppers pack thuisgelaten zou hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, reizen en survivallen is niet echt mijn ding, dus aan mijn adviezen heb je niet veel.Ik was waarschijnlijk ergens verhongerd en onderkoeld teruggevonden als ik was gaan treinen vorige week zondag.
Volgende keer dat je bij de tandarts bent even vragen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
zoek eigenlijk nog tandpasta in 10 ml verpakkingen
Wist iemand de magische commando's nog wel dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, niet qua primair besturingssysteem maar wel wat betreft de cli.
Als je alle gevaren van een ongevaarlijke dag probeert in te dekken kun je net zo goed als goudvis door het leven gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja eerlijk gezegd was vorige week zondag dan zo'n dag dat ik ALS ik al de baan op gegaan zou zijn, waarschijnlijk mijn preppers pack thuisgelaten zou hebben
Quanta costa?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer dat je bij de tandarts bent even vragen.
Mijn ouders hebben letterlijk dozen van die sampletjes staan.
Doe ik vaak ook. Vinden mensen geweldigquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je alle gevaren van een ongevaarlijke dag probeert in te dekken kun je net zo goed als goudvis door het leven gaan.
Hadden nog wel wat jaren ongeteste back-up doosjes staan verspreid over heel Europaquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Wist iemand de magische commando's nog wel dan?
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja eerlijk gezegd was vorige week zondag dan zo'n dag dat ik ALS ik al de baan op gegaan zou zijn, waarschijnlijk mijn preppers pack thuisgelaten zou hebben
Ja dan krijg je meteen een berg mee. Nam ik ook vaker mee naar het buitenland. Anders gewoon die reismini's maar die zij wel 15-20ml meteen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgende keer dat je bij de tandarts bent even vragen.
Mijn ouders hebben letterlijk dozen van die sampletjes staan.
Ah, dus daarom reden de treinen niet!quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden nog wel wat jaren ongeteste back-up doosjes staan verspreid over heel Europa
Die dingen draaien of draaiden tot voor kort nog op een 2G systeem dat we graag uit de lucht willen halen.quote:
Primaire back-up staat in een houten shelter in Duitsland aan het einde van de startbaan van een NAVO vliegveld, als daar een vliegtuig ooit doorschiet zit ik op Saint-Barthélemyquote:
Sinds wanneer bouwen de Duitsers houten shelters?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Primaire back-up staat in een houten shelter in Duitsland aan het einde van de startbaan van een NAVO vliegveld, als daar een vliegtuig ooit doorschiet zit ik op Saint-Barthélemy
Is een stukje Amerikaans grondgebied, vergeten terug te geven na de kermis van 40-45.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Sinds wanneer bouwen de Duitsers houten shelters?
Gelukkig maar, anders waren we nu Russisch aan het leren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een stukje Amerikaans grondgebied, vergeten terug te geven na de kermis van 40-45.
Nou ja die mannen daar zijn voor het eerst sinds 2001 hard aan het werk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders waren we nu Russisch aan het leren.
Voor alle mensen die denken dat hun zomervakantie nog doorgaat dit jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:03 schreef Recce het volgende:
In Shanghai begint de bevolking in opstand te komen omdat ze al een paar weken zonder veel eten opgehokt zitten:
[ twitter ]
Allemaal het plan van Willem Engel. Niet op letten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:03 schreef Recce het volgende:
In Shanghai begint de bevolking in opstand te komen omdat ze al een paar weken zonder veel eten opgehokt zitten:
[ twitter ]
Chinezen hebben zichzelf hier te pakken met hun COVID-beleid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor alle mensen die denken dat hun zomervakantie nog doorgaat dit jaar.
Waarom zou dat de zomervakantie dwars zitten? Ik denk wel dat er nog meer leveringsproblemen komen voor allerlei spullen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor alle mensen die denken dat hun zomervakantie nog doorgaat dit jaar.
Ze hadden bij Omikron om moeten switchen, dan hadden ze het optimale beleid gehad in allerlei opzichten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chinezen hebben zichzelf hier te pakken met hun COVID-beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |