Zit er ook een handdoek in?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een packing cube waar ALLES voor een dag in kan. Van schone kleren tot toiletspullen tot accu's opladers powerbank tot een portemonneetje met emergency cash tot een zak borrelnootjes en een glas whisky
Ja, dat snap ik, mensen willen hun werk kunnen doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijg ik regelmatig liefdevol naar mijn kop geslingerd hoor.
Nog niet, die verwacht ik in een hotel wel. Maar kanquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijg ik regelmatig liefdevol naar mijn kop geslingerd hoor.
Mijn werk ja zoals ik het wil en wensquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, mensen willen hun werk kunnen doen.
Daar staat inmiddels een verbod op, werden hele oorlogen mee uitgevochten bij onsquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Keertje deze meenemen. Heb er zo nog een op het werk liggen.
Wel belangrijk hoor! Lees hier:quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet, die verwacht ik in een hotel wel. Maar kanheb zo'n microvezelding
quote:More importantly, a towel has immense psychological value. For some reason, if a strag discovers that a hitchhiker has his towel with him, he will automatically assume that he is also in possession of a toothbrush, washcloth, soap, tin of biscuits, flask, compass, map, ball of string, gnat spray, wet-weather gear, space suit etc., etc. Furthermore, the strag will then happily lend the hitchhiker any of these or a dozen other items that the hitchhiker might accidentally have "lost." What the strag will think is that any man who can hitch the length and breadth of the Galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through and still knows where his towel is, is clearly a man to be reckoned with.
Heb het hele zootje vorige week met die horrorsneeuwcalpyse des doods eens getest en het voelde wel erg goed moet ik zeggen. Gewoon klein pakje en ALLES is erquote:
Volgens mij wordt hier een ander risico bestreden dan wat mijn doel is.quote:
Whehe. Hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar staat inmiddels een verbod op, werden hele oorlogen mee uitgevochten bij ons
Heb er hier ook nog een half arsenaal van liggen, was soms redelijk oorlog op werkquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met die NERF-guns begon het vrij onschuldig met een geweer dat een paar pijltjes af kon schieten. Die dingen met die balletjes waren wel next level. Ging ook best hard af en toe. Keer bril van een collega van z'n hoofd geschoten
hij heeft deze gekregen zodat hij niet elke keer mensen lastig valt:quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar mensen denken dan toch direct dat jij dat niet nodig zult hebben? Jij gaat wiebeldansend van bureau naar bureau, overal praatjes makend, zwierefluitend het gebouw door. Wat moet jij dan met een stressballetje?
Schoot een keer tegen de oogbal van een collega aan met zo'n nerfding, die gooide een vol kopje koffie naar me toe, ik dook weg en tja daar stond toch een vrij belangrijk stoffig PC-tje waarvan we er toen pas achter kwamen wat die deed.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met die NERF-guns begon het vrij onschuldig met een geweer dat een paar pijltjes af kon schieten. Die dingen met die balletjes waren wel next level. Ging ook best hard af en toe. Keer bril van een collega van z'n hoofd geschoten
Die heb ik vijf stuksquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
hij heeft deze gekregen zodat hij niet elke keer mensen lastig valt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn werk ja zoals ik het wil en wens
Ja, behalve dat wat je op dat moment echt nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb het hele zootje vorige week met die horrorsneeuwcalpyse des doods eens getest en het voelde wel erg goed moet ik zeggen. Gewoon klein pakje en ALLES is er![]()
Tegenwoordig kijkt half winkelend Utrecht mee in mijn kantoor aldaar dus tjaquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehe. Hier ook
Voor COVID zaten we met de mensen die echt het werk deden in een apart hok buiten het echte kantoor. Daar was altijd wel iets te doen.
Tegenwoordig is het opgeknapt en is het een heel nette ruimte waar ook vrouwen werken.
Knoeien met koffie was vroeger trakteren bij ons. Weet niet hoe gooien mee zou tellen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoot een keer tegen de oogbal van een collega aan met zo'n nerfding, die gooide een vol kopje koffie naar me toe, ik dook weg en tja daar stond toch een vrij belangrijk stoffig PC-tje waarvan we er toen pas achter kwamen wat die deed.
Such as?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, behalve dat wat je op dat moment echt nodig hebt.
Daar draaide het hele bedrijf op?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoot een keer tegen de oogbal van een collega aan met zo'n nerfding, die gooide een vol kopje koffie naar me toe, ik dook weg en tja daar stond toch een vrij belangrijk stoffig PC-tje waarvan we er toen pas achter kwamen wat die deed.
Als het goed is kom ik een dezer dagen daar nog eens langs.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijkt half winkelend Utrecht mee in mijn kantoor aldaar dus tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |