Gelukkig zijn stressballetjes niet meer hip. Dat was anders ook wel leuk geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik neem er altijd vier mee, om de twee uur pak ik er eentje
Die heb ik een stuk of tien op mijn bureau liggen, ook een hoop knuffels waaronder een geile champignon en plastic poppetjes die ik in de loop der jaren gekregen heb van mensen die wat te slijmen of te bedanken haddenquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn stressballetjes niet meer hip. Dat was anders ook wel leuk geweest.
werk jij voor mijn vorige werkgever of zoquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik een stuk of tien op mijn bureau liggen, ook een hoop knuffels waaronder een geile champignon en plastic poppetjes die ik in de loop der jaren gekregen heb van mensen die wat te slijmen of te bedanken hadden
Ik ben de enige die zo'n bureau heeft, wil het ijs wel eens breken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werk jij voor mijn vorige werkgever of zo
Als ik zo'n rugzak nodig zou hebben, zou ik die toch niet bij de LIDL kopen, denk ik. Sta je daar in de sneeuw op 6 kilometer hoogte met een gat in de rugzak en een spoor van belangrijke overlevingsspullen achter je.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zo eentje, kun je al je zooi in kwijt https://www.lidl.nl/p/high-peak-backpack-sherpa/p100236868
Jij bent eigenlijk ook een soort Haddock.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUIZEND BLIKSEMBOMMEN EN DONDERGRANATEN![]()
Ja op mijn leeftijd moet ik weleens aan pijproken gaan denken jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook een soort Haddock.
Waarom heb je zoveel stressballen? Die heb jij toch helemaal niet nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik een stuk of tien op mijn bureau liggen, ook een hoop knuffels waaronder een geile champignon en plastic poppetjes die ik in de loop der jaren gekregen heb van mensen die wat te slijmen of te bedanken hadden
Ben je zes ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook zo'n Karrimor maar daar ga ik niet mee werksjouwen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een rugzak waarbij ik al mijn gear kwijt kan en nog kleding voor een kleine week.
Dat is wel helemaal uitgeraakt hč? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand een pijp heb zien roken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op mijn leeftijd moet ik weleens aan pijproken gaan denken ja
Zijn makkelijke kantoorcadeautjes blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel stressballen? Die heb jij toch helemaal niet nodig?
ik heb een packing cube waar ALLES voor een dag in kan. Van schone kleren tot toiletspullen tot accu's opladers powerbank tot een portemonneetje met emergency cash tot een zak borrelnootjes en een glas whiskyquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een rugzak waarbij ik al mijn gear kwijt kan en nog kleding voor een kleine week.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel helemaal uitgeraakt hč? Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand een pijp heb zien roken.
Als ik echt indruk wil maken heb ik nog de werkkoffer van mijn vader. Jarenlang ambtenarenwerk overleefd. Dan kom ik binnen en is het "KLIK KLIK" en dan kan ik m'n laptop pakken. Had ook net zo goed een vuurwapen in kunnen zitten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook zo'n Karrimor maar daar ga ik niet mee werksjouwen.
Laat Moedertje Rusland maar binnenvallen, Fles is voorbereid.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb een packing cube waar ALLES voor een dag in kan. Van schone kleren tot toiletspullen tot accu's opladers powerbank tot een portemonneetje met emergency cash tot een zak bitterballen en een glas whisky
Maar mensen denken dan toch direct dat jij dat niet nodig zult hebben? Jij gaat wiebeldansend van bureau naar bureau, overal praatjes makend, zwierefluitend het gebouw door. Wat moet jij dan met een stressballetje?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn makkelijke kantoorcadeautjes blijkbaar.
Meenemen als handbagage is voor mij ook wel een voorwaarde. Als ik voor mijn werk onderweg ben heb ik geen zin om op koffers te wachten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:35 schreef mschol het volgende:
ik heb een goeie rugzak waar ik kleding voor een 3-4 daags tripje in kwijt kan en mee kan nemen als handbagage
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik echt indruk wil maken heb ik nog de werkkoffer van mijn vader. Jarenlang ambtenarenwerk overleefd. Dan kom ik binnen en is het "KLIK KLIK" en dan kan ik m'n laptop pakken. Had ook net zo goed een vuurwapen in kunnen zitten.
nou ja 1 dag dan hequote:Op vrijdag 8 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat Moedertje Rusland maar binnenvallen, Fles is voorbereid.
Die krijg ik regelmatig liefdevol naar mijn kop geslingerd hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar mensen denken dan toch direct dat jij dat niet nodig zult hebben? Jij gaat wiebeldansend van bureau naar bureau, overal praatjes makend, zwierefluitend het gebouw door. Wat moet jij dan met een stressballetje?
ja maar teruggooien nooit hequote:Op vrijdag 8 april 2022 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijg ik regelmatig liefdevol naar mijn kop geslingerd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |