Ben je dan ook gelijk incontinent geraakt hierdoor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n enorme Bossche Bol om half zeven in de ochtend gekregen op mijn verjaardag, plus champagne, plus hartige hapjes, en wilde gelukkigeverjaardagseks..........hele dag zuurmisselijk geweest en nieuw matras kunnen kopen.
Kan een klein drupje ernaast zijn gekomen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan ook gelijk incontinent geraakt hierdoor?
Ja die zijn lekkerquote:
De hele tijd snoepen van de room en chocolaquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke workshop
Underboobing.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk die uitzending van meester frank doet uitspraak. Ze moeten die mensen ondertitelen
Underboobeling dan hequote:
Mooi programma is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk die uitzending van meester frank doet uitspraak. Ze moeten die mensen ondertitelen
Ik heb die dochter wel eens in mijn bedstee gehad, daar rook je het serieus aan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele tijd snoepen van de room en chocola
Het zijn ook wel vaak tokkies.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Krijg nu wel trek in die worstenbroodjes met spek
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.
oh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef -Shii- het volgende:
Frank Visser is zelf ook een lastige buurman.
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spekquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.
Daar spreken ze elk woord dat eindigt op -er uit als -ahquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spek
Ze praten in elk geval wel onwijs hardquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?quote:
ECHT NIETquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze praten in elk geval wel onwijs hard
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zitquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.Daarom lijkt het me wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |