geen enkel worstenbroodje is lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen worstenbroodjes van de bakker zijn lekker, niet van een supermarkt
Ook wat bossche bollen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zal er een paar meenemen in Den Bosch als ik daar ooit kom.
Franks verontrustend zuur worstje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit trouwens nog wel een verschil in.. bij sommige bakkers is het vlees een beetje zurig (kruidig) en bij de ander wat milder.
Ja, wat wil je dat ik hier op zeg?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Franks verontrustend zuur worstje.
Die les heb ik al geleerd bij de workshop Bossche Bollen maken.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wat bossche bollen.
Kan de medium-size aanraden, want van die grote wordt je kats misselijk
Nou gewoonquote:
Worstenbroodjes hier van de bakkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n Brabants worstenbroodje gehad.
Lijkt mij wel een leuke workshopquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die les heb ik al geleerd bij de workshop Bossche Bollen maken.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Worstenbroodjes hier van de bakker![]()
Worstenbroodjes met spek hier van de bakker![]()
![]()
Ik heb wel eens zo'n enorme Bossche Bol om half zeven in de ochtend gekregen op mijn verjaardag, plus champagne, plus hartige hapjes, en wilde gelukkigeverjaardagseks..........hele dag zuurmisselijk geweest en nieuw matras kunnen kopen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook wat bossche bollen.
Kan de medium-size aanraden, want van die grote wordt je kats misselijk
Ben je dan ook gelijk incontinent geraakt hierdoor?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n enorme Bossche Bol om half zeven in de ochtend gekregen op mijn verjaardag, plus champagne, plus hartige hapjes, en wilde gelukkigeverjaardagseks..........hele dag zuurmisselijk geweest en nieuw matras kunnen kopen.
Kan een klein drupje ernaast zijn gekomen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je dan ook gelijk incontinent geraakt hierdoor?
Ja die zijn lekkerquote:
De hele tijd snoepen van de room en chocolaquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuke workshop
Underboobing.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk die uitzending van meester frank doet uitspraak. Ze moeten die mensen ondertitelen
Underboobeling dan hequote:
Mooi programma is dat.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:59 schreef bitterbal het volgende:
kijk die uitzending van meester frank doet uitspraak. Ze moeten die mensen ondertitelen
Ik heb die dochter wel eens in mijn bedstee gehad, daar rook je het serieus aan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele tijd snoepen van de room en chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |