SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
In dozen op de grondquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik videomeeten met flessen wasmiddel op de achtergrond
Een berghok of gangkast is de architect hier vergetenquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In dozen op de grond
Ik heb wel een gangkast waar de ketel en de wasmachine staan, daarboven heb ik schappen met schoonmaakzooi en vazen, en heb ook ergens een wasrekje en een emmer tussen gefrot dus het staat ramvol. Alleen de stofzuiger en de dweil enzo passen er niet in.
Nee, dat zie je verkeerd: je moet zo'n hippe Dyson voor aan de muur hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een berghok of gangkast is de architect hier vergetenMoet een man zijn geweest. Die denkt er gewoon niet over na dat mensen een stofzuiger hebben.
Die wil je toch ook niet midden in je woonkamer?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd: je moet zo'n hippe Dyson voor aan de muur hebben.
Dit huis is 100 jaar oud. Hier zijn ook wel wat verbeteringen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een berghok of gangkast is de architect hier vergetenMoet een man zijn geweest. Die denkt er gewoon niet over na dat mensen een stofzuiger hebben.
hoi collegaquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef dud0r het volgende:
@:mschol hoe kom je aan die foto van mijn werkplek
Tuurlijk wel, stofzuiger van bijna een rug moet je showen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die wil je toch ook niet midden in je woonkamer?![]()
Denk dat mijn Miele nog wel 20 jaar meegaat
Iets minder maar ken niemand verder die zo netjes is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Solo ook zo georganiseerd en netjes?
Hmm, ik doe nog wel even met mijn traditionele stofzuiger.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, stofzuiger van bijna een rug moet je showen.
Of een robotstofzuiger, uiteraard.
Snap ik, snap ik, ik deel vooral m'n vermoedens over de gedachtegang van de architect.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik doe nog wel even met mijn traditionele stofzuiger.
Die heb ik ook al niet. Er is wel een fietsenkelder en parkeergarage.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:43 schreef mschol het volgende:
mijn hobbykamer is nu de rommelkamer, en in mn slaapkamer heel veel ruimte om spul op te bergen op dit moment
geen losse ruimtes in appartement, wel een berging uiteraard
Wat een hel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik ook al niet. Er is wel een fietsenkelder en parkeergarage.
Hij had z’n beperkingen, want het is een voormalig kantoorgebouw. Dus er staan wat zuilen en zo in de wegquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik, snap ik, ik deel vooral m'n vermoedens over de gedachtegang van de architect.
Jij hebt zelfs nog een huurder je huis in weten te frummelen, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:49 schreef Fogel het volgende:
Groter gaan wonen om je zooi kwijt te kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |