abonnement Unibet Coolblue
pi_204548024
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 19:17 schreef Phoebster het volgende:

[..]
Het lijkt er in ieder geval sterk op dat dit haar derde sleuteltattoo is *O*
Ik las sleutelbos :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204548043
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Die ex van haar, Rolf Tangel, die lijkt nu een relatief rustig en gewoon gezinsleventje te leiden, toch? Hij komt niet enorm zwakbegaafd over (zoals ik van achter mijn laptop kan beoordelen, :')) en toch heeft of had hij een tatoeage van/over Sam op zijn lijf. En wat voor een, :r.
Ik zag vanmiddag dat hij een post van Sam gelijkt heeft (doet hij wel vaker) en keek even op zijn profiel maar die is weer single.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 april 2022 @ 20:21:36 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204548058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik las sleutelbos :')
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 april 2022 @ 20:21:56 #54
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204548061
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:18 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Ik zie er nog steeds alleen Johan Derksen in...
:o
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204548079
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 19:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zwakbegaafd is wat anders dan 'gewoon' simpel zijn. Anders zouden hele volksstammen psychisch ziek zijn. Hoe popi jopi het ook is om iedereen altijd maar zwakbegaafd te noemen, betekent dat niet dat dat ook degelijk het geval is. Sommige mensen zijn ook arrogante, enorm egoïstische teringlijers, maar niet iedereen heeft dan maar gelijk een Narcistische Persoonlijkheidsstoornis.
Qua zwakbegaafdheid is het denk ik eerder andersom. Zwakbegaafd ben je als je IQ onder de 85 is en bij een IQ lager dan 70 spreek je van licht verstandelijk beperkt. Ongeveer 2,3 miljoen mensen in Nederland zijn zwakbegaafd of licht verstandelijk beperkt, heel erg veel dus. En dan heb je ook nog de mensen die nóg lager scoren.
Ik heb het idee dat mensen vaak denken dat zwakbegaafdheid een een heel ernstig iets is dat zelfden voorkomt, maar het is dus een stapje minder erg dan licht verstandelijk beperkt en een groot deel van die mensen zit op regulier onderwijs, haalt gewoon een diploma en kan prima voor zichzelf zorgen. Ik denk dus dat je wel met enige zekerheid kunt zeggen dat een groot deel van de mensen die Barbie om zich heen verzamelt op z'n minst onder het kopje zwakbegaafd valt. Ik durf in ieder geval wel met zekerheid te zeggen dat Barbie zelf sowieso onder die 2,3 miljoen mensen valt.
pi_204548085
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik zag vanmiddag dat hij een post van Sam gelijkt heeft (doet hij wel vaker) en keek even op zijn profiel maar die is weer single.
Ik zag het. Zou ze het gaan proberen?
Clap your hands if you're working too hard
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 april 2022 @ 20:25:55 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204548119
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:20 schreef praadje het volgende:

[..]
Ik zag vanmiddag dat hij een post van Sam gelijkt heeft (doet hij wel vaker) en keek even op zijn profiel maar die is weer single.
Oh, helaas. Hij heeft wel een kindje zover ik me kan herinneren dus hopelijk een goede relatie met zijn ex. Desalniettemin lijkt hij me nog steeds niet per se een zwakbegaafde. En Gerrit misschien gewoon erg simpel?

Gelmore daarentegen, of deze Robbie?

Groeten,

SHO-psychoanalyst CZ.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204548124
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:23 schreef Snolkelderij het volgende:

[..]
Ik zag het. Zou ze het gaan proberen?
Haha, ik zie nu mijn taalfout. Geliked dus. En het zou me niets verbazen. In een reactie op een volger schrijft hij dat hij vrouwen wel wat netter had kunnen behandelen in het verleden.
En Robbie zei in de rechtbank dat hij er niet van overtuigd is dat dit hun relatie overleeft. Dus misschien zit Barb weer in haar eigen waan en doet ze net of alles koek en ei is tussen hen.
pi_204548143
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oh, helaas. Hij heeft wel een kindje zover ik me kan herinneren dus hopelijk een goede relatie met zijn ex. Desalniettemin lijkt hij me nog steeds niet per se een zwakbegaafde. En Gerrit misschien gewoon erg simpel?

Gelmore daarentegen, of deze Robbie?

Groeten,

SHO-psychoanalyst CZ.
Ja, hij plaatst regelmatig foto's met zijn dochtertje. Hij schijnt ook een zoontje te hebben maar die mag hij niet zien. Volgens mij heeft hij die moeder toen mishandeld.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 26 april 2022 @ 20:37:42 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204548256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:23 schreef PJR het volgende:

[..]
Qua zwakbegaafdheid is het denk ik eerder andersom. Zwakbegaafd ben je als je IQ onder de 85 is en bij een IQ lager dan 70 spreek je van licht verstandelijk beperkt. Ongeveer 2,3 miljoen mensen in Nederland zijn zwakbegaafd of licht verstandelijk beperkt, heel erg veel dus. En dan heb je ook nog de mensen die nóg lager scoren.
Ik heb het idee dat mensen vaak denken dat zwakbegaafdheid een een heel ernstig iets is dat zelfden voorkomt, maar het is dus een stapje minder erg dan licht verstandelijk beperkt en een groot deel van die mensen zit op regulier onderwijs, haalt gewoon een diploma en kan prima voor zichzelf zorgen. Ik denk dus dat je wel met enige zekerheid kunt zeggen dat een groot deel van de mensen die Barbie om zich heen verzamelt op z'n minst onder het kopje zwakbegaafd valt. Ik durf in ieder geval wel met zekerheid te zeggen dat Barbie zelf sowieso onder die 2,3 miljoen mensen valt.
Dat van Barbie geloof ik zo en daarnaast weet ik dan zwakbegaafdheid vaker voorkomt en niet een heel ernstig iets is of hoeft te zijn. Toch vind ik +/- 13% nou niet ‘hele volksstammen’. Ik ben ook van mening dat iedereen die wat ‘simpel’ overkomt (laten we het zo noemen) niet per se zwakbegaafd hoeft te zijn. Zoals ik zei: niet elke pure arrogante egoïst is iemand met een NPS.

Barbie zal denk ik onder de lvb’ers vallen, maar heeft daarnaast sowieso te maken met aandoeningen (zoals verslaving). Ik ben normaal niet echt van het diagnosticeren op afstand, maar dat van Barbie waren we als SHO’ers min of meer overeengekomen, :D :'). Dat zij veel van dat volk om zich heen heeft cirkelen geloof ik meteen. Ik betwijfel alleen wel of ze állemaal zo zijn (op de grens of net erboven zitten is ook nog een ding).

Bedankt voor de toevoeging trouwens, :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204548401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik las sleutelbos :')
Mijn autocorrect maakte er in eerste instantie sleutelgat van, waar ik wel even om moest grinniken :D
pi_204548447
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:37 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat van Barbie geloof ik zo en daarnaast weet ik dan zwakbegaafdheid vaker voorkomt en niet een heel ernstig iets is of hoeft te zijn. Toch vind ik +/- 13% nou niet ‘hele volksstammen’. Ik ben ook van mening dat iedereen die wat ‘simpel’ overkomt (laten we het zo noemen) niet per se zwakbegaafd hoeft te zijn. Zoals ik zei: niet elke pure arrogante egoïst is iemand met een NPS.

Barbie zal denk ik onder de lvb’ers vallen, maar heeft daarnaast sowieso te maken met aandoeningen (zoals verslaving). Ik ben normaal niet echt van het diagnosticeren op afstand, maar dat van Barbie waren we als SHO’ers min of meer overeengekomen, :D :'). Dat zij veel van dat volk om zich heen heeft cirkelen geloof ik meteen. Ik betwijfel alleen wel of ze állemaal zo zijn (op de grens of net erboven zitten is ook nog een ding).

Bedankt voor de toevoeging trouwens, :).
Nee je hebt gelijk, ze zullen vast niet allemaal zwakbegaafd zijn :D Ik ken ze ook niet allemaal en de meest achterlijken komen natuurlijk het eerst bij me naar boven.
pi_204550519
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 april 2022 20:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Die ex van haar, Rolf Tangel, die lijkt nu een relatief rustig en gewoon gezinsleventje te leiden, toch? Hij komt niet enorm zwakbegaafd over (zoals ik van achter mijn laptop kan beoordelen, ) en toch heeft of had hij een tatoeage van/over Sam op zijn lijf. En wat voor een,
nee las toevallig vorige week dat hij weer eens vreemd was gegaan en dat hij en zijn vriendin uit elkaar zijn. Dit soort mensen vinden blijkbaar nooit ergens rust :N
pi_204550529
Zijn er hier trouwens mensen die de tiktok toestand van haar volgen ? ik heb geen idee hoe dat met die battles werkt, ze is er opeens erg druk mee (en zelfs met Michael samen?!) want het levert geld op? Hoe werkt dat?!
pi_204550644
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 12:57 schreef Ed1234 het volgende:
De engel tattoo als cover up for de Gelmore tattoo. Ik weet nog niet welke ik lelijker vind.

[ afbeelding ]
Volplempen met cum @Zipportal
U MAD?
pi_204552064
Ik heb gedroomd dat Michael en Samantha weer samen waren. :')
pi_204554606
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 23:58 schreef Duiker64 het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die de tiktok toestand van haar volgen ? ik heb geen idee hoe dat met die battles werkt, ze is er opeens erg druk mee (en zelfs met Michael samen?!) want het levert geld op? Hoe werkt dat?!

Ze starten samen een live en bedelen samen om geld donaties. Kijkers kunnen 'giften'. Diegene die de meeste cadeautjes (donaties) heeft gekregen heeft gewonnen.

Heel hysterisch en afgrijselijk om naar te kijken.

Hier een voorbeeld. https://vm.tiktok.com/ZMLsFjYSP/

[ Bericht 8% gewijzigd door Hilzillah op 27-04-2022 14:06:27 ]
pi_204555055
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 14:00 schreef Hilzillah het volgende:

[..]
Ze starten samen een live en bedelen samen om geld donaties. Kijkers kunnen 'giften'. Diegene die de meeste cadeautjes (donaties) heeft gekregen heeft gewonnen.

Heel hysterisch en afgrijselijk om naar te kijken.

Hier een voorbeeld. https://vm.tiktok.com/ZMLsFjYSP/
70% is voor tiktok en 30% voor diegene ze giften. Is al een heel gedoe over, want je weet dus niet of je een gift krijgt van een kind of van een volwassene. Het is modern bedelen.
pi_204555131
Dan zullen het toch veel kinderen zijn die dit geven, een weldenkend volwassen persoon gaat toch echt geen plaatjes sturen voor geld aan iemand als Samantha?? Vraag me af wat ze hieraan overhouden dan, ze is er opeens echt enorm druk mee....dus dat moét wel wat opleveren voor haar.
pi_204557016
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:08 schreef Duiker64 het volgende:
Dan zullen het toch veel kinderen zijn die dit geven, een weldenkend volwassen persoon gaat toch echt geen plaatjes sturen voor geld aan iemand als Samantha?? Vraag me af wat ze hieraan overhouden dan, ze is er opeens echt enorm druk mee....dus dat moét wel wat opleveren voor haar.
Omdat ik bovenstaand filmpje gezocht heb, kreeg ik dus een tiktok tezien van een volwassen vent die zat te klagen dat hij iemand een gift gegeven had, had, na een dag of wat vroeg "hee, ken je me nog?" En dat hij toen geblocked werd 😂😂
pi_204557081
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 15:08 schreef Duiker64 het volgende:
Dan zullen het toch veel kinderen zijn die dit geven, een weldenkend volwassen persoon gaat toch echt geen plaatjes sturen voor geld aan iemand als Samantha?? Vraag me af wat ze hieraan overhouden dan, ze is er opeens echt enorm druk mee....dus dat moét wel wat opleveren voor haar.
Je moet is weten hoeveel labiele mensen er zijn die dat doen om ergens bij te horen. Want je wordt dan deel van hun team en je wordt voor elke gift live bedankt. Te triest voor woorden.
pi_204567013
Wat levert het ze op?
Ik bedoel dus echt, gaat dat om 100-den eurii of hebben we het over tientjes? En wie wint, M of S? En wat heeft Priscilla ermee te maken?
Clap your hands if you're working too hard
pi_204567025
Ik ben goddank te oud om dit te snappen :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204567041
Ze heeft nu wat geplaatst waarin ze 2 jurken showt, met blote armen. Ik zit dus even de tattoos te inspecteren maar het is zó vaag, niet te zien. Ze heeft in elk geval rechts een vlinder en wat vlekken, ik herken er niet de meest recente Bonnie en Clyde-tattoo in. De vlinder is een cover-up van iets van Rolf dacht ik.
Wie biedt meer?
Clap your hands if you're working too hard
pi_204567517
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 18:06 schreef Snolkelderij het volgende:
Wat levert het ze op?
Ik bedoel dus echt, gaat dat om 100-den eurii of hebben we het over tientjes? En wie wint, M of S? En wat heeft Priscilla ermee te maken?
Die in de top staan verdienen ongeveer 5000 euro per week.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')