Als als als. Als m’n tante een *** had gehad was het m’n oom geweest.quote:Op donderdag 26 mei 2022 23:25 schreef NoCigar het volgende:
Die vent was misschien irritant maar hij had gewoon gelijk. Als hij dat stukje niet had gekocht was er helemaal geen keus geweest en had hij nog steeds r.v.o. gehad.
Inderdaad hij kickte gewoon op dat recht, dat kon je duidelijk merken, totale onzin om steeds over dat pad van de buurvrouw te lopen en fietsenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:20 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Als als als. Als m’n tante een *** had gehad was het m’n oom geweest.
Door het stukje grond aan de andere kant van z’n huis te kopen (?) verviel het overgrote deel van z’n recht op overpad aan de andere kant bij z’n buurvrouw.
Kletskoek ook dat de andere uitgang gevaarlijk zou zijn met de uitrit van de parkeergarage (auto’s kwamen er hard omhoog uit rijden). Er gaan eerst schuifdeuren open naast z’n poort als er een auto uit de parkeergarage komt, dus je kan nooit verrast worden door een uitrijdende auto.
Ja, maar het is godverdomme zijn recht ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:08 schreef Stepperoller het volgende:
Veilig via dat gangetje kunnen had iig niet zo'n hoge prioriteit om de boel op zijn eigen grond eens dusdanig te herinrichten dat je er daar makkelijker in en uit kan, op het verwijderen van de border die eerst aan de parkeergaragekant van de heg zat na.
[ afbeelding ]
Streetview september 2021. De oorspronkelijke uitzending was van januari 2020.
De poort is iig breder en wit(geverfd).quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:08 schreef Stepperoller het volgende:
Streetview september 2021. De oorspronkelijke uitzending was van januari 2020.
Was een HH, dus je kunt hem al eerder gezien hebben vorig jaar.quote:
Vreselijke vent ja, net goed dat hij geen gelijk kreegquote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De poort is iig breder en wit(geverfd).
Heb vanmiddag nog naar de HH zitten kijken....walgelijk autoritair mannetje...zijn wil is wet![]()
![]()
Gewoon over je eigen grond lopen luie flikker !!!
Ah, dankje. Dan heb ik het idd vast al gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2022 00:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Was een HH, dus je kunt hem al eerder gezien hebben vorig jaar.
Gekke vogel deze man, tig spotgoedkope auto's kopen zonder een proefritje te maken en dan miepen als er iets mis is.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Van een auto van 800 euro kun je niet veel verwachten
Gister gekeken.quote:Op donderdag 2 juni 2022 20:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Gekke vogel deze man, tig spotgoedkope auto's kopen zonder een proefritje te maken en dan miepen als er iets mis is.
Daar zou ik echt doodongelukkig van wordenquote:
Wel gemakkelijk te onderhouden; dat zou een hovenier moeten aanspreken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zou ik echt doodongelukkig van worden
Juist niet, ik sta liever een vaste plant te snoeien dan onkruid tussen tegels verwijderenquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk te onderhouden; dat zou een hovenier moeten aanspreken.
Alleen omdat de camera erbij is houden ze zich inquote:
Toch snap ik ze verder wel. Naast irritant is het ook nog eens fucking zielig voor die hond.quote:
De postbode heeft geen schijn van kans.quote:De Anatolische Herdershond (Kangal) is een oud ras en kent zijn oorsprong al maar dan 6000 jaar geleden. De Kangal komt oorspronkelijk uit Turkije en is van nature een bewakingshond. Zijn bijnaam is dan ook de Turkish Guard Dog.
Snelheid: 56 km/h (Maximum)
Temperament: Gevoelig, Beheerst, Alert, Zelfstandig, Beschermend, Rustig
Prima buurtje wel.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Rodney & Marcella zijn Feijenoord tokkies. @:Caland @:onlogisch @:Elan @:Scrummie @:Gurneyisbestoke
Ridderkerkquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima buurtje wel.
Godverdomme wat hebben die schooiers allemaal een grote tuin.
Dit is Tuindorp toch? Zijn sociale huurwoningen:')quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
RidderkerkRotterdam Rijnmond @:KingRoland
Yep, sociale huur via havensteder.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is Tuindorp toch? Zijn sociale huurwoningen:')
Sowieso sneu dat die hond nog nooit de binnenkant van zijn huis heeft gezien.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
De Turkse meneer heeft een groot probleem.
Kloptquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso sneu dat die hond nog nooit de binnenkant van zijn huis heeft gezien.
Is gewoon een erfhond (niet voor in een woonwijk), maar verdient wel zijn eigen warme hok.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso sneu dat die hond nog nooit de binnenkant van zijn huis heeft gezien.
Dat zag er erg kaal en kil uit jaquote:
Hond weet alleen hoe de tuin eruit ziet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:25 schreef Elan het volgende:
Die hond mag dus niet eens z'n huis in van z'n geloof.
Wat een idioot.
Een Mokumse herder.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
Hond blaft alleen als Feijenoord speelt
Ja prima maar zo'n hond hoort op een boerderij ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is gewoon een erfhond (niet voor in een woonwijk), maar verdient wel zijn eigen warme hok.
Tja geloof. Anders kon Zena mooi binnen chillen voor de verwarming.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:32 schreef RamboDirk het volgende:
Arme Ahmet, ach had hij maar meer verstand in zijn mik dan had hij de hond kunnen houden.
Fokker uit de provincie met een minderwaardigheidscomplex gespotquote:Op donderdag 9 juni 2022 22:07 schreef bianconeri het volgende:
Randstedelingen
En dan dat domme accent van die kerel. Ook nog eens ongelofelijk grof. Moet in elke zin wel weer schelden. Asociaal tokkie volk in het Westen weer eens.
Nou als je al dat volk daar ziet dan krijg je juist een meerderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Fokker uit de provincie met een minderwaardigheidscomplex gespot
Nooit afleveringen gezien die zich afspeelden in "gezellige volkswijken" buiten de Randstad? Of boeren met weet ik hoeveel hectare land die elkaar te vuur en te zwaard bestreden vanwege een niet geheel op de erfgrens geplaatst hek? Idioten en asocialen kom je overal tegen, zowel binnen als buiten de randstad.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nou als je al dat volk daar ziet dan krijg je juist een meerderwaardigheidscomplex![]()
Yup, is HHquote:Op donderdag 16 juni 2022 20:29 schreef Snowsquall het volgende:
Volgens mij komt er een HH?? If so, dan ga ik nog ff naar buiten, lekker nu
Jammer hoor. Maar ja, toch maar weer gekeken.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:00 schreef svann het volgende:
Doch ik al: herhalingenseizoen.
Schrootcampers.
Dit was wel in Haarlem en met een contactverbod.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:23 schreef koffiekopje7777 het volgende:
iemand idee welke aflevering dit is, en waar te zien
https://www.ad.nl/show/ze(...)-hun-leven~a5197331/
In het artikel wordt gesproken over vrouw en kinderen die geen straatverbod hebben .... maar dat hoeven geen thuiswonende kinderen te zijn natuurlijk ....quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was wel in Haarlem en met een contactverbod.
Maar of het echt gekke Piet is weet ik niet. Die man zou toch bijna onder de zoden moeten liggen
Het stikt wel van de terroropa's bij mr. Visser.quote:Op donderdag 14 juli 2022 13:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was wel in Haarlem en met een contactverbod.
Maar of het echt gekke Piet is weet ik niet. Die man zou toch bijna onder de zoden moeten liggen
Het was inderdaad deze gek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |