paar uurtjes, weinig te doen. En ben wel benieuwd naar de avondwinkel e.o. in mijn nieuwe buurtquote:
dan gewoon doen johquote:Op donderdag 7 april 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
paar uurtjes, weinig te doen. En ben wel benieuwd naar de avondwinkel e.o. in mijn nieuwe buurt
Mijn leidinggevende noemde mij al schertsend grootgrondbezitterquote:Op donderdag 7 april 2022 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
het is altijd zo tering duur bij zo'n avond winkel
maarja als vastgoed magnaat is dat pure bijzaak natuurlijk
lekker manquote:Op donderdag 7 april 2022 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende noemde mij al schertsend grootgrondbezitter
quote:Op donderdag 7 april 2022 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Weet je wat teringduur is? Mijn extra jaren studie en collegegeldKan ik hele avondwinkel mee leegsaufen
en ik heb voor het eerst sinds jaren echt iets te vierenquote:Op donderdag 7 april 2022 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
daarom, af en toe jezelf even verwennen toch
zo daar heb je inderdaad wel een heel goed punt!quote:Op donderdag 7 april 2022 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik heb voor het eerst sinds jaren echt iets te vieren
oh ja dat is dan wel lastigquote:Op donderdag 7 april 2022 23:51 schreef suzi1 het volgende:
nee het nr is niet geweest en komt ook niet. dus dan zit ik ermee
ja ik snap jouquote:Op donderdag 7 april 2022 23:52 schreef suzi1 het volgende:
komt omdat er natuurlijk zelfde samples worden gebruikt en dan denk je jaaaaaaaa. en dan is t o nee
have you ever been mellow?quote:Op donderdag 7 april 2022 23:53 schreef suzi1 het volgende:
het nr wat ik bedoel gaat als volgt, tudududuududud tuduududududu
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |