awwwquote:Op donderdag 7 april 2022 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij had wel wat zwaarders gekregen eergisteren, maar daar komt het wel op neer
Hondje ligt ‘m al drie dagen verwachtingsvol aan te kijken wanneer ze weer gaan wandelen
De buurvrouw neemt vandaag iets voor ‘m mee. En morgen ga ik boodschappen halen en het huishouden doen. En zondag desnoods weer.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:39 schreef Karzai het volgende:
Vervelend hij is ook alleen natuurlijk, Wie doet de boodschappen dan en het huishouden?
Als ik in de buurt had gewoond had ik hondje wel uitgelaten.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij had wel wat zwaarders gekregen eergisteren, maar daar komt het wel op neer
Hondje ligt ‘m al drie dagen verwachtingsvol aan te kijken wanneer ze weer gaan wandelen
Heeft die spit dan moet ie spierverslappers hebben.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn broer heeft het ook geprobeerd. Maar dat snapte ze nietquote:Op donderdag 7 april 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik in de buurt had gewoond had ik hondje wel uitgelaten.
*kijkt naar buiten*
O wacht.
Mja, het is niet echt spit. Ik noem het voor het gemak rugpijn, maar eigenlijk is het een ontsteking van een pees in zijn heup. En daarbij ook nog rugpijn.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die spit dan moet ie spierverslappers hebben.
Had ik vorig jaar in Frankrijk, kreeg daar toch zo’n zak pillen dat alles gelijk over was.
Ooh dan een paracetamol en een paar dagen rust, succesquote:Op donderdag 7 april 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het is niet echt spit. Ik noem het voor het gemak rugpijn, maar eigenlijk is het een ontsteking van een pees in zijn heup. En daarbij ook nog rugpijn.
rugpijn is echt naarquote:Op donderdag 7 april 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, het is niet echt spit. Ik noem het voor het gemak rugpijn, maar eigenlijk is het een ontsteking van een pees in zijn heup. En daarbij ook nog rugpijn.
Huehuequote:Op donderdag 7 april 2022 10:10 schreef Karzai het volgende:
nou even mijn volle zak naar de stort brengen en naar de blokker voor een swiffer ding
Dat deed ik per uur.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorig jaar acht paracetamol per dag, maar ik kon nog zitten als ik eenmaal overeind was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |