Ik neem aan dat je even gebeld hebt met de vraag of ze goede glasverzekering hebben?quote:Op donderdag 7 april 2022 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Net moeten dreigen met politie en advocaat bij het bedrijf waar de buurman werkt, omdat ik nog niks had gehoord over reparatie van m'n autoschade die hij veroorzaakt heeft met z'n bedrijfsslagschip
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Net mijn vader even gebeld. Zijn rug gaat van kwaad tot erger. Nou kan hij amper nog staan.
quote:Op donderdag 7 april 2022 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je even gebeld hebt met de vraag of ze goede glasverzekering hebben?
buienradar is een gore leugenaarquote:Op donderdag 7 april 2022 09:30 schreef Karzai het volgende:
buien zijn overgetrokken volgens buienradar, tis hier ook droog nu
quote:Op donderdag 7 april 2022 09:02 schreef kwiwi het volgende:
Net moeten dreigen met politie en advocaat bij het bedrijf waar de buurman werkt, omdat ik nog niks had gehoord over reparatie van m'n autoschade die hij veroorzaakt heeft met z'n bedrijfsslagschip
Ja, hij had wel wat zwaarders gekregen eergisteren, maar daar komt het wel op neerquote:Op donderdag 7 april 2022 09:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Paracetamol en proberen in beweging te blijven.'
awwwquote:Op donderdag 7 april 2022 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hij had wel wat zwaarders gekregen eergisteren, maar daar komt het wel op neer
Hondje ligt ‘m al drie dagen verwachtingsvol aan te kijken wanneer ze weer gaan wandelen
De buurvrouw neemt vandaag iets voor ‘m mee. En morgen ga ik boodschappen halen en het huishouden doen. En zondag desnoods weer.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:39 schreef Karzai het volgende:
Vervelend hij is ook alleen natuurlijk, Wie doet de boodschappen dan en het huishouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |