hij is de (nog enige) praatpaal van bv Nederland?quote:Op donderdag 7 april 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een heel vrije interpretatie van "Sleutelfiguur binnen de organisatie die de BV Nederland draaiende moet houden" dan
Lekker maat. Bijna zomer @Haagsquote:Op donderdag 7 april 2022 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goemoggelWeer 4:01 langer genieten van de regen
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou dat niet ook gewoon kunnen met een stralend zonnetje?
Ga jij lekker wiebelbabbelen met je muffe thuiswerkvolk joh belangrijkerdquote:Op donderdag 7 april 2022 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet de catwalk op vandaag dus dit is zemelen om te klaagzeiken.
Het midden en zuiden van het land beleven donderdag een kletsnatte ochtend. In de loop van de dag wordt het daar geleidelijk iets droger, maar dan is er in het noorden weer kans op regen, hagel en onweer.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 08:47 schreef UitStraling het volgende:
Klagen over zoiets triviaals als het weer is toch vaak een teken van onderliggend lijden.
kan dat ook met terugwerkende krachtquote:Op donderdag 7 april 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast beginnen met je weesgegroetjes.
Ja maar onweer mag wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het midden en zuiden van het land beleven donderdag een kletsnatte ochtend. In de loop van de dag wordt het daar geleidelijk iets droger, maar dan is er in het noorden weer kans op regen, hagel en onweer.
Het waait hard uit het zuidwesten, boven land is de wind vrij krachtig en aan zee waait het ronduit hard. Er is kans op zware windstoten van 75 tot 90 kilometer per uur.
De temperatuur ligt tussen 8 en 12 graden. 's Avonds gaat de wind langzaamaan wat liggen en zijn er minder buien.
Denk het wel. Heb je zoveel op je kerfstok?quote:Op donderdag 7 april 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan dat ook met terugwerkende kracht
Hoeveel aflaten koop ik voor 100 biljoen Zimbabwedollars?quote:Op donderdag 7 april 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast beginnen met je weesgegroetjes.
Geen idee maar dan begin ik nuquote:Op donderdag 7 april 2022 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk het wel. Heb je zoveel op je kerfstok?
Een halve, vermoed ikquote:Op donderdag 7 april 2022 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeveel aflaten koop ik voor 100 biljoen Zimbabwedollars?
hmmm moet die niet naar de huisarts?quote:Op donderdag 7 april 2022 08:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Net mijn vader even gebeld. Zijn rug gaat van kwaad tot erger. Nou kan hij amper nog staan.
Is hij geweest. Maar het is nu zo erg dat hij niet naar de praktijk kan. Dus hij heeft net gevraagd of de dokter langs kan komenquote:Op donderdag 7 april 2022 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm moet die niet naar de huisarts?
ohquote:Op donderdag 7 april 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is hij geweest. Maar het is nu zo erg dat hij niet naar de praktijk kan. Dus hij heeft net gevraagd of de dokter langs kan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |