Hmm, hmm, de Duitsers kopen nu toch ook de JSF erbij, dus kennelijk is de Eurofighter niet geschikt voor alle taken.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In 2002 was al duidelijk dat dit een faalproject zou worden. Toen hadden we gewoon honderd Eurofighters moeten aanschaffen.
Wil niet gelijk zeggen dat dat de juiste keuze is natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm, de Duitsers kopen nu toch ook de JSF erbij, dus kennelijk is de Eurofighter niet geschikt voor alle taken.
Misschien waren nieuwe F-16's ook geen gek idee geweest.quote:Op woensdag 6 april 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil niet gelijk zeggen dat dat de juiste keuze is natuurlijk![]()
Overheid is meestal blind als het om kosten en resultaat gaat.
Weinig goeds aan als ik zo vroeg wakker ben voor niksquote:
Zo heb je nog wat van je dagquote:Op donderdag 7 april 2022 05:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weinig goeds aan als ik zo vroeg wakker ben voor niks
Ik had liever meer geslapenquote:
O Jee nu moet je zonder doen Koenquote:Op woensdag 6 april 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)uit-de-schappen.html
Lekker GGquote:
Morguh Buda,quote:
IK wist niet eens dat die honing bestondquote:
Gelukkig heb ik weer een thuiswerkweek.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoerenweer om naar kantoor te kruipen.
Rare jongen jij ...quote:
Ik raak door dat thuiswerken teveel hooggekwalificeerd personeel kwijt die graag mensen om zich heen hebben.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik weer een thuiswerkweek.
De meeste developers zijn toch totale autisten die met de gordijnen dicht thuis willen werken?quote:Op donderdag 7 april 2022 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik raak door dat thuiswerken teveel hooggekwalificeerd personeel kwijt die graag mensen om zich heen hebben.
Zelfs die hebben af en toe behoefte aan een bemoedigend kusje op hun oor of een zachte streling op hun lijkbleke toetsenbordarmpje.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De meeste developers zijn toch totale autisten die met de gordijnen dicht thuis willen werken?
Hmm, ik mis het naar kantoor gaan eigenlijk helemaal nietquote:Op donderdag 7 april 2022 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs die hebben af en toe behoefte aan een bemoedigend kusje op hun oor of een zachte streling op hun lijkbleke toetsenbordarmpje.
ik ook niet, maar het is ook niet direct iets dat ik zou kopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK wist niet eens dat die honing bestond
Hier zijn ze bijna niet naar kantoor de krijgen.1 dag per week lukt netquote:Op donderdag 7 april 2022 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs die hebben af en toe behoefte aan een bemoedigend kusje op hun oor of een zachte streling op hun lijkbleke toetsenbordarmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |