abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 april 2022 @ 18:45:57 #26
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204351343
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

zou hij ook wel eens op FOK kijken?? :D


‘De verwarring die nu is ontstaan had voorkomen kunnen worden door melding te maken van mijn contacten over de heer Van Lienden’, schrijft De Jonge zojuist in een brief aan de Tweede Kamer. ‘Ik heb daarop onvoldoende toegezien en dat betreur ik. Ook toen ik destijds vragen kreeg van journalisten, was het completer geweest als ik in aanvulling op de antwoorden melding had gemaakt van bovengenoemde contacten’.

Hoe kun je de boel verdraaien, werkelijk. Hij loog maar brengt het nu alsof hij niet alles heeft verteld? Hij ontkende gewoon en loog, niks meer en niks minder.

Weg met die man, leugenachtige kwal, net als Rutte. Weg ermee.
To BG or not to BG!
pi_204351557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 18:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Twitter Idem.

Jan Paternotte wordt ook helemaal uitgekotst.
Dat is echt een WEF schoothond :r
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  woensdag 6 april 2022 @ 19:56:46 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204352320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:05 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Dat is echt een WEF schoothond :r
Waaruit blijkt dat?
Huilen dan.
  woensdag 6 april 2022 @ 20:41:25 #29
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204352939
twitter


RIVM blundert
doen ze vaker :P
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204352972
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

RIVM blundert
doen ze vaker :P
Jij werkt niet?
  woensdag 6 april 2022 @ 20:47:08 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204352998
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:44 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij werkt niet?
ja zeker wel
wil je nu zeggen dat waar er gewerkt wordt worden fouten gemaakt?
maar als jou fout inhoud dat daardoor vele boeren de zwarte piet toebedeeld krijgen
onterecht moet je je wel op het achterhoofd krabben
en het is de zoveelste keer dat ze fout zitten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 6 april 2022 @ 20:55:20 #32
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204353086
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 6 april 2022 @ 21:13:31 #33
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204353347
twitter


ik heb geen idee wat ik hier nu nog over moet zeggen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 6 april 2022 @ 21:20:38 #34
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204353441
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204353673
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
ja zeker wel
wil je nu zeggen dat waar er gewerkt wordt worden fouten gemaakt?
maar als jou fout inhoud dat daardoor vele boeren de zwarte piet toebedeeld krijgen
onterecht moet je je wel op het achterhoofd krabben
en het is de zoveelste keer dat ze fout zitten
Fouten horen bij werken.

Daarnaast klopt de rest van je verhaal niet. De boeren hebben lange tijd bullshit verhalen de ruimte in geslingerd met hun eigen 'onderzoeken'. Daar bleek inderdaad niks van te kloppen. Daar ben jij uiteraard ook heel verbolgen over toch? Want als hun fout inhield dat het RIVM de zwarte piet toebedeeld kreeg, dan was dat toch echt niet ok! toch?
pi_204353781
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Nee het wappie aspect is hoe dit artikel wordt gedraaid om het vaccin als levensgevaarlijk af te schilderen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 6 april 2022 @ 21:56:02 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204353911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:35 schreef The_End het volgende:

[..]
Fouten horen bij werken.

Daarnaast klopt de rest van je verhaal niet. De boeren hebben lange tijd bullshit verhalen de ruimte in geslingerd met hun eigen 'onderzoeken'. Daar bleek inderdaad niks van te kloppen. Daar ben jij uiteraard ook heel verbolgen over toch? Want als hun fout inhield dat het RIVM de zwarte piet toebedeeld kreeg, dan was dat toch echt niet ok! toch?
je werkt er?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204354374
Je zou het bijna een complot kunnen noemen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204354479
De autoriteiten hebben het bevestigd jongens *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 23:47:02 #40
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204355141
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee het wappie aspect is hoe dit artikel wordt gedraaid om het vaccin als levensgevaarlijk af te schilderen.
Nee, het wappie aspect is de mogelijkheden open te houden. Iets wat jij niet kan schijnbaar.

Wij hopen dat er niks aan de hand is, de meesten van ons dan. Maar laat ik jou eens vragen puur speculatief. Stel over 6 maanden blijkt dat een groot deel van de gevaccineerden auto immuunziekten ontwikkelen, of bepaalde soorten kanker, of door ieder virus ziek thuis zitten omdat blijkt dat het immuunsysteem niet meer werkt.. Hoe reageer je dan? Wie geef je de schuld?

Ik snap jouw point of view echt wel hoor, maar wat als?

En ik denk dat jij het "wat als" niet ziet hier in BNW. En dat is juist in dit topic wat we bespreken, het "wat als". Hey ik hoop dat er niks gaat gebeuren en je gewoon nog lekker lang gezellig hier (soms) irritant doet. Liever dat dan dat je de pijp uit gaat.

Maar het is het "wat als" en dat schijn je niet te kunnen begrijpen. Sommige mensen hier denken verder dan wat ons voorgekookt is en hebben zelf gedachten over wat er gebeurt...Hey wie weet zit jij ernaast, of de anderen. Maar laat de ruimte :)

Maarreh, het vaccin is wel degelijk levensgevaarlijk. Er zijn mensen direct na de prik overleden, niet vaak maar wel gebeurd dus is de prik levensgevaarlijk. Je weet niet hoe je erop reageert he?
Lach met een schone bips
pi_204355343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, het wappie aspect is de mogelijkheden open te houden. Iets wat jij niet kan schijnbaar.

Wij hopen dat er niks aan de hand is, de meesten van ons dan. Maar laat ik jou eens vragen puur speculatief. Stel over 6 maanden blijkt dat een groot deel van de gevaccineerden auto immuunziekten ontwikkelen, of bepaalde soorten kanker, of door ieder virus ziek thuis zitten omdat blijkt dat het immuunsysteem niet meer werkt.. Hoe reageer je dan? Wie geef je de schuld?

Ik snap jouw point of view echt wel hoor, maar wat als?

En ik denk dat jij het "wat als" niet ziet hier in BNW. En dat is juist in dit topic wat we bespreken, het "wat als". Hey ik hoop dat er niks gaat gebeuren en je gewoon nog lekker lang gezellig hier (soms) irritant doet. Liever dat dan dat je de pijp uit gaat.

Maar het is het "wat als" en dat schijn je niet te kunnen begrijpen. Sommige mensen hier denken verder dan wat ons voorgekookt is en hebben zelf gedachten over wat er gebeurt...Hey wie weet zit jij ernaast, of de anderen. Maar laat de ruimte :)

Maarreh, het vaccin is wel degelijk levensgevaarlijk. Er zijn mensen direct na de prik overleden, niet vaak maar wel gebeurd dus is de prik levensgevaarlijk. Je weet niet hoe je erop reageert he?
Niks aan toe te voegen ^O^

Vraag me soms wel af wat bepaalde posters hier doen in BNW.
pi_204355720
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, het wappie aspect is de mogelijkheden open te houden. Iets wat jij niet kan schijnbaar.

Wij hopen dat er niks aan de hand is, de meesten van ons dan. Maar laat ik jou eens vragen puur speculatief. Stel over 6 maanden blijkt dat een groot deel van de gevaccineerden auto immuunziekten ontwikkelen, of bepaalde soorten kanker, of door ieder virus ziek thuis zitten omdat blijkt dat het immuunsysteem niet meer werkt.. Hoe reageer je dan? Wie geef je de schuld?

Ik snap jouw point of view echt wel hoor, maar wat als?

En ik denk dat jij het "wat als" niet ziet hier in BNW. En dat is juist in dit topic wat we bespreken, het "wat als". Hey ik hoop dat er niks gaat gebeuren en je gewoon nog lekker lang gezellig hier (soms) irritant doet. Liever dat dan dat je de pijp uit gaat.

Maar het is het "wat als" en dat schijn je niet te kunnen begrijpen. Sommige mensen hier denken verder dan wat ons voorgekookt is en hebben zelf gedachten over wat er gebeurt...Hey wie weet zit jij ernaast, of de anderen. Maar laat de ruimte :)

Maarreh, het vaccin is wel degelijk levensgevaarlijk. Er zijn mensen direct na de prik overleden, niet vaak maar wel gebeurd dus is de prik levensgevaarlijk. Je weet niet hoe je erop reageert he?
Mooie poging maar verloren moeite ... zou je na 2 jaar door moeten hebben ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 08:00:45 #43
5428 crew  miss_sly
pi_204355804
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, het wappie aspect is de mogelijkheden open te houden. Iets wat jij niet kan schijnbaar.

Wij hopen dat er niks aan de hand is, de meesten van ons dan. Maar laat ik jou eens vragen puur speculatief. Stel over 6 maanden blijkt dat een groot deel van de gevaccineerden auto immuunziekten ontwikkelen, of bepaalde soorten kanker, of door ieder virus ziek thuis zitten omdat blijkt dat het immuunsysteem niet meer werkt.. Hoe reageer je dan? Wie geef je de schuld?

Ik snap jouw point of view echt wel hoor, maar wat als?

En ik denk dat jij het "wat als" niet ziet hier in BNW. En dat is juist in dit topic wat we bespreken, het "wat als". Hey ik hoop dat er niks gaat gebeuren en je gewoon nog lekker lang gezellig hier (soms) irritant doet. Liever dat dan dat je de pijp uit gaat.

Maar het is het "wat als" en dat schijn je niet te kunnen begrijpen. Sommige mensen hier denken verder dan wat ons voorgekookt is en hebben zelf gedachten over wat er gebeurt...Hey wie weet zit jij ernaast, of de anderen. Maar laat de ruimte :)

Maarreh, het vaccin is wel degelijk levensgevaarlijk. Er zijn mensen direct na de prik overleden, niet vaak maar wel gebeurd dus is de prik levensgevaarlijk. Je weet niet hoe je erop reageert he?
Dat gaat natuurlijk ook op voor het doorlopen van een covid-infectie. Er zijn net zo goed mensen overleden aan covid die niet in kwetsbare groepen zoals oud of ziek vielen, of die dat niet wisten omdat ze een afwijking hadden waar ze niets van wisten en waar ze ook geen last van hadden.

Verder snap ik het idee van de opties openhouden wel. Dat doe ik ook. Het is een niet zo prettige aanname dat wanneer je niet denkt zoals de meeste hier, je dus niet verder nadenkt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je wel zelf nadenkt en toch het door jullie genoemde MSM-narratief het meest plausibel vindt.

Als iedereen (en dan bedoel ik beide kanten) zich er nou eens van onthoudt om statements te maken die de andere kant verwijten dat ze denken zoals ze denken, dan kun je er best leuke, soms pittige, discussies over hebben.

Andere vraag: wat nou als inderdaad gevaccineerden met bosjes vallen, hoe reageer jij dan? Schuddenbuikend over de grond rollen van het lachen om de schapen? Of is er dan ook enig mededogen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204355815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee, het wappie aspect is de mogelijkheden open te houden. Iets wat jij niet kan schijnbaar.
Nope, zo'n feest is het niet.
Het is niet een kwestie van een mogelijkheid open houden, maar van wanhopig op zoek gaan naar aanwijzingen dat het vaccin levensgevaarlijk is.


quote:
Wij hopen dat er niks aan de hand is, de meesten van ons dan. Maar laat ik jou eens vragen puur speculatief. Stel over 6 maanden blijkt dat een groot deel van de gevaccineerden auto immuunziekten ontwikkelen, of bepaalde soorten kanker, of door ieder virus ziek thuis zitten omdat blijkt dat het immuunsysteem niet meer werkt.. Hoe reageer je dan? Wie geef je de schuld?
Tja, bovenstaande speelt er niet. We zijn al meer dan 6 maanden na het begin van vaccineren en op een enkele zeldzame ernstige bijwerking na is er geen enkele aanwijzing dat het vaccin massaal voor levensgevaarlijke bijwerkingen gaat zorgen. Niet op korte termijn en niet op langere termijn.



quote:
Ik snap jouw point of view echt wel hoor, maar wat als?

En ik denk dat jij het "wat als" niet ziet hier in BNW. En dat is juist in dit topic wat we bespreken, het "wat als". Hey ik hoop dat er niks gaat gebeuren en je gewoon nog lekker lang gezellig hier (soms) irritant doet. Liever dat dan dat je de pijp uit gaat.
Nou, er wordt geen 'wat als' besproken, maar 'zie je wel', waarbij iets uit de media wordt geplukt dat de 'zie je wel' helemaal niet ondersteund.

quote:
Maar het is het "wat als" en dat schijn je niet te kunnen begrijpen. Sommige mensen hier denken verder dan wat ons voorgekookt is en hebben zelf gedachten over wat er gebeurt...Hey wie weet zit jij ernaast, of de anderen. Maar laat de ruimte :)
Verder denken houdt ook in dat je bereid bent de diepte in te gaan, bijvoorbeeld discussiëren over de interpretatie van dat artikel, ipv belerend te reageren op iemand die er op wijst dat het artikel onjuist wordt neergezet.


quote:
Maarreh, het vaccin is wel degelijk levensgevaarlijk. Er zijn mensen direct na de prik overleden, niet vaak maar wel gebeurd dus is de prik levensgevaarlijk. Je weet niet hoe je erop reageert he?
Geef eens voorbeelden van mensen die direct na de prik zijn overleden.
Verder is dan alles levensgevaarlijk, mensen overlijden aan de lopende band.
Ik zou deze ochtend maar niet uit bed stappen, want er zijn mensen die direct zijn overleden nadat ze zijn opgestaan.
Maar ook mensen die in bed zijn overleden...

Dilemma's, dilemma's....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204355844
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:00 schreef miss_sly het volgende:
Andere vraag: wat nou als inderdaad gevaccineerden met bosjes vallen, hoe reageer jij dan? Schuddenbuikend over de grond rollen van het lachen om de schapen? Of is er dan ook enig mededogen?
Laat ons zeggen dat wij ons niet gaan verlagen tot reacties zoals in het befaamde COR anti-wappie topic :6

En als naderhand blijkt dat ik totaal fout zat, zal ik geen probleem hebben dit toe te geven.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 08:12:15 #46
5428 crew  miss_sly
pi_204355859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Laat ons zeggen dat wij ons niet gaan verlagen tot reacties zoals in het befaamde COR anti-wappie topic :6

En als naderhand blijkt dat ik totaal fout zat, zal ik geen probleem hebben dit toe te geven.
Wappie's en anti-wappie's hebben allemaal hun minder fraaie momenten, zullen we maar zeggen. En dat topic waar jij naar verwijst, was ook wel een beetje tongue-in-cheek bedoeld.

Hoe zou voor jou kunnen blijken dat je fout zat?

Voor mij als niet-wappie zal ik maar zeggen zou dat gemakkelijk kunnen blijken op het moment dat de gevaccineerden rondom mij ineens allemaal nare ziektes ontwikkelen die aan het vaccin te koppelen zijn of massal dood neervallen zoals ook is voorspeld. Maar wat zou er voor jou voor nodig zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204355898
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wappie's en anti-wappie's hebben allemaal hun minder fraaie momenten, zullen we maar zeggen. En dat topic waar jij naar verwijst, was ook wel een beetje tongue-in-cheek bedoeld.

Hoe zou voor jou kunnen blijken dat je fout zat?

Voor mij als niet-wappie zal ik maar zeggen zou dat gemakkelijk kunnen blijken op het moment dat de gevaccineerden rondom mij ineens allemaal nare ziektes ontwikkelen die aan het vaccin te koppelen zijn of massal dood neervallen zoals ook is voorspeld. Maar wat zou er voor jou voor nodig zijn?
Voor mij ?
Niet makkelijk te zeggen.
Ben dan ook niet 100% overtuigd dat alle gevaccineerden iets zullen ontwikkelen of sterven nav het eindeloze geprik. Wil het ook niet geloven want mn beide zoons hebben zich laten prikken om hun sociaal leven te kunnen verder zetten.
En mochten er zulke zaken toch beginnen te gebeuren, wordt dit wsl gewoon gewijt aan een nieuwe variant of ziekte.
Dus voor mij mss volledig einde van covid en we leven allen nog lang en gelukkig :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 08:20:13 #48
5428 crew  miss_sly
pi_204355906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Voor mij ?
Niet makkelijk te zeggen.
Ben dan ook niet 100% overtuigd dat alle gevaccineerden iets zullen ontwikkelen of sterven nav het eindeloze geprik. Wil het ook niet geloven want mn beide zoons hebben zich laten prikken om hun sociaal leven te kunnen verder zetten.
En mochten er zulke zaken toch beginnen te gebeuren, wordt dit wsl gewoon gewijt aan een nieuwe variant of ziekte.
Dus voor mij mss volledig einde van covid en we leven allen nog lang en gelukkig :)
En heb je er wel vertrouwen in dat dat laatste, einde covid en we leven allen nog lang en gelukkig, wel iets is dat nog komt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204355920
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En heb je er wel vertrouwen in dat dat laatste, einde covid en we leven allen nog lang en gelukkig, wel iets is dat nog komt?
ik denk dat covid over zal gaan in een soort jaarlijkse vervelende griep.
En lang en gelukkig ... dat wordt nu meer bepaald door de oorlog en de gevolgen die we nog zullen ondervinden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204355922
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wappie's en anti-wappie's hebben allemaal hun minder fraaie momenten, zullen we maar zeggen. En dat topic waar jij naar verwijst, was ook wel een beetje tongue-in-cheek bedoeld.

Hoe zou voor jou kunnen blijken dat je fout zat?

Voor mij als niet-wappie zal ik maar zeggen zou dat gemakkelijk kunnen blijken op het moment dat de gevaccineerden rondom mij ineens allemaal nare ziektes ontwikkelen die aan het vaccin te koppelen zijn of massal dood neervallen zoals ook is voorspeld. Maar wat zou er voor jou voor nodig zijn?
We zitten niet fout de responses zijn allemaal extreem geweest.

Dat vaccin werkt ook, alleen in welke mate heb je het nodig als je risico's heel laag zijn. Worden ze nog wat lager, nou nou.

Maar ondertussen wel verhoogd risico op vaccin bijwerkingen, en sommigen extreem, bij kinderen valt de vergelijking gewoon echt negatief uit, tenzij... Bijzondere omstandigheden.

En maar pushen.. Kinderen moeten geboosterd anders komen ze het land niet in.. Nu nog steeds die regels.. EU regels mbt reizen ook verlengd tot 2023 ondertussen.

Ik weet niet maar wake up.

Mondkapjes en lock downs, totaal zinloos, als iets zinloos is is het wel fascinerend dat je jezelf overtuigd dat het wel zin heeft. Cherry picking van wetenschappelijk onderzoek. En kop in het zand voor de werkelijke empirie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')