De kapjes zijn, maar half, werkzaamquote:Op woensdag 6 april 2022 11:41 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien kun je er een lied over schrijven, Bram
Neequote:Op woensdag 6 april 2022 11:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hugo gaat echt niet weg hoor. Er is niks veranderd.
quote:Op woensdag 6 april 2022 17:53 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
De kapjes zijn, maar half, werkzaam
De helft van mijn goodwill, nam hij mee
De helft van het budget, was ruim voldoende
Vreten kan hij nu, voor twee.
De kapjes waren allemaal van mij
Ik draag ze net zo veel, ik kan.
De winstbetaling, mocht hij houden
Wat betekent nu het algemeen belang
Wat een bestaan, wat een luizenleven
Het kan niet stuk, wat een geluk.
Nicequote:Op woensdag 6 april 2022 18:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond bij op1 Thomas van Groningen
Lekker even Hugo grillen
Kwart over tien lees ik?quote:
Weinigquote:Op woensdag 6 april 2022 19:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoeveel uurtjes slaapt Hugo vannacht![]()
Wekker gezet.quote:Op woensdag 6 april 2022 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Debat over de mondkapjesdeal
7 april 2022
10:16 - 17:30 uur
https://www.tweedekamer.n(...)viteit?id=2022A02809
Vroeg opstaan dus
Wat overigens elke politicus doet. Niet om het goed te praten, maar dit debat is zo ontzettend zinloos. Nu gaan ze vandaag uren in debat terwijl iedereen al weet dat als er een motie van wantrouwen komt, die niet wordt gesteund door CDA, VVD, D66 en CU. Ze kunnen beter echte problemen oplossen.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:52 schreef Drekkoning het volgende:
Wat er ten tijde van de deal zelf is gebeurd vind ik ook niet zo een ramp. Dat waren gekke tijden en iedereen schreeuwde om daadkracht.
Groot deel van de kamer snapt dat ook wel als ik het debat zo hoor.
Het gaat inderdaad om het indekken, liegen, en frustreren van TK wat er de laatste tijd is gebeurd.
Als hij deze deal aan het begin van de mondkapjes tekort had gemaakt dan had ik gezegd: Prima, doen wat je kan doen in crisis, echter de deal is gemaakt op een moment dat er helemaal geen tekort meer was.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef Bananenpap het volgende:
Kijk, ik praat het liegen niet goed en tijdens de coronacrisis waren er veel momenten waarbij ik een andere aanpak inclusief andere minister wenste. Maar wat ik lees uit die appjes is een minister die gewoon genaaid is en met goede bedoelingen zo snel mogelijk werk wilde verzetten. Iets waar 99% van de ambtenaren van zouden kunnen leren wat mij betreft. Zet wat Hugo's neer bij de gemeente en je hoeft niet zes weken te wachten op je paspoort. Dat gehannes met protocollen en regeltjes is precies de reden waarom het oplossen van de toeslagenaffaire zo lang op zich laat wachten.
Ik zou het werkelijk schandalig vinden als de Tweede Kamer hem eruit gaat knikkeren vanwege een leugentje en bemoeizucht. Dat gaat er alleen maar meer voor zorgen dat rijksambtenaren alleen de taakjes uitvoeren die in hun pakket zit.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:23 schreef BasEnAad het volgende:
Hugo gaat echt niet weg hoor. Er is niks veranderd.
De deal is ook gemaakt zodat Sywert in de media minder zou gaan mekkeren. Dat is natuurlijk een compleet verkeerd argument om deze deal te sluiten.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hij deze deal aan het begin van de mondkapjes tekort had gemaakt dan had ik gezegd: Prima, doen wat je kan doen in crisis, echter de deal is gemaakt op een moment dat er helemaal geen tekort meer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |