Hoppa, echt álle argumenten van tafel geveegdquote:Op donderdag 21 juli 2022 12:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBAMS:2022:4160
Wanneer Eenhoorns Floreren .quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer wordt Hugo de J. gearresteerd?
Die heeft nog teveel vrinden die hem het hand boven het hoofd houden.quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Opmerking snap ik, maar het gaat net andersomquote:Op donderdag 21 juli 2022 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
En nog een zondebok over ook.quote:Op donderdag 21 juli 2022 17:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heeft nog teveel vrinden die hem het hand boven het hoofd houden.
Wat is dit voor slechte grap? Als iemand de kosten van een boete/dwangsom gegarandeerd volledig op andere mensen kan afschuiven is het niet meer dan logisch dat deze "niet werkt". Om dat niet te snappen moet je echt wel heel diep zijn geïndoctrineerd.quote:Op maandag 18 juli 2022 18:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als dwangsommen niet werken, wat moet er dan gebeuren om de overheid te dwingen tot openbaarheid?
Dan moet Kuipers het veld ruimen aangezien Hugo de j daar niet meer verantwoordelijk voor is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk dat ze die zo aanpakken. Hopelijk komt VWS ook nog aan bod.
Als de Kamer minder hysterisch deed, was dit waarschijnlijk niet gebeurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Leuk dat ze die zo aanpakken. Hopelijk komt VWS ook nog aan bod.
Nee dit ligt nu bij Conny Helder. Maar haar wegsturen om persoonlijke malversaties van haar voorganger slaat ook nergens op. Sowieso, als Hugo strafbare feiten begaan heeft dan mag hij gewoon voor het hekje komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 15:56 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dan moet Kuipers het veld ruimen aangezien Hugo de j daar niet meer verantwoordelijk voor is.
Behoorlijke reputatie schade voor Kuipers die vast wel een baantje krijg ergens en Hugo de j komt ermee weg .
Hier is goed over nagedacht
Dan word die gewoon weggestuurd Hugo ontloopt de dansquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dit ligt nu bij Conny Helder. Maar haar wegsturen om persoonlijke malversaties van haar voorganger slaat ook nergens op. Sowieso, als Hugo strafbare feiten begaan heeft dan mag hij gewoon voor het hekje komen.
Ik denk niet dat de VVD een minister gaat offeren voor eventuele corruptie van de persoon Hugo de J.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Dan word die gewoon weggestuurd Hugo ontloopt de dans
quote:Volgens Jahae is Zwitserland uitgekozen om te bankieren omdat het onder meer ‘goedkoper is en er betere rendementen’ te behalen zijn. ‘Tenminste, dat is wat ik hoor. Ik heb er zelf geen rekening.’
Zijn die lui dom ofzo. Zwitserland heeft allang geen bankgeheim meer als het om strafzaken gaat. Die geven alle info netjes af aan de autoriteiten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Advocaat Han Jahae, die Van Lienden vertegenwoordigt, is verbaasd door de nieuwe beslaglegging, onder meer op de BMW van Van Lienden.
‘Ik heb geen idee waarom ze het nu doen. De woningen, auto’s en de bankrekeningen waren allang bekend, dus ik begrijp niet waarom ze er niet meteen beslag op hebben gelegd.’ Volgens Jahae gaat het om persoonlijke bankrekeningen waarop een deel van het dividend van RGA op was gezet. ‘Dat is ook keurig opgegeven aan de belastingdienst, staat gewoon op eigen naam en er is niet geprobeerd dat te verhullen of weg te maken.’
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)witserland~bf10cc98/
Alsof zij dat niet wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zijn die lui dom ofzo. Zwitserland heeft allang geen bankgeheim meer als het om strafzaken gaat. Die geven alle info netjes af aan de autoriteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |