Alsof zij dat niet wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zijn die lui dom ofzo. Zwitserland heeft allang geen bankgeheim meer als het om strafzaken gaat. Die geven alle info netjes af aan de autoriteiten.
... Er staat toch dat het om betere rendement gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:07 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zijn die lui dom ofzo. Zwitserland heeft allang geen bankgeheim meer als het om strafzaken gaat. Die geven alle info netjes af aan de autoriteiten.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
... Er staat toch dat het om betere rendement gaat
Stabiele tot populaire munt, rustige politiek en een erg lage inflatie is waarschijnlijker.quote:
Ik zei toch van niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stabiele tot populaire munt, rustige politiek en een erg lage inflatie is waarschijnlijker.
Maart blijven jullie twee vooral denken dat Sywert en kornuiten in tegenstelling tot 17,5 miljoen Nederlanders niet weten dat Zwitserland tien jaar geleden bankgeheim opgeheven heeft...
Dat laatstequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:42 schreef vipergts het volgende:
Sta je dan op straat als ze beslag leggen op je woning of mag je er wonen na een inpectie wat de staat van het pand betreft en kun je het dan niet verkopen?
quote:Het ministerie van Volksgezondheid (VWS) heeft 925 miljoen euro in de stichting Open Nederland gestort om sneltests beschikbaar te maken voor bijvoorbeeld evenementen.
Die stichting is echter een private en daarbij lijkt het ministerie nauwelijks zicht en controle te hebben op hoe dit geld wordt besteed.
Dat blijkt uit onderzoek van Follow The Money (FTM).
De bedoeling is dat de stichting ervoor gaat zorgen dat Nederlanders binnenkort weer musea, dierentuinen en bioscopen kunnen bezoeken dankzij een fors aantal sneltesten per dag, namelijk 400.000 stuks.
De bestuurders van de stichting, drie consultants, hebben de volledige regie in handen: van testinfrastructuur tot aansluiting op de corona-app.
Maar niet alleen is volkomen onduidelijk hoe de overheid van plan is grip te houden op besteding van de 925 miljoen euro, de bestuurders mogen ook hun eigen beloning bepalen.
Goede vraagquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 19:54 schreef michaelmoore het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met de 1,1 miljard euro voor de stichting Open Nederland
https://www.geenstijl.nl/(...)nder-de-stichtingen/
https://www.bnnvara.nl/jo(...)e-sneltest-stichting
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
[..]
Thxquote:
Wappies stellen alleen maar vragen. Follow the Money doet dat ook en altijd gaat er dan een beerput open in tegenstelling tot de wappies. Bij een lidmaatschap zou je eigenlijk antidepressiva of oppeppers moeten krijgen anders ga je nog denken dat Nederland verloren is.quote:
Het enige wat t CDA nog heeft zijn 3 letters die nergens voor staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wopke Wiebes Fonds hoor je ook niks meer van
Ook zo een succesnummer
Wiebes al afgetreden en Wopke nog 4 zetels
Heeft hij kinderen? Hij ziet er zelf nog uit als een kind!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Dat ze die kneus maar zo ver mogelijk uitkleden.
Ik heb alleen medelijden met zijn kinderen.
Het staat nota bene vijf post boven je eigen post.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:34 schreef -XOR- het volgende:
Zijn er inmiddels al concrete verdenkingen tegen Sywert geformuleerd of blijft het bij pesterijen?
Nou nou. Alsof die dwangsom betalen iets uitmaakt. Betaald met belastinggeld..quote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze beginnen nu echt te zweten bij vws
https://www.ad.nl/politie(...)rijgegeven~ab0c1354/
Opeens kan het wel enkel en alleen ontlastende natuurlijk
En vergaderen wie de schuld opzich gaat nemen
quote:Het ministerie van Volksgezondheid houdt tot dusver vol dat er niet teveel betaald is voor de mondkapjes die Sywert leverde.
Daar is bijzonder weinig concreets aan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het staat nota bene vijf post boven je eigen post.
"De voormalig bestuurders worden verdacht van oplichting, verduistering en witwassen."
Hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Daar is bijzonder weinig concreets aan.
Dat dat de kapstokartikel(en) zijn op basis waarvan het OM meent tot vervolging meent te moeten overgaan, maar niet die strafbare handeling(en) concretiseert.quote:
Er spelen nu twee procedures; een civiele en een strafrechtelijke. In de strafrechtelijke wordt volgens mij inderdaad uitgegaan van de aangifte van Randstad en ik dacht dat een aantal vrijwilligers ook aangifte had gedaan. Ik weet even niet zeker of CoolBlue zich daar ook nog bijgevoegd had. Hoe het ook zij; ik denk dat een partij als Randstad hoogstens kan eisen dat de misgelopen inkomsten vergoed worden: zij zijn gemanipuleerd om gratis personeel te leveren voor het goede doel, maar nu blijkt het goede doel de BMW van Sywert te zijn. De schade van Randstad zal niet eens in de buurt komen van de winst die gemaakt is. Kortom: de strafzaak gaat vooral over de vraag of de drie eikels de cel in moeten, maar gaat niet zozeer om het geld.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dat de kapstokartikel(en) zijn op basis waarvan het OM meent tot vervolging meent te moeten overgaan, maar niet die strafbare handeling(en) concretiseert.
Je zal een lul gedragen is niet strafbaar, winst maken ook niet. Ik meen dat het OM nu zuiver handelt op basis van de aangifte door Randstad en die komt me redelijk kansrijk over, maar dat is daarentegen klein bier bij de charade die het OM nu uit de kast trekt.
Als het OM beslag legt?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:31 schreef Sodemieters het volgende:
De recente acties (al die beslagleggingen) zullen dus met name te maken hebben met de civiele zaak, niet met de strafzaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |