Niks op toe te voegenquote:
Ik liet eens kip marineren op het aanrecht, was ook wegquote:Op woensdag 6 april 2022 15:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik idd hele goede punten van jou ja. Allerminst logisch dat jíj verantwoording moet dragen voor andermans huisdieren. Daar zit 't probleem hem ook idd. Ik hoop gewoon serieus dat er genoeg zijn die er net zo over denken als ik en anderen niet opzadelen met de shit (hihaho) die we zelf horen op te knappen als eigenaren van welk huisdier dan ook.
Wel een keer gehad dat Bonnie thuiskwam in de caravan met de volledige inhoud van een pakje ham. Voelde me best wel awkward toen, ja
Hoop niet dat het Bonnie was :$quote:Op woensdag 6 april 2022 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liet eens kip marineren op het aanrecht, was ook weg
ben je al 110?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n hond een pupsel was, honderd jaar geleden, is ze twee keer gegrepen door een bouvier.
En het was niet eens dezelfde. Klein trauma voor pupsel en een 10-jarige CL.
Denk 't niet dan, neequote:Op woensdag 6 april 2022 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was in Utrecht, dus heeft ze er een eind voor gelopen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat ik zat te vliegeren als ukkie in een weiland en er komt een hond van 10 meter hoog en 500 kilo aanwaggelen en die begint over me heen te zeiken
Eigenlijk niet eens een raar verhaal dit. ZO hoort het gewoon.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een keer gehad dat ik zat te vliegeren als ukkie in een weiland en er komt een hond van 10 meter hoog en 500 kilo aanwaggelen en die begint over me heen te zeiken
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Was eigenlijk gewoon een stier natuurlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 16:12 schreef UitStraling het volgende:
Klinkt wel iets logischer, al ken ik wel enorme honden.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was eigenlijk gewoon een stier natuurlijk
Mensenquote:"Klinkt als een embolie waarschijnlijk door de zoveelste booster shot waar Geer een grote voorstander van is. Werk zelf in de ouderenzorg en sinds de laatste booster zijn er 3 met dit soort klachten richting ziekenhuis gegaan... tel uit je winst..."
Rare neerslachtige man is dat met de uitstraling van een sperzieboontje.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
13 MINUTEN GELEDEN
NAVO waarschuwt: oorlog kan nog maanden of jaren duren
De NAVO verwacht voorlopig geen einde aan de oorlog in Oekraïne. NAVO-baas Stoltenberg zegt dat er geen tekenen dat zijn dat president Poetin de wens om heel Oekraïne te controleren heeft opgegeven. De oorlog kan nog "vele maanden of zelfs jaren" voortduren, waarschuwde Stoltenberg aan het begin van een tweedaags overleg van de ministers van Buitenlandse Zaken in Brussel.
Uit het noorden van Oekraïne zijn veel Russische troepen inmiddels vertrokken, maar de NAVO houdt rekening met een grootschalig offensief in het oosten van het land. Het Russische leger is volgens Stoltenberg van plan te gaan strijden om de hele oostelijke Donbas-regio.
"We moeten Oekraïne steunen, onze sancties handhaven en onze verdediging versterken", zei Stoltenberg.
ik was toch iets positiever ingesteld
Beter om de reacties gewoon niet te lezenquote:Op woensdag 6 april 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)l#coral_talk_wrapper
[..]
Mensen
En dat werkt gvd met ouderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |