Dat moet een glibberige bolus zijn geweest danquote:Op woensdag 6 april 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Keertje op kerstGODDAMNavond uitgegleden over een hondendrol. Jas kapot broek kapot handen kapot knieën kapot kerstkado kapot, alles onder de stront. Honden moeten verboden worden.
Ja als je afgelegen woont of op een boerderij is het natuurlijk schitterend.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:39 schreef Dqod het volgende:
Maar goed. Misschien had ik het ook wel heel makkelijk met mijn wijlen kat, op dat gebied
Ik wil het er niet meer over hebbenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat moet een glibberige bolus zijn geweest dan
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Vorige week stopt een auto in de buurt van de ingang van onze parkeergarage. Vrouw stapt uit en daalt de helling af. Stapt een minuut later weer in de auto.
Zie ik de volgende dag dat ze tegen de poort van de garage had zitten kakken
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Keertje op kerstGODDAMNavond uitgegleden over een hondendrol. Jas kapot broek kapot handen kapot knieën kapot kerstkado kapot, alles onder de stront. Honden moeten verboden worden.
Ik haat vrouwen ook. Vrouiwen moeten ook verboden wordenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Vorige week stopt een auto in de buurt van de ingang van onze parkeergarage. Vrouw stapt uit en daalt de helling af. Stapt een minuut later weer in de auto.
Ik woon nu 5 jaar in een woonwijk. Bonnie deed een rondje van een half uurtje buiten en dan kwam ze weer naar binnen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als je afgelegen woont of op een boerderij is het natuurlijk schitterend.
Maar in woonwijken zorgen ze gewoon voor overlast.
Echt onbegrijpelijk, tokkies.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan hebben we wat te zaniken over dierenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn pa heel vroeger eens, op de boot naar Texel. Veegde het aan mijn jas af.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]Gatverdamme. Maar toch weer de schuld van het baasje dat de hond daar laat poepen.
Jaren terug ben ik op de fiets eens helemaal ondergescheten door een overvliegende meeuw. Het zat in m'n haar, op m'n jas, alles droop. Toen voelde ik me ook vies. Heb uren onder de douche gestaan om het uit m'n haar te wassen.
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bruine vlaai half tegen de poort gespoten en half op de grond.
Ja, bizar. Hoe vaak ik hier ook mensen zie die gewoon even in een hoekje staan plassen. Dan staan ze op de bus te wachten en vinden ze het pleintje waar ik aan woon wel een praktische plek om even te lozenquote:
Ah bah.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn pa heel vroeger eens, op de boot naar Texel. Veegde het aan mijn jas af.
Van je familie moet je 't maar hebben
De meeste honden zijn netterquote:Op woensdag 6 april 2022 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
En dan hebben we wat te zaniken over dieren![]()
Ja. Klein, onschuldig Dqodje tainted for life, daarnaquote:
Precies dit ja. Wat je hierboven zelf al vertelt.quote:
Ja overreden worden ook nog. Je moet er niet aan denken om de kat van een klein meisje aan te rijden ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik woon nu 5 jaar in een woonwijk. Bonnie deed een rondje van een half uurtje buiten en dan kwam ze weer naar binnen.
Andere katten hier doen ook niet bijster gek *fingers crossed*
Het ergste wat er hier gebeurd is dat ze de grote weg opvliegen in paniek en dus overreden worden.
Dus dat acht ik in deze woonwijk het grootste risico. En dan ben ik er zeker wel van om ze in je tuin te houden, ja.
Mja, daarin was Bonnie dus gewoon superchill. Die bleef echt ver weg van alles met verkeer
Bij ons vroeger ook, op het binnenplaatsjequote:Op woensdag 6 april 2022 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, bizar. Hoe vaak ik hier ook mensen zie die gewoon even in een hoekje staan plassen. Dan staan ze op de bus te wachten en vinden ze het pleintje waar ik aan woon wel een praktische plek om even te lozen
Dat vind ik idd hele goede punten van jou ja. Allerminst logisch dat jíj verantwoording moet dragen voor andermans huisdieren. Daar zit 't probleem hem ook idd. Ik hoop gewoon serieus dat er genoeg zijn die er net zo over denken als ik en anderen niet opzadelen met de shit (hihaho) die we zelf horen op te knappen als eigenaren van welk huisdier dan ook.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja overreden worden ook nog. Je moet er niet aan denken om de kat van een klein meisje aan te rijden ofzo.
Maar ik heb wel gezeik gehad met andermans katten. Dat ze het vreten van je aanrecht jatten, en ze zijn ook niet echt compatibel met mijn huisdieren. Of dat je ze per ongeluk ergens opsluit. Dan zeggen mensen 'dan moet je je deuren en ramen dichthouden', maar dat is een beetje de omgekeerde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |