abonnement Unibet Coolblue
pi_204362539
Hihi, het hart van de democratie kwam vandaag vaak langs. Het is niet verrassend dat de Volgers van de Staat "het hart van de democratie" als een centralistisch orgaan zien, in plaats van het volk, of nog beter, het individu.

Het verklaart werkelijk alles.
pi_204363180
Als liefhebber van definities zou je moeten weten dat een hart feitelijk een centralistisch orgaan is natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204366256
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Aanval op de democratie' of 'de democratie is in gevaar' is binnen progressieve kringen Newspeak voor: 'een rechts en conservatieve partij heeft gewonnen'.

_O- vreemde hersenkronkels weer :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204366342
twitter

Goh wat een verrassende tegenstemmers weer, alledrie fanatieke MAGA-volgers
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204366696
twitter

Duidelijk! Het partijbelang gaat altijd boven het landsbelang. Al kiezen de Republikeinen een Hitler als kandidaat, McConnell zal hem steunen. Dat zijn de enablers van autocratieen die minstens zo schadelijk voor een soeverein land zijn als de leider zelf ;(

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 07-04-2022 22:32:47 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204367029
twitter

Dit is vast die journalist waar Cruz het over had en die hij 'toevallig' hetzelfde antwoord gaf als het woordenboek :D

En waarbij hij KJB ook bestempelde als de Radical Left en Most Extreme Justice ooit en dat terwijl er ooit deze was:

twitter

Dat is blijkbaar helemaal niet radicaal en extremistisch :?

twitter

Goeie vraag maar ik vermoed dat ook hij inmiddels de woordenboekverklaring aanhoudt. Enfin het heeft helemaal niets te maken met de geschiktheid van KJB voor de Supreme Court en ze wordt gewoon benoemd *O*

twitter

twitter

twitter

Onbeschoft en zo kleuterig vooral :Y

En bij Fox News gooien ze er maar weer eens een leugen tegenaan :')

twitter

twitter


[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 02:51:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204367363
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204367841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je snapt het niet, want ik zeg dat posts :').

Nee, dat denk ik niet, maar het geeft wel aan hoe enorm erg het allemaal was, je werd gewoon binnengelaten door de politie. Dan zal het allemaal wel meevallen he?

Voor de altijd broodnodige zekerheid, dit wil nog steeds niet zeggen dat er helemaal niets is gebeurd of dat ik het goedkeur ofzo. Alleen dat er zwaar overtrokken op gereageerd werd en wordt.
Het geeft helemaal niet aan hoe erg het was als deze ene rechter bij één persoon besluit dat het een 'close call' was (zijn eigen woorden) dat hij dat mss zo opgevat had kunnen hebben (de rechter zegt dus niet dat het ook echt zo was) en hem de 'benefit of the doubt' geeft. Het zegt niets over wat er allemaal nog meer gebeurde of dat 'het wel meeviel' :')

Van binnenlaten was bij de meesten geen sprake van en het is natuurlijk lulkoek dat deze man dacht hij welkom was als er om hem heen aan de lopende band vernielingen en gevechten plaatsvinden. Hij heeft gewoon geluk gehad met zijn 'excuus' dat hij deze rechter trof die ook nog eens een buitenbeentje is vergeleken bij de uitspraken van andere rechters.

twitter

Kom maar binnen! :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 01:21:10 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 april 2022 @ 00:37:35 #110
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 15:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is nou net wat het wel betekend :D Er is een range aan antwoorden mogelijk op de vraag 'hoeveel tenen heeft een mens?". De meeste hebben er tien, maar niet allemaal. Net zoals de meeste mensen relatief duidelijk man of vrouw zijn, maar niet allemaal. Mensen denken graag in hokjes, ook als dat niet altijd even goed past bij de realiteit.
Bovendien is dit nou juist het hele principe van evolutie, 'afwijkingen' (een beter woord is variaties) zijn heel normaal. De meesten leiden alleen nergens toe omdat ze voor de soort geen (grote) voordelen bieden. Als we hadden moeten vasthouden aan wat miljoenen jaren geleden 'normaal' was, was er nooit een homo sapiens geweest :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 01:03:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204368151
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2022 22:42 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dit is vast die journalist waar Cruz het over had en die hij 'toevallig' hetzelfde antwoord gaf als het woordenboek :D

En waarbij hij KJB ook bestsempelde als de Radical Left en Most Extreme Justice ooit en dat terwijl er ooit deze was:

[ twitter ]
Dat is blijkbaar helemaal niet radicaal en extremistisch :?

[ twitter ]
Goeie vraag maar ik vermoed dat ook hij inmiddels de woordenboekverklaring aanhoudt. Enfin het heeft helemaal niets te maken met de geschiktheid van KJB voor de Supreme Court en ze wordt gewoon aangesteld *O*

[ twitter ]

Ik ben echt geschokt dat een rechter die ergens in 1860 de hoogste rechter was dat soort denkbeelden zou hebben.
  vrijdag 8 april 2022 @ 01:23:15 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 01:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik ben echt geschokt dat een rechter die ergens in 1860 de hoogste rechter was dat soort denkbeelden zou hebben.
En terecht ... Immers: "all men are created equal" (Grondwet) :?

Hoe 'geschokt' ben je trouwens nu nog over het verhaal van de fam. Littlejohn? Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven wonderlijk genoeg.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 02:23:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 april 2022 @ 01:51:17 #113
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368194
"... Marjorie Taylor Greene, this woman, Klan mom, is especially upset with the three Republican senators who said they'll vote yes on Ketanji Brown Jackson, who's nominated for the Supreme Court. She tweeted, 'Murkowski, Collins and Romney are pro-pedophile. They just voted for KBJ.' Wow, where is Will Smith when you really need him?" -Jimmy Kimmel

MTG deed aangifte _O-

twitter

'Officer? I would like to report a joke' :D

twitter

:X

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 02:05:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 april 2022 @ 03:10:43 #114
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368237
Typerend voor een aantal Republikeinen en hier vooral voor het gedrag van Josh Hawley ( je weet die senator met zijn vuist in de lucht op J6). Eerst overal dwarsliggen bij de hulp aan Oekraine en benoemingen tegenhouden bij Defensie door tegen te stemmen om vervolgens te gaan klagen dat er te weinig gebeurd is en Austin eerst maar ontslag moet nemen wil hij voor stemmen :')

twitter


[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 03:20:17 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204368239
quote:
82s.gif Op vrijdag 8 april 2022 01:23 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En terecht ... Immers: "all men are created equal" (Grondwet) :?

Hoe 'geschokt' ben je trouwens nu nog over het verhaal van de fam. Littlejohn? Daar heb je nog steeds geen antwoord op gegeven wonderlijk genoeg.
All men are equal inderdaad, maar je beklaagt je nu over denkbeelden van een man die is geboren in zeventienhonderd nog iets.
Deze man is opgevoed met de slavernij, zwarte mensen waren in de ogen van velen in de wereld niets meer dan vee. Zo gek is het dan toch niet dat hij dat soort denkbeelden erop nahield? En het was voor die tijd zeer zeker niet radicaal.
Overigens ben ik er wel zeker van dat hij een vrouw kan definiëren dus wat dat betreft liep hij toch behoorlijk voor op de progressieven van nu.

Wat betreft de email waar je op doelt, ik hanteer bij DeSantis dezelfde standaard als bij Trump. Ik wacht even een paar dagen voor dat ik commentaar heb op eventuele misstanden. De activistische media staan te trappelen om met een hoop sensatie verhalen te publiceren om deze twee mannen te beschadigen.
Ik wijs even naar het verhaal van Rebekah Jones die claimde dat DeSantis de echte COVID cijfers wegmoffelde vanwege politieke redenen.
Daar bleek dus ook helemaal niets van waar en de vrouw in kwestie was blijkbaar een oplichter die zeer terecht ontslagen werd.
pi_204368240
twitter

Kijk hoe Brian Stelter er alles aan doet om vooral niet in te gaan op de zeer goede punten van deze student. Jammer dat er niemand daar zit die dwing Stelter te antwoorden.
pi_204368242
twitter

Buiten het feit dat het ronduit hilarisch is dat Psaki niet op de hoogte is van de cijfers is dit wel een erg zorgwekkende ontwikkeling.
Mogelijk 18.000 mensen per dag die de VS in komen. Geen enkel land ter wereld kan dit soort aantallen aan. En waar is Kamala Harris? Was zij niet de persoon die dit probleem zou oplossen? Ik verwacht niet veel van haar maar dit moet toch op te lossen zijn tenzij men het niet wilt oplossen en deze illegalen ziet als toekomstig stemvee.
Meer kan ik er ieder geval niet van maken.
  vrijdag 8 april 2022 @ 03:30:59 #118
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 03:13 schreef Chivaz het volgende:

[..]
All men are equal inderdaad, maar je beklaagt je nu over denkbeelden van een man die is geboren in zeventienhonderd nog iets.
Deze man is opgevoed met de slavernij, zwarte mensen waren in de ogen van velen in de wereld niets meer dan vee. Zo gek is het dan toch niet dat hij dat soort denkbeelden erop nahield? En het was voor die tijd zeer zeker niet radicaal.
:') De voornaamste taak van een opperrechter is bij geschillen de argumenten van beide partijen aan de wet te toetsen zoals KJB zo treffend opmerkte. Niet om je eigen denkbeelden te promoten.

quote:
Overigens ben ik er wel zeker van dat hij een vrouw kan definiëren dus wat dat betreft liep hij toch behoorlijk voor op de progressieven van nu.
:') Hij loopt eeuwen achter maar dat kan je hem nou weer niet kwalijk nemen. In die tijd was er veel minder bekend over de werking van het menselijk lichaam. Dat er nu nog veel mensen hetzelfde denken is ook niet zo gek, de meeste mensen hebben moeite met dit soort vooruitgang nav voortschrijdend wetenschappelijk inzicht.

quote:
Wat betreft de email waar je op doelt, ik hanteer bij DeSantis dezelfde standaard als bij Trump. Ik wacht even een paar dagen voor dat ik commentaar heb op eventuele misstanden. De activistische media staan te trappelen om met een hoop sensatie verhalen te publiceren om deze twee mannen te beschadigen.
Ik wijs even naar het verhaal van Rebekah Jones die claimde dat DeSantis de echte COVID cijfers wegmoffelde vanwege politieke redenen.
Daar bleek dus ook helemaal niets van waar en de vrouw in kwestie was blijkbaar een oplichter die zeer terecht ontslagen werd.
:D Die feiten zijn al sinds vorig bekend :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 06:26:13 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204368244
twitter

Waanzin van de Democraten dit en uiteraard heeft Grenell hier volkomen gelijk.
pi_204368245
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 03:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
:') De voornaamste taak van een opperrechter is bij geschillen de argumenten van beide partijen aan de wet te toetsen zoals KJB zo treffend opmerkte. Niet om je eigen denkbeelden te promoten.
[..]
:') Hij loopt eeuwen achter maar dat kan je hem nou weer niet kwalijk nemen. In die tijd was er veel minder bekend over de werking van het menselijk lichaam. Dat er nu nog veel mensen hetzelfde denken is ook niet zo gek, de meeste mensen hebben moeite met dit soort vooruitgang nav voortschreidend wetenschappelijk inzicht.
[..]
:D Die feiten zijn al sinds vorig bekend :?
Ik heb het idee dat deze man de werking van het menselijk lichaam beter begreep dan de progressieven van nu. Gezien het feit dat men factcheckers en “wetenschappers” erbij moet halen om een vrouw te definiëren en dan ook nog eens falen is echt te triest voor woorden.
Ik heb overigens nooit gedacht dat een vrouw definiëren een lastig concept is voor bepaalde lieden. Wat dat betreft is 2022 wel een bijzonder jaar.
Ik vraag mij nu af als een man zich identificeert als een hond, is hij dan ineens een hond of werkt het dan toch anders?
  vrijdag 8 april 2022 @ 04:20:41 #121
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368248
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 03:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat deze man de werking van het menselijk lichaam beter begreep dan de progressieven van nu. Gezien het feit dat men factcheckers en “wetenschappers” erbij moet halen om een vrouw te definiëren en dan ook nog eens falen is echt te triest voor woorden.
Ik heb overigens nooit gedacht dat een vrouw definiëren een lastig concept is voor bepaalde lieden. Wat dat betreft is 2022 wel een bijzonder jaar.
Ik vraag mij nu af als een man zich identificeert als een hond, is hij dan ineens een hond of werkt het dan toch anders?
Dat is nu juist jouw probleem. Jij denkt het beter te weten dan wetenschappers en factcheckers. Ik denk niet dat je daar de kennis voor in huis hebt. Net zomin als ik trouwens. Ik ben alleen niet zo vastgeroest dat ik per se wil vasthouden aan achterhaalde denkbeelden omdat je dat nou eenmaal ooit ingeprent is. Het is ook in de wetenschap helemaal niet iets van 2022. Het is al jaren een vraagstuk en dat zou je ook weten als je een beetje op de hoogte zou zijn van wetenschappelijke ontwikkelingen.

Vind je die vergelijking met een hond zelf niet een beetje raar? Het is weliswaar ook een zoogdier maar een hele andere soort en heeft niets te maken met of je je vrouw of man voelt (gender)? Ik neem aan dat jij je ook gewoon een man voelt en je dus weet hoe dat voelt en je (automatisch) daarnaar gedraagt? Je kan je neem ik aan ook voorstellen dat de meeste vrouwen zich ook vrouw voelen met dezelfde sociale consequenties? Het enige wat jij je (nog) niet kan voorstellen is blijkbaar dat er ook mensen zijn waarbij de uiterlijke kenmerken niet overkomen met het beeld wat je brein oiv van allerlei factoren ervan maakt en mss zal je je dat ook nooit kunnen voorstellen omdat jouw brein het niet toelaat om dat ingeprente idee los te laten.

Overigens zijn er ook verschillende onderzoeken gedaan naar het verschil tussen het progressieve en conservatieve brein. Ook erg interessant! :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 08-04-2022 04:33:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204368255
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 04:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is nu juist jouw probleem. Jij denkt het beter te weten dan wetenschappers en factcheckers. Ik denk niet dat je daar de kennis voor in huis hebt. Net zomin als ik trouwens. Ik ben alleen niet zo vastgeroest dat ik per se wil vasthouden aan achterhaalde denkbeelden omdat je dat nou eenmaal ooit ingeprent is. Het is ook in de wetenschap helemaal niet iets van 2022. Het is al jaren een vraagstuk en dat zou je ook weten als je een beetje op de hoogte zou zijn van wetenschappelijke ontwikkelingen.

Vind je die vergelijking met een hond zelf niet een beetje raar? Het is weliswaar ook een zoogdier maar een hele andere soort en heeft niets te maken met of je je vrouw of man voelt (gender)? Ik neem aan dat jij je ook gewoon een man voelt en je dus weet hoe dat voelt en je (automatisch) daarnaar gedraagt? Je kan je neem ik aan ook voorstellen dat de meeste vrouwen zich ook vrouw voelen met dezelfde sociale consequenties? Het enige wat jij je (nog) niet kan voorstellen is blijkbaar dat er ook mensen zijn waarbij de uiterlijke kenmerken niet overkomen met het beeld wat je brein oiv van allerlei factoren ervan maakt en mss zal je je dat ook nooit kunnen voorstellen omdat jouw brein het niet toelaat om dat ingeprente idee los te laten.

Overigens zijn er ook verschillende onderzoeken gedaan naar het verschil tussen het progressieve en conservatieve brein. Ook erg interessant! :7
Waarom zou een man die denkt een hond te zijn nu ineens raar zijn? Mannen kunnen blijkbaar vrouwen zijn en vice versa. Misschien loop ik nu op de tijd vooruit en post jij over een paar jaar hier een artikel compleet met wetenschappers en factcheckers dat een mens toch echt een hond kan zijn.
pi_204368257
Laat ik het anders stellen, ik neem aan @Kijkertje dat je een vrouw bent en je weet ook dat je een vrouw bent. Hoe kun je nu eigenlijk weten dat je een vrouw bent als het definiëren van een vrouw blijkbaar een vraag is die de wetenschap niet kan beantwoorden?
  vrijdag 8 april 2022 @ 04:40:59 #124
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 04:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zou een man die denkt een hond te zijn nu ineens raar zijn? Mannen kunnen blijkbaar vrouwen zijn en vice versa. Misschien loop ik nu op de tijd vooruit en post jij over een paar jaar hier een artikel compleet met wetenschappers en factcheckers dat een mens toch echt een hond kan zijn.
Omdat mannen en vrouwen in de basis uit hetzelfde ontwerp voortkomen en niet uit het basisontwerp van een hond :')

Daarom heb jij ook tepels die nergens voor nodig zijn :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 april 2022 @ 04:46:06 #125
323401 Kijkertje
met filter
pi_204368259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 04:40 schreef Chivaz het volgende:
Laat ik het anders stellen, ik neem aan @:kijkertje dat je een vrouw bent en je weet ook dat je een vrouw bent. Hoe kun je nu eigenlijk weten dat je een vrouw bent als het definiëren van een vrouw blijkbaar een vraag is die de wetenschap niet kan beantwoorden?
Waar ga je als wetenschapper dan op af? Op het geslacht of de gender als die twee niet overeenkomen maar sociaal even belangrijk zijn? Aan uiterlijke kenmerken kan je iets veranderen (vooral als dat voor de pubertijd al in gang wordt gezet), aan dat zelfbeeld dat je brein produceert niet.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')