Klik ik op die @mzelst, gelijk weer zo'n zeikverhaal van Ginny te lezen daar.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:08 schreef _serial_ het volgende:
RIVM stopt ook met updates in weekend en feestdagen.
[ twitter ]
Al besproken.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:08 schreef _serial_ het volgende:
RIVM stopt ook met updates in weekend en feestdagen.
[ twitter ]
Allemaal dankzij het oude FOK! OMTquote:Op woensdag 6 april 2022 14:25 schreef _serial_ het volgende:
Vandaag is het weer de eerste dag sinds 20-07-2021 dat er minder dan 100 mensen op de IC liggen (95) mét Corona.
Die heugelijke feit moest natuurlijk ook buiten functie gedeeld wordenquote:
Ginny is of een act, of zij heeft ernstige psychische problemen gelet op die drek die ze allemaal de wereld in slingert.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:30 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Klik ik op die @:mzelst, gelijk weer zo'n zeikverhaal van Ginny te lezen daar.
mooi!quote:Op woensdag 6 april 2022 14:25 schreef _serial_ het volgende:
Vandaag is het weer de eerste dag sinds 20-07-2021 dat er minder dan 100 mensen op de IC liggen (95) mét Corona.
Beter afspreken om er gewoon helemaal mee te kappen.quote:
Dankzij Rutte Godquote:Op woensdag 6 april 2022 14:25 schreef _serial_ het volgende:
Een mooie dag voor @dick_laurentquote:Op woensdag 6 april 2022 15:23 schreef _serial_ het volgende:
BREAKING: Spain to scrap indoor face mask rule on April 19th
Het is een mooie dag, want in mei vlieg ik die kant weer op
Hoeveel hadden de modellen van Jaap en Jacco ook alweer voorspeld voor eind maart/begin april LOLquote:Op woensdag 6 april 2022 14:25 schreef _serial_ het volgende:
Z'n 300-400 op de IC en +/-2000 in ziekenhuizenquote:Op woensdag 6 april 2022 16:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel hadden de modellen van Jaap en Jacco ook alweer voorspeld voor eind maart/begin april LOL
😆🤦♂️ behalve dat ik dan weer in mordor poolklimaat nederland ben.quote:
Onverstandig. Ze onderschatten long-covid.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:23 schreef _serial_ het volgende:
BREAKING: Spain to scrap indoor face mask rule on April 19th
Het is een mooie dag, want in mei vlieg ik die kant weer op
Hier leg je de vinger op de zere plek.quote:Op woensdag 6 april 2022 18:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onverstandig. Ze onderschatten long-covid.
Ik ga er niet meer heen zo, hartstikke onveilig![]()
De Rutte-doctrine.quote:Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Hopelijk wordt Hugo afgezet, maar zal wel weer onder het tapijt worden geveegd.
Ik lees het net ook....quote:Op woensdag 6 april 2022 14:25 schreef _serial_ het volgende:
quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-testen-daalt-verderquote:Het RIVM meldt woensdag 21 nieuwe sterfgevallen. Dat betekent niet dat deze mensen daadwerkelijk afgelopen etmaal zijn overleden, want het duurt soms even voor een overlijden door Covid-19 aan het RIVM is doorgegeven. Dinsdag registreerde het instituut 15 mensen die aan de gevolgen van een coronabesmetting zijn overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |