Het is vandaag donderdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Admiral JP Hanson. Oude Admiral. In de bijbaantijd hadden we ook zo een oud persoon als supermarktmanager van de AH XL. Was er iets bij de kassa aan de hand, moest de oude man een tocht van 150 meter afleggen wat hij stap voor stap deed...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljante scene uit de laatste Picard.I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Vannacht ergens op primequote:Op donderdag 20 april 2023 19:19 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe laat komt die aflevering eigenlijk online?
Even gegoogled, 3 uur s'nachts. Dat word dus nog even youtube ontwijken het staat vol met spoilers daar.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vannacht ergens op prime
sinds 9 uur vanmorgen op Paramountplus in de USA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., S03E10 en moet zeggen datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het tweede seizoen vond ik verschrikkelijk slecht. Ik begon me zelfs af te vragen waarom ik ooit naar Star Trek was begonnen te kijken. Maar toen Riker in seizoen 3 voor het eerst in beeld kwam, wist ik dat het goed zat. Sterke personages, goede dialogen, humor. Leuk ook hoe TNG, Voyager en DS9 bij elkaar kwamen.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:52 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik Picard seizoen 3 moet typeren, dan zou ik zeggen:Ik moet dus eerst door S2 heen wil ik aan het, door velen als mooi einde bestempelde, S3 beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het tweede seizoen vond ik verschrikkelijk slecht. Ik begon me zelfs af te vragen waarom ik ooit naar Star Trek was begonnen te kijken. Maar toen Riker in seizoen 3 voor het eerst in beeld kwam, wist ik dat het goed zat. Sterke personages, goede dialogen, humor. Leuk ook hoe TNG, Voyager en DS9 bij elkaar kwamen.
En dat weerhoudt me er dus echt van P:{L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:12 schreef stinkie het volgende:
Wtf! Ik dacht steeds 12 afleveringen. Is het gewoon ineens afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Ik zou S2 lekker overslaan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet dus eerst door S2 heen wil ik aan het, door velen als mooi einde bestempelde, S3 beginnen.
En dat weerhoudt me er dus echt van P:{
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
Ik ben na 4/5 eps in S1 gestopt, heb S2 helemaal niet gezien en heb op enkele referentie momentjes na niet het idee dat ik iets gemist heb bij het kijken van S3.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet dus eerst door S2 heen wil ik aan het, door velen als mooi einde bestempelde, S3 beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon aan S3 beginnen, is eigenlijk het enige seizoen dat echt de moeite waard is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
Picard afl 10:
Zag ik nou een scene die een opstapje kan zijn voor een nieuwe enterprise-serie
Titel van deze aflevering was 'de laatste generatie'.... Zegt dat iets ...of wishfullthinking van mij ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik wat kritischer over, die verhaallijn. Zoals ik eerder al schreef in een spoiler: een herhaling van zetten. En intussen is de focus sterker op spanning en effecten komen te liggen en minder op ethische dilemma's. Dat vond ik ooit de kracht van TNG, dat je nog na kon denken over een aflevering.quote:Op zaterdag 22 april 2023 05:38 schreef SiGNe het volgende:
Dit seizoen was in elk geval een erg goed seizoen, niet alleen vanwege de cameo's en oude crew een hommage an TNG, ook qua verhaallijn.
Nostalgie hèquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Seizoen 3 was episch en de laatste scène helemaal
Haha ja altijd leuk als Q nog even langs komt.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Seizoen 3 was episch en de laatste scène helemaal
Ik denk dat je seizoen 3 wat betreft run-time dan ook eerder moet zien als een feature length film dan een 24-delig seizoen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar ben ik wat kritischer over, die verhaallijn. Zoals ik eerder al schreef in een spoiler: een herhaling van zetten. En intussen is de focus sterker op spanning en effecten komen te liggen en minder op ethische dilemma's. Dat vond ik ooit de kracht van TNG, dat je nog na kon denken over een aflevering.
Maar de personages waren als vanouds en de dialogen waren sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |