Check Strange New Worlds. Goed showtje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Net picard s2 afgekeken.
Begon aardig maar vanaf ep5 ging het cringe gehalte gestaag omhoog. Laatste 2 eps was tenenkrommend met teveel geforceerde “woke” oplossingen en scènes die niks toevoegen.
De borg die opeens de Guardians of the Galaxy zijn geworden door een geflipte doctor alleen te laten met een borg Queen. Toppertje.
Vond deze Spock Tprin aflevering erg sterkquote:Op donderdag 2 juni 2022 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens, los daarvan kijken mijn vrouw en ik alles wat nieuw uitkomt. En wat is Strange New Worlds een heerlijke serie om te kijken
Mijn kritiek op Discovery is de volgende punten:quote:Op maandag 6 juni 2022 21:55 schreef wolfrolf het volgende:
Heb mezelf volgas gestort op Discovery en ben nu bij aflevering 9 seizoen 2. Wat een genottelijke scifi fantasy. Spannend en visueel een lust voor het oog. Ik lees hier op fok nogal negatief gemiep dat het te hectisch is en woke??? Bespottelijke onzin argumenten wat mij betreft. Ik zit heerlijk te genieten.
"Pretend to be in awe of the pylons" - DS9quote:
De eerste twee bij Amazon, de laatste is niet beschikbaar in Nederland.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:10 schreef Seven. het volgende:
Al die spoilers hier, fuck!!
Anyway: ik ben niet meer mee met ST. Waar oh waar kan ik Picard, Lower Decks en Strange New Worlds zien? Misschien toch maar eens tijdelijk Netflix omzetten naar wat anders.
Ik vermijd dit topic altijd totdat ik de afleveringen heb gezienquote:Op maandag 25 juli 2022 23:10 schreef Seven. het volgende:
Anyway: ik ben niet meer mee met ST. Waar oh waar kan ik Picard, Lower Decks en Strange New Worlds zien? Misschien toch maar eens tijdelijk Netflix omzetten naar wat anders.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:46 schreef Bosbeetle het volgende:
https://intl.startrek.com(...)ower-decks-crossover
Crossover aflevering tussen strange new worlds en lower decks
Laat maar weer.quote:In this special crossover episode, featuring both live-action and animation, fans can expect to see Ensign Beckett Mariner, voiced by Tawny Newsome, and Ensign Brad Boimler, voiced by Jack Quaid, from Star Trek: Lower Decks, joining the U.S.S. Enterprise in Season 2 of Star Trek: Strange New Worlds. The episode will be directed by Star Trek: The Next Generation actor and director Jonathan Frakes.
Misschien eerst even kijken hoe het uitpakt voordat je een mening vormt?quote:
Ik heb een gruwelijke hekel aan animatie in een normale live-action serie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Misschien eerst even kijken hoe het uitpakt voordat je een mening vormt?
Minder pakkend dan wat bedoel je dan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 06:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de laatste strange new worlds nog moet kijken, leuke serie beetje minder arc, maar ook wel minder pakkend of onthoudenswaardig ofzo.
Die laatste moet ik dus nog zien. Ik zag in SNW vooral veel we presenteren een klein probleem en lossen die vrij simpel op, meestal door een toevalletje ergens aan het einde. Als ik nu terugdenk aan de afleveringen dan staan alleen de mindswap van spock en zijn vrouw, en de nevel die de dochter van de dokter opneemt me bij en dat waren wel leuke afleveringen ja, maar om nou te zeggen wow dat heb ik nog nooit eerder gezien of hoe ze daar op gekomen zijn dat is echt slim.. nee. Het probleem van het in één aflevering willen stoppen is dat je geen echte complexiteit kunt toevoegen, maar dat deden ze helaas ook niet echt bij DIS en PIC al probeerden ze het daar wel vooral S2 van DIS maarja tijdreizen is altijd een eenvoudige score wat dat betreft.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Minder pakkend dan wat bedoel je dan?
SNW is in mijn ogen echt met afstand het beste wat ST is overkomen de afgelopen +/-20 jaar. Op TOS na kan ik me ook geen serie herinneren die in het eerste seizoen al meteen zo goed was.
De finale, "A Quality of Mercy", was de chef's kiss op dit seizoen.
Het is dan ook een bewuste creatieve keuze om geen al overheersend, universum-dreigt-te-eindigen, arc te introduceren bij SNW. Dat doen andere series in de franchise al seizoen na seizoen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die laatste moet ik dus nog zien. Ik zag in SNW vooral veel we presenteren een klein probleem en lossen die vrij simpel op, meestal door een toevalletje ergens aan het einde. Als ik nu terugdenk aan de afleveringen dan staan alleen de mindswap van spock en zijn vrouw, en de nevel die de dochter van de dokter opneemt me bij en dat waren wel leuke afleveringen ja, maar om nou te zeggen wow dat heb ik nog nooit eerder gezien of hoe ze daar op gekomen zijn dat is echt slim.. nee. Het probleem van het in één aflevering willen stoppen is dat je geen echte complexiteit kunt toevoegen, maar dat deden ze helaas ook niet echt bij DIS en PIC al probeerden ze het daar wel vooral S2 van DIS maarja tijdreizen is altijd een eenvoudige score wat dat betreft.
Ik vind dat niet persee ik weet nou niet echt meer van Owosekun dan van die piloot van SNW waar ik de naam niet eens van weet uit m'n hoofd. Ik heb niet het idee dat de bijrollen zoveel meer zijn uitgediept in SNW.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is dan ook een bewuste creatieve keuze om geen al overheersend, universum-dreigt-te-eindigen, arc te introduceren bij SNW. Dat doen andere series in de franchise al seizoen na seizoen.
Wat de serie wel heeft is een hele duidelijke rode draad, en dan doel ik niet op Spock en z'n vrouw en de dochter van de dokter, dat zijn side stories om karakters uit te diepen, daarover zo meteen meer.
Nee, de rode draad door SNW heen is:
A: de vijfjarige missie (Its five-year mission: to explore strange new worlds.), waarmee al ingesloten ligt dat de focus meer zal liggen op losstaande avonturen en de gevaren en politieke confrontaties aan de grens van de Federation.
En B: het (onontkoombare?) lot van Christopher Pike.
Waar SNW in mijn ogen in uitblinkt zijn z'n karakters, ze voelen oprecht, uitgediept, capabel en interessant aan. En niet alleen 1 of 2 hoofdpersonages, maar ook juist de side characters.
Na 2,5 seizoen had ik bij DIS nog steeds geen idee van de helft van de namen van de bridge crew. Er had in veel gevallen net zo goed een boordkartonnen cut-out kunnen staan.
https://www.hln.be/celebr(...)ruimte-in~a0d28243b/quote:As van Star Trek-actrice Nichelle Nichols gaat de ruimte in
Een deel van de as van Star Trek-actrice Nichelle Nichols gaat de ruimte in. De Amerikaanse actrice, die beroemd werd door haar rol als luitenant Uhura in de Star Trek-franchise, overleed vorige maand op 89-jarige leeftijd. Volgens entertainmentwebsite TMZ zal de as worden toegevoegd aan de lading van een Vulcan-raket die later dit jaar wordt gelanceerd.
Haha dit ik ben gewoon star trek lower decks aan het downloaden terwijl ik gewoon een prime abo heb en hem dus ook direct kan bekijkenquote:Op maandag 25 juli 2022 23:10 schreef Seven. het volgende:
Gecondoleerdquote:
Ik vond seizoen 1 van Picard best geinig, maar geen hoogvlieger ofzo.quote:
Moet aflevering 9 en 10 nog zien, maar heb me tot nu toe prima vermaakt hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |