heb je gekeken?quote:Op dinsdag 11 april 2023 20:52 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
https://jensen.nl/verjaardagsshow-deel-1-de-jensen-show-559
Nog niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
heb je gekeken?
Fucking interessant man. Die dude uit 1969 heeft de toekomst glashard voorspeld tot de detail..
echt wtf
Hij is niet weg hoor! Je kunt zo weer instappen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 17:01 schreef SupremeDutch het volgende:
Sinds hij van Youtube af is, ben ik hem eigenlijk uit het oog verloren. Eigenlijk wel jammer. Kon zijn eigenzinnige visie altijd wel waarderen.
Ik ben teveel een gemaksmens in dat opzicht. Op Youtube en Spotify kwam het automatisch voorbij. Wel jammer dat hij niet meer op die platformen te vinden is.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is niet weg hoor! Je kunt zo weer instappen.
Lag niet aan hem!quote:Op woensdag 26 april 2023 23:09 schreef SupremeDutch het volgende:
[..]
Ik ben teveel een gemaksmens in dat opzicht. Op Youtube en Spotify kwam het automatisch voorbij. Wel jammer dat hij niet meer op die platformen te vinden is.
Dat klopt, omdat de man al jaren hetzelfde zegt.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:41 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij is niet weg hoor! Je kunt zo weer instappen.
Jensen een switch met Corona? Welnee die was vanaf dag 1 niet onder de indruk.quote:Op vrijdag 5 mei 2023 23:51 schreef SupremeDutch het volgende:
Hij heeft toch best wel een switch gemaakt rondom Corona? In de beginperiode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |