In een bar?quote:Op maandag 4 april 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga je overtreffen: Met een Moslim ,een Jood,en en Boedhist in gesprek gaan.
In een coffeeshop.Was echt heel mooi.quote:Op maandag 4 april 2022 20:49 schreef ToT het volgende:
[..]
In een bar?
Zegt de één:
Okee, en hoe gaat de mop verder?
Haha tof!quote:Op maandag 4 april 2022 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In een coffeeshop.Was echt heel mooi.
Met vlechtjes?quote:Op maandag 4 april 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
Ik heb iemand gekend die zich tot het jodendom bekeerd heeft.Was gelijk zo vrekkig als de neten!
Helemaal geldbelust!
Oh en hij liet zijn kinderen overigens bier drinken!Het jochie van 2 kreeg het vermengd met ranja, maar die van 5 en 8 dronken het gewoon zo onverdund en zonder extra smaakje.
Trots dat-ie was....
Die jongste zal nu inmiddels wel tegen de 30 zijn, bedenk ik me nu!
Nee, vrij dikke gozer met kort haar en een snor. Hij was nog niet zo heel lang joods. Maar wel hand in hand om de tafel met elkaar bidden en altijd een extra bordje klaar staan voor als de profeet langs zou komen.quote:
Oef, ik kan me nog herinneren dat specifiek waterpolo nog genoemd werd in die persco's omdat het virus zich over het water beter zou verspreiden.quote:Op maandag 4 april 2022 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar half ziek een waterpolowedstrijd hebben gespeeld 2 dagen voor een positieve test
Ellende. 5 dagen verplicht binnenblijven. Genoeg eten in huis?quote:Op maandag 4 april 2022 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar half ziek een waterpolowedstrijd hebben gespeeld 2 dagen voor een positieve test
Nee joh, klare onzin. Chloor eet alles levend.quote:Op maandag 4 april 2022 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ik kan me nog herinneren dat specifiek waterpolo nog genoemd werd in die persco's omdat het virus zich over het water beter zou verspreiden.
Jah ik lag zowat m'n ingewanden er uit te kotsen toen ik het te pakken had en mijn nek deed pijn als nooit tevoren.quote:Op maandag 4 april 2022 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee joh, klare onzin. Chloor eet alles levend.
Mijn enige troost is het feit dat de manier waarop ik me nu bagger voel totaal onvergelijkbaar is met hoe ik me vrijdag en zaterdag bagger voelde. In plaats van symptomen die allemaal bij vermoeidheid passen, ben ik nu ook echt brak met stijve spieren.
Als ze nu even hun excuses hadden aangeboden, dan was het nog wat.quote:Op maandag 4 april 2022 21:21 schreef ToT het volgende:
Oh ja, schijt iBood.; zit nu al 4 dagen te lang op de strijkijzer te wachten, wil de bestelling annuleren: "Ja sorry sorry sorry meneer, duizendmaal oprechte excuses, sorry, echt zo ontzettend sorry, maar sorry: we kunnen de bestelling niet annuleren, want sorry: we hebben een onderzoek opgestart naar waar de bestelling zich bevindt, en sorry, dat onderzoek kan 10 werkdagen in beslag nemen en sorry sorry SORRY: zolang het onderzoek duurt kunnen we u het geld niet terug geven, dus SORRY: u zult toch tot het eind van het onderzoek moeten wachten.
Met vriendelijke groet,
Team iBood.
P.S. Hadden we al sorry gezegd? Voor de zekerheid alsnog bij deze: SORRY!!!!!!!"
quote:Op maandag 4 april 2022 21:21 schreef ToT het volgende:
Oh ja, schijt iBood.; zit nu al 4 dagen te lang op de strijkijzer te wachten, wil de bestelling annuleren: "Ja sorry sorry sorry meneer, duizendmaal oprechte excuses, sorry, echt zo ontzettend sorry, maar sorry: we kunnen de bestelling niet annuleren, want sorry: we hebben een onderzoek opgestart naar waar de bestelling zich bevindt, en sorry, dat onderzoek kan 10 werkdagen in beslag nemen en sorry sorry SORRY: zolang het onderzoek duurt kunnen we u het geld niet terug geven, dus SORRY: u zult toch tot het eind van het onderzoek moeten wachten.
Met vriendelijke groet,
Team iBood.
P.S. Hadden we al sorry gezegd? Voor de zekerheid alsnog bij deze: SORRY!!!!!!!"
Ik vind het ook zo raar hoe dit gelopen is... ik voelde me vorige week maandag al minder optimaal (lees: vermoeid) en dit is met de dag erger geworden, met vrijdag (eerste vrije dag) als dieptepunt. Zaterdag weer langzaam opgekrabbeld tot het punt dat ik gewoon die wedstrijd ben gaan spelen, dat ging zelfs zo goed dat ik me ook gewoon achteraf top voelde. En nu ik eindelijk niet meer verschrikkelijk moe ben, ga ik me steeds brakker voelen en komt die positieve test.quote:Op maandag 4 april 2022 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah ik lag zowat m'n ingewanden er uit te kotsen toen ik het te pakken had en mijn nek deed pijn als nooit tevoren.
Mijn vrouw voelde zich enorm koortsig, vernikkelde van de kou en had de energie niet eens om de deken die ik aan haar had gegeven over zich heen te trekken.
Ikzelf was te ziek om te merken dat ze dat niet kon, dus heeft ze de hele nacht kou liggen lijden.
Ja bij mij was het zo dat ik me 2 dagen niet optimaal voelde, toen was het 2 dagen echt helemaal over en toen ineens BAM: 3 dagen dikke ellende. Daarna ging het wel beter, maar ik heb me behoorlijk lang verward gevoeld.quote:Op maandag 4 april 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo raar hoe dit gelopen is... ik voelde me vorige week maandag al minder optimaal (lees: vermoeid) en dit is met de dag erger geworden, met vrijdag (eerste vrije dag) als dieptepunt. Zaterdag weer langzaam opgekrabbeld tot het punt dat ik gewoon die wedstrijd ben gaan spelen, dat ging zelfs zo goed dat ik me ook gewoon achteraf top voelde. En nu ik eindelijk niet meer verschrikkelijk moe ben, ga ik me steeds brakker voelen en komt die positieve test.
Ripquote:Op maandag 4 april 2022 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo raar hoe dit gelopen is... ik voelde me vorige week maandag al minder optimaal (lees: vermoeid) en dit is met de dag erger geworden, met vrijdag (eerste vrije dag) als dieptepunt. Zaterdag weer langzaam opgekrabbeld tot het punt dat ik gewoon die wedstrijd ben gaan spelen, dat ging zelfs zo goed dat ik me ook gewoon achteraf top voelde. En nu ik eindelijk niet meer verschrikkelijk moe ben, ga ik me steeds brakker voelen en komt die positieve test.
Mwah, kan ook zijn dat-ie de komende tijd hevig kan komen te overlijden voordat-ie langzaam maar zeker weer voorzichtigjes begint te herstellen.quote:Op maandag 4 april 2022 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan heb je het ergste ook al wel gehad, je bent nu een week verder.
Het was een fijne jongen, we zullen hem missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |