Undercover draait niet om Ferry maar om Bob en volgens Tom Waes is dat klaar, dus daar verwacht ik niks meee vanquote:Op maandag 27 november 2023 09:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
De film Ferry begint voor het eerste seizoen van Undercover, deze serie ook en dan ook nog eens na de film. Je weet dus het einde al. Dat scheelt natuurlijk wel veel spanning.
Er zal vast nog wel een tweede seizoen komen van de serie. Dit gaan ze eindeloos uitmelken. En als ze het echt beu zijn, komt er misschien nog wel een derde film of nog een serie voor na de tweede serie waarin Ferry dan aan z'n einde komt.
Een tweede serie over Ferry.quote:Op zaterdag 16 december 2023 19:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Undercover draait niet om Ferry maar om Bob en volgens Tom Waes is dat klaar, dus daar verwacht ik niks meee van
Minder druk dan Roermond en dezelfde winkelsquote:Op maandag 18 december 2023 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
En dat product placement
‘MAASMECHELEN VILLAGE’ JONGENS, DAAR MOETEN WE NAARTOE!!!
Ah, ook een kenteken-opzoekerquote:Op maandag 18 december 2023 11:33 schreef de_boswachter het volgende:
De APK van de nieuwe Range Rover van Ferry is overigens al dik een jaar verlopen.
Eigenlijk standaard bij Nl series of filmsquote:Op maandag 18 december 2023 19:26 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Ah, ook een kenteken-opzoeker
Ik dacht dat hij vlaams probeerde na te doen, een soort dat ik niet ken, maar goed. Dit moest toch niet daadwerkelijk brabants voorstellen?quote:Op maandag 18 december 2023 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
Oef ben nu Ferry aan het kijken maar die rol van Tycho Gernandt, dat kan echt niet…. Hadden ze daar niet iemand voor kunnen nemen die echt Brabants lult, dit is tenenkrommend..
Leek me meer Belgisch-Limburgs, maar ook dan is het mislukt.quote:Op maandag 18 december 2023 20:02 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vlaams probeerde na te doen, een soort dat ik niet ken, maar goed. Dit moest toch niet daadwerkelijk brabants voorstellen?
Ja hij probeert Belgisch Limburgs na te doen, maar ook dat is niet echt gelukt. Onbegrijpelijk dat ze hem voor die rol hebben gepakt en niet ‘gewoon’ een goede Belgische acteur met een boeventronie. Vond hem sowieso niet heel goed over komen als baas van de motorclub met z’n vlechtjes. Er waren acteurs in de serie die dat beter hadden gekund. Zoals die assistent van Arie.quote:Op maandag 18 december 2023 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Leek me meer Belgisch-Limburgs, maar ook dan is het mislukt.
quote:Op maandag 13 november 2023 20:30 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Riep gister (als Ricardo) Eindhoven de gekste en gaf in een interview ook aan een Brabander te spelen. Dus zoals ik al zei, hij denkt echt dat het Brabants is.
Ik ben echt bang dat ie denkt Brabants te lullen, zie mijn eerdere bericht. Heel slecht uitgevoerd, dat wel.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hij probeert Belgisch Limburgs na te doen, maar ook dat is niet echt gelukt. Onbegrijpelijk dat ze hem voor die rol hebben gepakt en niet ‘gewoon’ een goede Belgische acteur met een boeventronie. Vond hem sowieso niet heel goed over komen als baas van de motorclub met z’n vlechtjes. Er waren acteurs in de serie die dat beter hadden gekund. Zoals die assistent van Arie.
Boh dat is wel heel slecht gelukt jaquote:Op dinsdag 19 december 2023 20:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt bang dat ie denkt Brabants te lullen, zie mijn eerdere bericht. Heel slecht uitgevoerd, dat wel.
Dozer. Die had dat beter gekund, ja. Die motorbaas was lachwekkend in alles. Zijn voorkomen en zijn accent.quote:Op dinsdag 19 december 2023 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja hij probeert Belgisch Limburgs na te doen, maar ook dat is niet echt gelukt. Onbegrijpelijk dat ze hem voor die rol hebben gepakt en niet ‘gewoon’ een goede Belgische acteur met een boeventronie. Vond hem sowieso niet heel goed over komen als baas van de motorclub met z’n vlechtjes. Er waren acteurs in de serie die dat beter hadden gekund. Zoals die assistent van Arie.
Dat is wel echt heel slecht dan. Lijkt voor geen meter. Leek af en toe meer alsof 'ie een Surinamer met down nadoet.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt bang dat ie denkt Brabants te lullen, zie mijn eerdere bericht. Heel slecht uitgevoerd, dat wel.
In de film 'naar de klote' praatte hij Nederlands Brabants, dat klonk bij hem echt anders, ook niet perfect maar je begreep wat ie wilde. Staat op YT wel ergens.quote:Op dinsdag 19 december 2023 20:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 19 december 2023 23:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
In de film 'naar de klote' praatte hij Nederlands Brabants, dat klonk bij hem echt anders, ook niet perfect maar je begreep wat ie wilde. Staat op YT wel ergens.
quote:Ferry heeft alles verloren en leeft nu een teruggetrokken leven ver weg van Brabant. Alles verandert wanneer Ferry's achternichtje Jezebel van Kamp hem om hulp vraagt en Ferry belast met een zwaar geweten. Ferry weet dat één geheim nooit aan het licht mag komen: zijn betrokkenheid bij de moord op Jezebel’s vader Jurgen. De inzet is hoog en de waarheid weegt zwaar op Ferry’s schouders…
Benieuwd wat ze daar dan weer van gaan maken.quote:Op maandag 14 oktober 2024 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Ah mooi eindelijk een datum. Die trailer hoef ik niet te zien. Hoef geen spoilers.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |