abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211198769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 12:19 schreef ISVV het volgende:
Tygo Gernandt die bijna letterijk zinnetjes uit die docu's over Satudarah (m.b.t. koekwaus op het jasje) en Captain Henk (je vliegt er met bad standing uit) opdreunt vond ik een beetje matig. Verder eerste aflevering meer dan prima
Vond die Jurgen met die boxershort op z'n kop ook wel wat aan het overacten. Verder prima, ja. Heb nu drie afleveringen gezien.
pi_211198771
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 00:03 schreef freaky40 het volgende:
Eerste 4 afleveringen al weer opgeslurpt, kijkt lekker weg en lekker door. Dit kon nog wel eens een blijvertje zijn met meerdere seizoenen. :Y Zit goed in elkaar, al heb ik niets met Brabant en dito volk, maar ik moest hier toch wel om glimlachen om sommige scenes.
Heb pas drie afleveringen gezien, maar op een gegeven moment komen ze toch aan bij het beginpunt van de eerste serie?
pi_211200174
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 08:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Heb pas drie afleveringen gezien, maar op een gegeven moment komen ze toch aan bij het beginpunt van de eerste serie?
Ferry (de film), korte tijd later Ferry (de serie), enkele jaren later Undercover seizoen 1.
pi_211200194
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 08:30 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vond die Jurgen met die boxershort op z'n kop ook wel wat aan het overacten. Verder prima, ja. Heb nu drie afleveringen gezien.
Het is ook wel een serie met een dikke knipoog geworden, terwijl dat volgens mij in eerste instantie bij Undercover niet de bedoeling was.

Aflevering 1 vond ik prima.
pi_211204993
Ze hebben wel overduidelijk veel sopranos gekeken en notities bijgehouden
pi_211206297
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 19:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ze hebben wel overduidelijk veel sopranos gekeken en notities bijgehouden
Haha ja daar dacht ik ook aan. Toen Ferry 25K smartengeld had geregeld voor Lars en vervolgens tegen Lars zei dat ie 5K extra voor m had geregeld. Volgens mij komt dit rechtstreeks uit The Sopranos toen Tony hetzelfde geintje uithaalde bij Christopher.
PWBF
pi_211206317
Al 2x gehoord dat ze naast mdma ook speed in de pillen stoppen. Raar, heb echt nog nooit pillen met speed erin gehad.
PWBF
pi_211206347
Zie net een eetscene waarin Ferry een beetje met zn vork door zn eten zit te roeren, net zoals Tony ook altijd deed.
PWBF
pi_211206383
Arie Tack is een leuk karakter. Ik had Steef Cuijpers eerst niet herkend.
pi_211206393
4 afleveringen gezien, erg vermakelijk
pi_211208126
3 afleveringen vandaag achter elkaar gekeken. Prachtige serie.
Goed geacteerd.
pi_211208171
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 22:46 schreef Ponsai het volgende:
3 afleveringen vandaag achter elkaar gekeken. Prachtige serie.
Goed geacteerd.
Beetje veel Breaking Bad gekeken.

Ben pas bij aflevering 1.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211208232
Hier is het verhaal op gebaseerd;
https://panorama.nl/artik(...)e-echte-ferry-bouman
pi_211210098
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2023 20:23 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Haha ja daar dacht ik ook aan. Toen Ferry 25K smartengeld had geregeld voor Lars en vervolgens tegen Lars zei dat ie 5K extra voor m had geregeld. Volgens mij komt dit rechtstreeks uit The Sopranos toen Tony hetzelfde geintje uithaalde bij Christopher.
Ja dat ook, verder:
Christopher/Lars de verslaafde neef/schoonbroer die ontspoort.
Ferrys achtervolging en afmatscene van de Belg, is echt letterlijk de eerste scene in Sopranos.
Adriana en Danielle lijken best op elkaar.
Ferry die eigenlijk gewoon Tony kopieert met alles.
Danielle die een bak lasagne langsbrengt, iets wat Carmela ook vaak doet.
Ferry die zijn jeugdvriend en kappersmaat gebruikt. Tony/Artie
pi_211210293
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Ja dat ook, verder:
Ferrys achtervolging en afmatscene van de Belg, is echt letterlijk de eerste scene in Sopranos.
Haha ja die afmatscene van die kerel op die fiets idd. Die was me ook opgevallen. De rest zijn ook mooie voorbeelden ja.
PWBF
pi_211211025
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 10:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]
Ja dat ook, verder:
Ik heb het nog niet bekeken maar dit klinkt allemaal erg tenenkrommend zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 06-11-2023 13:52:18 ]
anonieme razernist
pi_211211545
Heb het nieuwe seizoen na 5 minuten uitgezet. Die kickboxer die pillen kwam scoren bij Ferry, tenenkrommenend
  maandag 6 november 2023 @ 14:32:21 #44
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_211212470
Vermakelijk maar zwak, Tygo vond ik, zoals gewoonlijk, tenenkrommend slecht. Ik snap echt niet wat mensen in hem zien
pi_211213970
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 14:32 schreef scrub_nurse het volgende:
Vermakelijk maar zwak, Tygo vond ik, zoals gewoonlijk, tenenkrommend slecht. Ik snap echt niet wat mensen in hem zien
Dat gemaakte accent van hem ook :')
  roze maandag 6 november 2023 @ 18:51:23 #46
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211214631
Nou ik heb mij best wel vermaakt met deze serie maar ik raak de draad een beetje kwijt. Er komt dus geen seizoen 2 want we zijn nu bij het begin van Undercover of?

En is Undercover eigenlijk helemaal klaar of komt daar nog een nieuw seizoen van. :? Tom Waes _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_211214852
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 18:51 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb mij best wel vermaakt met deze serie maar ik raak de draad een beetje kwijt. Er komt dus geen seizoen 2 want we zijn nu bij het begin van Undercover of?

En is Undercover eigenlijk helemaal klaar of komt daar nog een nieuw seizoen van. :? Tom Waes _O_
Een seizoen 2 kan er nog best komen, want deze serie en seizoen 1 sluiten niet één op één op elkaar aan.

Idee dat Frank Lammers dit langer uit wil melken dan Tom Waes. Seizoen 3 was al vrij ongeloofwaardig. Nog een keer Peter Bogaert in een setting met drugshandel in België, dat zou zelfs voor de Smurfen al vrij ongeloofwaardig zijn.

Dan moet het al iets heel anders gaan worden. En dus zonder Ferry of met heel weinig Ferry. Einde van seizoen 3 zijn Ferry en Bob eigenlijk ook uit elkaar gegaan.
pi_211214853
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2023 18:51 schreef Ama het volgende:
maar ik raak de draad een beetje kwijt. Er komt dus geen seizoen 2 want we zijn nu bij het begin van Undercover of?
Ferry de film speelde rond 2006. Ferry de serie een jaar of 3-4 later. Dus rond 2010.
Undercover begon ergens bij 2018/19 pas. De "groei" jaren zouden nog prima 1 of meerdere seizoenen kunnen worden. In undercover was Ferry de grootste producent van Europa.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  roze maandag 6 november 2023 @ 19:17:36 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211214901
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een seizoen 2 kan er nog best komen, want deze serie en seizoen 1 sluiten niet één op één op elkaar aan.

Idee dat Frank Lammers dit langer uit wil melken dan Tom Waes. Seizoen 3 was al vrij ongeloofwaardig. Nog een keer Peter Bogaert in een setting met drugshandel in België, dat zou zelfs voor de Smurfen al vrij ongeloofwaardig zijn.

Dan moet het al iets heel anders gaan worden. En dus zonder Ferry of met heel weinig Ferry. Einde van seizoen 3 zijn Ferry en Bob eigenlijk ook uit elkaar gegaan.
Was even vergeten hoe laatste seizoen Undercover precies ging maar thanks snap het nu beter.
  roze maandag 6 november 2023 @ 19:18:20 #50
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_211214907
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2023 19:13 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Ferry de film speelde rond 2006. Ferry de serie een jaar of 3-4 later. Dus rond 2010.
Undercover begon ergens bij 2018/19 pas. De "groei" jaren zouden nog prima 1 of meerdere seizoenen kunnen worden. In undercover was Ferry de grootste producent van Europa.
Ik ben benieuwd. Ik heb inderdaad ook het idee dat Frank nog niet klaar is om zijn personage los te laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')