abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 februari 2003 @ 12:32:54 #1
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_8268450
Als je leest over gezond eten heeft iedereen het altijd over regelmatig eten. Maar hoe doe je dat in hemelsnaam als je erg onregelmatig leeft. Door werk & studie is mijn week nogal onregelmatig ingedeeld. Dagen van meer dan 20 uur zijn meer regelmaat dan uitzondering en om dat te compenseren zitten er ook weer af en toe dagen in dat ik maar een uurtje of 10/12 op ben. Wat is dan regelmaat. Toch 3x per dag eten of 1 maaltijd per 5/6 uur ofzo. En wat versta je verder onderregelmatig eten? 3x per dag eten of op geregelde tijdstippen eten?
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_8268509
Probeer in ieder geval 3 x per dag rustig te gaan zitten voor je eten.
En verder om zo om de twee uur iets in je mik te douwen!
pi_8327796
NIet te veel kleine dingen tussendoor eten...
Aan het begin van de dag ff kijken wanneer je kan eten en dan drie keer goed eten (als je een lange dag maakt kan je bv 's avonds nog een koppie soep eten ofzo). Eet iig altijd een goed ontbijt!
When the day has come, when the sun will burn, when the beast is gone, when the Light returns...
pi_8336175
Probeer steeds op dezelfde tijden te eten. Dat is wel het beste voor je lichaam.
(Un)masking for the greater good.
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:45:49 #5
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8336237
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:11 schreef eleutheria het volgende:
NIet te veel kleine dingen tussendoor eten...
Aan het begin van de dag ff kijken wanneer je kan eten en dan drie keer goed eten (als je een lange dag maakt kan je bv 's avonds nog een koppie soep eten ofzo). Eet iig altijd een goed ontbijt!
Ligt er natuurlijk wel aan waar die tussendoortjes uit bestaan. De hele dag op snoeprepen en dergelijke leven is niet bepaald gezond.
Mijn leefpatroon is eigenlijk heel slecht: Ik eet domweg veel te weinig en onregelmatig (maar krijg het ook niet voor elkaar om meer in m'n mik te douwen).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')