En Frollo, je stukje is zo waar. Het is zoveel leuker een stad te bouwen vanaf scratch, zorgen dat je uitkomt met je geld, sparen voor een grote aankoop en daar dan ook iets speciaals van maken ipv het zo maar ergens neer te kwakken. Je ziet je stad groeien, je ziet of ze happy zijn, je ziet t wanneer t slecht gaat, en daar probeer je wat aan te doen op een zo verantwoorde manier die het minste kost. Zo is het spel bedoelt lijkt me. Ik neem het ook niemand kwalijk als ze een ontzettend grote stad willen bouwen en daar een cheat voor gebruiken, maar zo mis je toch de intentie van het spel
Overigens cheat ik ook wel eens, maar dan vooral bij FPS. Met name voor de eindbazen ben ik meestal gewoon te klungelig, dus dan gebruik ik na een paar pogingen maar een cheat. Boeie.
quote:Groot gelijk. Cheaten moet je doen als jouw spelplezier er op vooruitgaat. Als jij anders niet langs eindbazen komt, gooi je het spel al snel in de hoek. En ik cheat ook niet bij SimCity, omdat ik het net als jij leuker vind om een stad, langzaam en met grootse moeite om het budget kloppend te houden, te laten groeien.
Op vrijdag 7 maart 2003 10:39 schreef Frollo het volgende:
Overigens cheat ik ook wel eens, maar dan vooral bij FPS. Met name voor de eindbazen ben ik meestal gewoon te klungelig, dus dan gebruik ik na een paar pogingen maar een cheat. Boeie.
Maar goed, dat is mijn mening.
volgens mij is die cheat daar ook voor bedoelt
Dan is cheaten met mate een goeie optie inderdaad.
quote:Uitschieter met muis: zeer irritant als je een zone aan het trekken bent als er brand uitbreekt
Op vrijdag 7 maart 2003 12:23 schreef Frollo het volgende:
Tis wel vervelend dat er geen undo-functie is. OK, die hoeft natuurlijk niet 255 stappen terug te gaan, maar bij de aanleg van snelwegen of een spoorlijn op een berg (HELL!) zou het wel prettig zijn als je een uitschieter met de muis even ongedaan kon maken.
Dan is cheaten met mate een goeie optie inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |