SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 3 april 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
13 dagen [ afbeelding ]
en nog maar 7 dagen werken [ afbeelding ]
Sushi pizza is a Canadian dish that originated from Toronto and a fusion of sushi and pizza often served in the Greater Toronto Area, invented by Kaoru Ohsada no later than May 1993 as a Nami Japanese Seafood Restaurant chefquote:Op zondag 3 april 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Ik zie @:bitterbal en vraag me ineens af of er ook pizza sushi bestaat.
quote:Op zondag 3 april 2022 10:31 schreef Ama het volgende:
Ik zie @:bitterbal en vraag me ineens af of er ook pizza sushi bestaat.
Ben je een aflevering van Bob Ross aan het kijken?quote:Op zondag 3 april 2022 10:47 schreef Karzai het volgende:
Jeetje het is hier een stuk kouder en ik zie sneeuw op de bergen
Welcome to the set of Game of Thrones.quote:Op zondag 3 april 2022 10:47 schreef Karzai het volgende:
Jeetje het is hier een stuk kouder en ik zie sneeuw op de bergen
Die luchtquote:Op zondag 3 april 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
https://www.perfumesloewe(...)OEAQYASABEgJ2NPD_BwE
Hij zit in Spanjequote:Op zondag 3 april 2022 10:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben je een aflevering van Bob Ross aan het kijken?
Ik ben er , bedankt voor de tip!quote:Op zondag 3 april 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welcome to the set of Game of Thrones.
Centraal afzuigsysteem in de flat?quote:
Weet haags toch niet, die is veel te druk met oppervlakkig doen overalquote:
Toen paste je nog wel in een bikini.quote:Op zondag 3 april 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
al is het nu wel subtiel . heb wel erger geroken.
man dat ik al die tijd zo heb gerookt
ja dat wel ja.quote:Op zondag 3 april 2022 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen paste je nog wel in een bikini.
O wowquote:Op zondag 3 april 2022 10:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben er , bedankt voor de tip!
[ afbeelding ]
Oei oei oei, dat wordt een hoop calorietjes aanvullen vanavondquote:
quote:Op zondag 3 april 2022 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
JoeWeer 4:02 extra zonlicht vandaag
Terwijl er in Winterswijk geschaatst is vanochtend
![]()
Uranus is genoemd naar de Griekse god Ouranos, de vader van Kronos en de opa van Zeus. Het is de enige planeet met een Griekse naam, alle andere planeten hebben Romeinse namen.
quote:3. Aarde
De aarde is vernoemd naar Gaia; een figuur uit de Griekse mythologie. Zij is de oermoeder; de Aarde.
Oh das wel balenquote:Op zondag 3 april 2022 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een dagje naar Den Bosch, naar een museum. Had flex dal op m'n ov-kaart gezet. Ik loop naar station om het abonnement te activeren, staat het niet klaar. Ik ga maar weer naar huis. Heeft zo geen zin meer om te gaan
Wat voor idioten?quote:Op zondag 3 april 2022 11:17 schreef CherryLips het volgende:
En er lopen allemaal idioten op het station
quote:Op zondag 3 april 2022 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een dagje naar Den Bosch, naar een museum. Had flex dal op m'n ov-kaart gezet. Ik loop naar station om het abonnement te activeren, staat het niet klaar. Ik ga maar weer naar huis. Heeft zo geen zin meer om te gaan
Loopt er geen ns medewerker rond?quote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Heb gewoon e-mails met bevestiging gehad, sta nu op het station om dat abonnement erop te zetten maar computer says no. Heb de trein al gemist, volgende gaat over 24 minuten
quote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare mensen. Die naar je roepen en aan het kraantje gaan lurken.
Ik wilde onderweg naar huis via Utrecht en Utrecht wil geen auto's in de stad geloof ik.quote:Op zondag 3 april 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stap gewoon in je auto in plaats van dat plebsvervoer joh.
US cruiset je wel even rond in de Porsche. Welke kleur lingerie heb je aan? Dan pakt hij even de bijpassende autoquote:Op zondag 3 april 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde onderweg naar huis via Utrecht en Utrecht wil geen auto's in de stad geloof ik.
quote:Op zondag 3 april 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde onderweg naar huis via Utrecht en Utrecht wil geen auto's in de stad geloof ik.
quote:Op zondag 3 april 2022 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rare mensen. Die naar je roepen en aan het kraantje gaan lurken.
Utrechtquote:Op zondag 3 april 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lees: "Oh ja kraantje lurken, kan ik ook weleens doen!"quote:
Dit is een piepklein stationnetje. Er staat 1 automaat. Er is hier echt niemand op een paar daklozen na. En bij het "grote station" was eens brand en toen konden we ook niemand vindenquote:
Moet je ook maar kunnen!quote:Op zondag 3 april 2022 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet haags toch niet, die is veel te druk met oppervlakkig doen overal
quote:Ga naar de NS-kaartautomaat of een OV-chipkaart-ophaalpunt om NS Flex op je OV-chipkaart te zetten en tegelijk je huidige abonnement te beëindigen. Daarna kun je meteen met je nieuwe abonnement reizen.
Hey!quote:Op zondag 3 april 2022 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook maar kunnen!![]()
Ik kreeg een melding dat jij me ergens vorig jaar hebt genoemd en werd gelijk blij van boemeluk. Dat kom ik dus even zeggen nu dan toch eindelijk.
'kay, love you, bye bye
Misschien staat er op jouw kleine stationnetje Ede Centrum alleen maar een automaat van de blauwjoekels?quote:
Nee gewoon van de NS, er is geen aparte automaat van de boemellijn.quote:Op zondag 3 april 2022 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien staat er op jouw kleine stationnetje Ede Centrum alleen maar een automaat van de blauwjoekels?
Ja ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben hoor. Ik heb twee jaar geleden m'n voordeelurenkaart stopgezet en flex erop gezet. Maar voor zover ik heb begrepen, moet ik dan nog wel het gewenste flex-abonnement activeren. Er was nu een aanbieding dus die heb ik erop gezet, bevestiging gehad, nog een bevestiging gehad dat ik er vanaf vandaag mee kan reizen. Maar als ik die kaart voor de lezer hou dan staat er geen product voor me klaar en als ik bij huidige producten ofzo kijk, staat er ook niks over korting. Alleen reizen op saldo geldig tot 2029.quote:Op zondag 3 april 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch het abonnement waar ze nu zoveel reclame voor maken dat het zo makkelijk is?
Bos81, heb alleen mijn naam veranderd..quote:
Hup die trein in dan! Dan hoef je niks meer te doenquote:Op zondag 3 april 2022 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zal wel iets verkeerd gedaan hebben hoor. Ik heb twee jaar geleden m'n voordeelurenkaart stopgezet en flex erop gezet. Maar voor zover ik heb begrepen, moet ik dan nog wel het gewenste flex-abonnement activeren. Er was nu een aanbieding dus die heb ik erop gezet, bevestiging gehad, nog een bevestiging gehad dat ik er vanaf vandaag mee kan reizen. Maar als ik die kaart voor de lezer hou dan staat er geen product voor me klaar en als ik bij huidige producten ofzo kijk, staat er ook niks over korting. Alleen reizen op saldo geldig tot 2029.
Ja maar dat product staat niet op de kaart. Kan wel reizen maar krijg geen korting.quote:Op zondag 3 april 2022 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hup die trein in dan! Dan hoef je niks meer te doen
Ja, daar kwam ik weer via via achter, was niet echt een heel actief topicquote:Op zondag 3 april 2022 09:30 schreef Haags het volgende:
Ik zag dus via @:4EverBlackEyed dat er op FOK! een dolce gusto fan topic is.
Ik heb uitslaapdag. Genieten man!quote:
Ik zag nu dat er op traject Den Haag - Eindhoven een extra korting geldt, dus daar wil ik wel even gebruik van makenquote:Op zondag 3 april 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat product staat niet op de kaart. Kan wel reizen maar krijg geen korting.
Yeah some sort ofquote:Op zondag 3 april 2022 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb uitslaapdag. Genieten man!![]()
Jij ook oké?
quote:Op zondag 3 april 2022 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik weer via via achter, was niet echt een heel actief topic
Ik bedoelde ook oké, maar mijn telefoon vond van niet.quote:Op zondag 3 april 2022 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yeah some sort ofJe houdt me wel bij op Facebook toch
Nou dat lijkt me wat enthousiastquote:Op zondag 3 april 2022 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ja man, ik ben je nummer 1 Facebookfan
Ik ben ook heel enthousiast.quote:
Wat denk je wel nietquote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik helemaal trots op mezelf dat ik ergens naartoe wilde, met de trein nog wel
Snap ik. Balen dat de NS het feestje verpest heeftquote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Je wilde niet de volle mep betalen om toch je dagje te doen?quote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Nee daar ben ik te gierig voor.quote:Op zondag 3 april 2022 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wilde niet de volle mep betalen om toch je dagje te doen?
Ik merk hetquote:Op zondag 3 april 2022 11:44 schreef vaarsuvius het volgende:
op 1 scherm Ronde van Vlaanderen, op 1 scherm r/place waar NL haar historische plek aan de top weer inneemt. Maar nu moet ik de telefoon gebruiken voor fok... en ik haat internetten op een telefoon
Nou ja scheelt toch vijftien euro en dan heb ik net al betaald om korting te krijgenquote:
Kibbensoep is nooit mijn favorietquote:Op zondag 3 april 2022 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu een lekker vers kippensoepje wat op het vuur aan het trekken
Ja, snap ik wel. Rete-frustrerend.quote:Op zondag 3 april 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja scheelt toch vijftien euro en dan heb ik net al betaald om korting te krijgen
Ja. Maar nu? Geen dagje, geen trein, geen korting, 15 euro uitgegeven.quote:Op zondag 3 april 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja scheelt toch vijftien euro en dan heb ik net al betaald om korting te krijgen
Ik heb paaseitjes.quote:Op zondag 3 april 2022 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar nu? Geen dagje, geen trein, geen korting, 15 euro uitgegeven.![]()
Oh en ook nog geen idee hoe het opgelost moet worden
Oh.quote:Op zondag 3 april 2022 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kibbensoep is nooit mijn favoriet
Nou ja, dat hoeft ook weer niet. Misschien dat die Boedapest-hater het wel lekker vindtquote:Op zondag 3 april 2022 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh.![]()
*Pan met soep uit het raam gooit.
Ik vind reizen op saldo wel geniaal. Maar laatst werkte dat weer niet op het veerpontje, dus die durf ik nu niet meer te nemenquote:Op zondag 3 april 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb na m'n studie een voordeelurenkaart genomen, daarna een ov-chip genomen met de oude voordeelurenkaart erop en automatisch opwaarderen ofzo erop, niet meer naar omgekeken sindsdien, dus alles is nieuw voor me verder.
Ja, die eet maar wat de pot schaft hoorquote:Op zondag 3 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook weer niet. Misschien dat die Boedapest-hater het wel lekker vindt
Boedapestpestenaar??quote:Op zondag 3 april 2022 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoeft ook weer niet. Misschien dat die Boedapest-hater het wel lekker vindt
Even op klacht.nl een klacht zetten.quote:Op zondag 3 april 2022 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Maar nu? Geen dagje, geen trein, geen korting, 15 euro uitgegeven.![]()
Oh en ook nog geen idee hoe het opgelost moet worden
Date plannen tussen jullie gaat wel ingewikkeld worden zo.quote:Op zondag 3 april 2022 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind reizen op saldo wel geniaal. Maar laatst werkte dat weer niet op het veerpontje, dus die durf ik nu niet meer te nemen
quote:Op zondag 3 april 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die eet maar wat de pot schaft hoor
Ik hoef toch niet met een veerpont naar Ede?quote:Op zondag 3 april 2022 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Date plannen tussen jullie gaat wel ingewikkeld worden zo.
Ms deed ie het stiekem wel gewoonquote:Op zondag 3 april 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus wil volgende week wel mee, dus ik al van "o Jezus dan moet die samenreiskorting erop, hoe werkt dat dan", maar zij heeft helemaal geen ov-chip meer dus we kunnen vast beginnen met voorbereiden.
Ik had de oystercard sneller geregeld, Jezus Mina.
quote:Op zondag 3 april 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet met een veerpont naar Ede?
Volgend weekend op zaterdag lukt voor jou?quote:Op zondag 3 april 2022 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet met een veerpont naar Ede?
Ik was van plan vanmiddag ook even wat vast te leggen. Dan maar poetsen nuquote:Op zondag 3 april 2022 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De NS internationaal site heeft er moeite mee
DIt gaat over de reisinformatie.quote:Op zondag 3 april 2022 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:CherryLips ben maar blij dat je niet gegaan bent, misschien was je wel helemaal niet meer thuisgekomen
NWS / NS reisinformatie ligt helemaal plat
[ twitter ]
Neequote:Op zondag 3 april 2022 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend op zaterdag lukt voor jou?
Wat ga je boeken?quote:Op zondag 3 april 2022 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De NS internationaal site heeft er moeite mee
Nou, enkele reis naar Parijs is voor twee personen al 238 euro, daar kan ik twee keer voor naar Polenquote:Op zondag 3 april 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was van plan vanmiddag ook even wat vast te leggen. Dan maar poetsen nu
Ja, nu niets meerquote:
Met de trein richting Duitsland. Stuk goedkoperquote:Op zondag 3 april 2022 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, enkele reis naar Parijs is voor twee personen al 238 euro, daar kan ik twee keer voor naar Polen
Curryworst etenquote:Op zondag 3 april 2022 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de trein richting Duitsland. Stuk goedkoper
Door een technische storing bij NS zullen tot tenminste 17.00 geen treinen rijden. Dat meldt NS.quote:Op zondag 3 april 2022 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIt gaat over de reisinformatie.
De treinen zelf rijden gewoon. Tenminste, volgens de informatie
Dat zijn prima prijzenquote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een eurostar gevonden vanuit Rotterdam <> London voor 47 euro heen; 56 euro terug. Dat is wel goed te doen.
Okee dan hebben we wel een beetje een situatie.quote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Door een technische storing bij NS zullen tot tenminste 17.00 geen treinen rijden. Dat meldt NS.
https://nos.nl/l/2423715
@CherryLips komt daar even goed weg.quote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Door een technische storing bij NS zullen tot tenminste 17.00 geen treinen rijden. Dat meldt NS.
Thanks. Wist dit niet, anders was mijn vriend straks weggegaan.quote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey, it serves the purpose!quote:Op zondag 3 april 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
Kennelijk heeft de NS ook gelezen dat CL met de trein wilde. Het hele net platleggen is wel een erg drastische maatregel, maar veiligheid gaat voor alles natuurlijk.
Snel vastleggen.quote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een eurostar gevonden vanuit Rotterdam <> London voor 47 euro heen; 56 euro terug. Dat is wel goed te doen.
Het is ook heel moeilijk om niet je Social media te gebruikenquote:
Nu kan-ie weer de martelaar uit gaan hangen.quote:Op zondag 3 april 2022 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is ook heel moeilijk om niet je Social media te gebruiken
Deed hij dat?quote:Op zondag 3 april 2022 12:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is ook heel moeilijk om niet je Social media te gebruiken
Ja zo zielig die manquote:Op zondag 3 april 2022 12:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu kan-ie weer de martelaar uit gaan hangen.
Ja.quote:
Dacht dat ik gelezen had dat hij had lopen tweetenquote:Eerder deze week was de activist nog vrijgelaten, op voorwaarde dat hij geen berichten op sociale media zou delen. Vrijdag en zaterdag kwam Engel echter langs in het online tv-programma Café Weltschmerz.
Die voorwaarde had hij zelf aangedragen nota bene. De geloofwaardigheid daarvan had altijd al Poetiniaanse proporties.quote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.![]()
En dat was voorwaarde van z'n vrijlating dat hij geen uitingen op Social media mocht doen
Dat is zijn plan ...quote:
quote:
#WEF # TRIBUNALEN #Agenda2030quote:
Ik negeer zo veel mogelijk de berichtgeving over deze engnekquote:
Dodged a bulletquote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Russisch hackje.quote:Op zondag 3 april 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
oh en ff over die treinen: Als je nu al weet dat je minstens tot 17:00 niet gaat rijden, betekent dat effectief gewoon hetzelfde als "Hopelijk morgenochtend weer".
Oeh jaloers.quote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
moet je in spanje nog kapjes op?quote:Op zondag 3 april 2022 12:41 schreef Karzai het volgende:
Ben bij de kathedraal, even wachten tot we naar binnen mogen. Er is een dienst aan de gang.
Maar er is live muziek op het playa mayor om ons te vermaken
[ afbeelding ]
Verklaart ook wel waarom er geen product voor je klaarstaat dan. Later opnieuw proberen.quote:
De dichtstbijzijnde trein die nog rijdtquote:Op zondag 3 april 2022 12:42 schreef Karzai het volgende:
Hierna naar het alcazar
Daarna lunchen en met de trein weer terug naar madrid
Blijkbaar is dat ongeveer de standaard prijs, op veel andere momenten ook voor ongeveer die prijs. Nu nog even kijken of ik vanuit Rotterdam of Brussel ga.quote:
quote:Op zondag 3 april 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dalek ff op station kijken. Beetje ramptoeristje uithangen![]()
Of wel in kunnen checken maar niet meer uit
quote:Op zondag 3 april 2022 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja.![]()
En dat was voorwaarde van z'n vrijlating dat hij geen uitingen op Social media mocht doen
Correctie
[..]
Dacht dat ik gelezen had dat hij had lopen tweeten
Waarom zijn die internationale treinen goedkoper dan gewoon binnen Nederlandquote:Op zondag 3 april 2022 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel een beetje matigjes om dat dan op een zondag te doen en niet op een dinsdag al het het meeste effect heeft. Maar ja gezien hoe het Russische leger is verbaast me dat dan weer niksquote:
Had laatst nog gekeken voor juni maar kwam uit op 250 euro retour.quote:Op zondag 3 april 2022 12:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat ongeveer de standaard prijs, op veel andere momenten ook voor ongeveer die prijs. Nu nog even kijken of ik vanuit Rotterdam of Brussel ga.
Even oefenenquote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje matigjes om dat dan op een zondag te doen en niet op een dinsdag al het het meeste effect heeft. Maar ja gezien hoe het Russische leger is verbaast me dat dan weer niks
Twee woorden kun je inderdaad amper een zin noemen.quote:
lang genoeg van tevoren boeken, en een beetje schuiven met dagen.quote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst nog gekeken voor juni maar kwam uit op 250 euro retour.
quote:Op zondag 3 april 2022 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Twee woorden kun je inderdaad amper een zin noemen.
Volgens treinenradar gebeurt er erg weinig op het spoor.quote:Op zondag 3 april 2022 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
dalek ff op station kijken. Beetje ramptoeristje uithangen![]()
Of wel in kunnen checken maar niet meer uit
gewoon 8 uur lang de baas zijn zakken vullen bedoel jequote:Op zondag 3 april 2022 13:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het weer 8 uur lang zelfontwikkeling en -ontplooiing zal zijn.
quote:
Zag een half uur geleden nog wel van alles langs rijden eigenlijk maar nu niet meer.quote:Op zondag 3 april 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens treinenradar gebeurt er erg weinig op het spoor.
Toen ik vanochtend ging lopen was het eerst strakblauw en zonnig maar opeens trok het heel snel dicht, komen inmiddels ook wel wat spatjes regen uit de luchtquote:Op zondag 3 april 2022 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Ik moet eigenlijk fietsen, maar het gaat misschien regenen.
Denk aan wuivende palmen, wit zand en blauw waterquote:Op zondag 3 april 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon 8 uur lang de baas zijn zakken vullen bedoel je
Is er eigenlijk een site waar je ook vrachttreinen etc. kunt volgen?quote:Op zondag 3 april 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag een half uur geleden nog wel van alles langs rijden eigenlijk maar nu niet meer.
quote:Op zondag 3 april 2022 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend ging lopen was het eerst strakblauw en zonnig maar opeens trok het heel snel dicht, komen inmiddels ook wel wat spatjes regen uit de lucht
Ik wil in Oktober gaan. Denk dat het Brusse gaat worden, wat meer flexibiliteit.quote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst nog gekeken voor juni maar kwam uit op 250 euro retour.
En aan al die leuke mensen die je vandaag weer eten mag geven.quote:Op zondag 3 april 2022 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk aan wuivende palmen, wit zand en blauw water
Ik vlieg in oktober vanaf Brussel, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 3 april 2022 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil in Oktober gaan. Denk dat het Brusse gaat worden, wat meer flexibiliteit.
Geen idee, die haat ik.quote:Op zondag 3 april 2022 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een site waar je ook vrachttreinen etc. kunt volgen?
Die vind ik eigenlijk boeiender dan NS-treintjes, op het industrieterrein kun je soms ook met ze 'mee' lopen omdat ze dan stapvoets over het spoor rijdenquote:
Waarom?quote:
Nee gewoon opsodetieflazerstralen met die tering ongein want ik mis iedere keer mijn goddamn aansluiting als ik ergens heen moet terwijl die zesmiljard badslippers best een uur of een dag of duizend jaar kunnen wachten godverdommequote:Op zondag 3 april 2022 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk boeiender dan NS-treintjes, op het industrieterrein kun je soms ook met ze 'mee' lopen omdat ze dan stapvoets over het spoor rijden
quote:Op zondag 3 april 2022 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon opsodetieflazerstralen met die tering ongein want ik mis iedere keer mijn goddamn aansluiting als ik ergens heen moet terwijl die zesmiljard badslippers best een uur of een dag of duizend jaar kunnen wachten godverdomme
Neequote:
Duurt inderdaad wel lang voor ze voorbij zijn als de slagbomen dicht zijnquote:Op zondag 3 april 2022 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee gewoon opsodetieflazerstralen met die tering ongein want ik mis iedere keer mijn goddamn aansluiting als ik ergens heen moet terwijl die zesmiljard badslippers best een uur of een dag of duizend jaar kunnen wachten godverdomme
Lekker man, toiLEDstrips.quote:Op zondag 3 april 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal heb je deze al gezien?
quote:Op zondag 3 april 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik stiekem best leuk maar ja zo nutteloos.quote:Op zondag 3 april 2022 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
EINS APRIL LAUPFROSCH IM ARSCH GHAHAHAHAHAquote:
of dat dertig spitstreinen vertraging oplopen omdat er ééntje op een slakkengang om 8 uur dwars door Utrecht Centraal moet bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 april 2022 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel lang voor ze voorbij zijn als de slagbomen dicht zijn
Niet waar, goede reden, relevant kenmerk etc.quote:
Gewoon op de grond gooien en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehequote:Op zondag 3 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net avocado-toast op (ja, alweer), maar dit was de meest recalcitrante avocado die ik ooit ben tegengekomen. Duurde bijna 20 minuten voordat ik hem in stukjes had en pletten ging al helemaal niet
Ik heb zo'n meloenbolletjeslepeltje. Daarmee gaat een avocado uitlepelen heel goed.quote:Op zondag 3 april 2022 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb net avocado-toast op (ja, alweer), maar dit was de meest recalcitrante avocado die ik ooit ben tegengekomen. Duurde bijna 20 minuten voordat ik hem in stukjes had en pletten ging al helemaal niet
Dan glijd ik uit en raak ik arbeidsongeschiktquote:Op zondag 3 april 2022 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon op de grond gooien en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehe
Ik ga er dan nog liever op stampenquote:Op zondag 3 april 2022 13:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb zo'n meloenbolletjeslepeltje. Daarmee gaat een avocado uitlepelen heel goed.
Goederentreinen kunnen er toch ook niets aan doen dat ze zo zijn gemaakt?quote:Op zondag 3 april 2022 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waar, goede reden, relevant kenmerk etc.
Ja dat wel jaquote:Op zondag 3 april 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan glijd ik uit en raak ik arbeidsongeschikt
Ze zijn wel vaak bruin.quote:Op zondag 3 april 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Goederentreinen kunnen er toch ook niets aan doen dat ze zo zijn gemaakt?
Scheelt wel weer werkenquote:
quote:
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Een gehaktmolen dan?quote:Op zondag 3 april 2022 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga er dan nog liever op stampen
Die heb ik niet, ik heb wel een vijzelquote:Op zondag 3 april 2022 13:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag! Een gehaktmolen dan?
quote:Op zondag 3 april 2022 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, je kunt dus kiezen of je basic, minder basic of uitgebreid wil vliegen.
Maar als ik basic pak dan zit ik misschien wel naast een naar zuurkool stinkende Igor, daar heb ik ook geen zin in.
Zucht.. ik betaal wel 60 euro extra
Is dat minder basic niet gewoon dat je een koffer mag meenemen?quote:Op zondag 3 april 2022 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, je kunt dus kiezen of je basic, minder basic of uitgebreid wil vliegen.
Maar als ik basic pak dan zit ik misschien wel naast een naar zuurkool stinkende Igor, daar heb ik ook geen zin in.
Zucht.. ik betaal wel 60 euro extra
ja maar wel buiten de spitsquote:Op zondag 3 april 2022 13:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Goederentreinen moeten terug naar waar ze vandaan komen!
Basic is dat je een rugzak mag meenemen en meer niet.quote:Op zondag 3 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat minder basic niet gewoon dat je een koffer mag meenemen?
Kijk mevrouw even decadent op stand reizenquote:Op zondag 3 april 2022 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Basic is dat je een rugzak mag meenemen en meer niet.
Geen vrije stoelkeuze.
Nu mag ik ook een rolkoffertje meenemen (joepie)
quote:Op zondag 3 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk mevrouw even decadent op stand reizen
De kerosine moet in Roebels hequote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, een terugreis in Zloty.
Mag dit ook in euro's RyanAir?
Waar in Polen ga je naar toe?quote:Op zondag 3 april 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh fijn, een terugreis in Zloty.
Mag dit ook in euro's RyanAir?
Ja ome Putinquote:
Toch Krakauquote:
Wanneer ga je? Sorry als je het al tien keer hebt gezegd ofzo haha maar lees in het weekend niet alles hier.quote:
In juni, 3 daagjesquote:Op zondag 3 april 2022 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Sorry als je het al tien keer hebt gezegd ofzo haha maar lees in het weekend niet alles hier.
gewoon tegen je baas zeggen dat je zaterdag en zondag ipv donderdag en vrijdag werkt?quote:Op zondag 3 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgend weekend wel lekker weer dan? Nee hoor![]()
[ afbeelding ]
Zeker zeker!quote:
Ja precies, had ik even nodigquote:Op zondag 3 april 2022 14:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooh ook drie nachtjes. Even lekker er tussenuit.
Dappere aardappels, gesneuveld in een bloedbadquote:
Naar krakau?quote:Op zondag 3 april 2022 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, de tickets zijn geboektNu de overnachting nog
![]()
Wilde 's avonds terugvliegen, maar Transavia rekent daar 300 euro voor en dat ben ik nu ongeveer kwijt voor de hele reis voor twee personen.
quote:
Misschien is dat tegen die tijd alweer opgestart.quote:Op zondag 3 april 2022 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, Transavia was een enkele terugreis en ik was nu ongeveer 338 kwijt voor heen- en terug.
Oh ja, en nog even Auschwitz boeken..
quote:Op zondag 3 april 2022 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is dat tegen die tijd alweer opgestart.
quote:1 Poolse złoty is gelijk aan
0,22 Euro
Oke schoonloeder..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 3 april 2022 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke schoonloeder..Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij kan alleen maar lekkerder zijn![]()
en hoe zit het voor mijn elektrische autoquote:Op zondag 3 april 2022 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe zat het nou met die accijnsverlaging? 17 cent per liter toch?Ook voor diesel?
Ja, ongetwijfeld!quote:Op zondag 3 april 2022 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Die van mij kan alleen maar lekkerder zijn
Geld is op, is allemaal al naar de luilakken en nietsnutten van 't land gegaan.quote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en hoe zit het voor mijn elektrische auto
Rutte zei dat we het zelf moeten redden en dat we heel erg goed op de portemonnee moeten letten de komende twee jaar.quote:Op zondag 3 april 2022 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo, weer genoeg geld uitgegeven vandaag.
Vervelende struikrover.quote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rutte zei dat we het zelf moeten redden en dat we heel erg goed op de portemonnee moeten letten de komende twee jaar.
quote:Op zondag 3 april 2022 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst het land twee jaar op slot gooien en nu onze centjes afpakken.
Revolutie! De macht aan het proletariaat!quote:Op zondag 3 april 2022 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst het land twee jaar op slot gooien en nu onze centjes afpakken.
Als ik mijn spaargeld straks in het dak stop moet ik misschien de isolatie opeten als ik echt honger heb.quote:Op zondag 3 april 2022 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rutte zei dat we het zelf moeten redden en dat we heel erg goed op de portemonnee moeten letten de komende twee jaar.
Prostitutiequote:Op zondag 3 april 2022 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik mijn spaargeld straks in het dak stop moet ik misschien de isolatie opeten als ik echt honger heb.
Lijkt me dronken ook niet boeiend haha.quote:Op zondag 3 april 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wielrennen is echt alleen maar boeiend als je dronken bent heVroegah vond ik het prachtig
![]()
quote:Op zondag 3 april 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wielrennen is echt alleen maar boeiend als je dronken bent heVroegah vond ik het prachtig
![]()
Ik vind het nog steeds prachtig, maar blijf er niet voor thuis om te kijkenquote:Op zondag 3 april 2022 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ieder zijn hobby toch. Zijn mensen die rond de kerstdagen iedere dag naar darten kijken.quote:Op zondag 3 april 2022 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het vooral zo aandoenlijk dat er zo ijverig gedaan wordt alsof het iets Heel Erg Belangrijks is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |