abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204315767
Er is gisteren iemand bij het uitparkeren tegen mijn geparkeerde auto aangereden.

Hierdoor is blikschade ontstaan. Gelukkig had diegene netjes een briefje achtergelaten.

Wat ik me wel afvraag. Online zijn er sites waar je schadeverleden van een auto kan vinden. Dat had ik gebruikt toen ik mijn huidige auto kocht om te kijken of het schade had in het verleden.

Als ik de schade nu last repareren, komt dat mijn auto in zo'n database te staan en kan je het ook via zo een site vinden?
pi_204315916
Dat kan je toch ook via de verzekeraar checken die de schade gaat vergoeden? Denk niet dat je hier het antwoord gaat vinden, het zal wel situatie afhankelijk zijn.
pi_204316184
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2022 10:25 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Er is gisteren iemand bij het uitparkeren tegen mijn geparkeerde auto aangereden.

Hierdoor is blikschade ontstaan. Gelukkig had diegene netjes een briefje achtergelaten.

Wat ik me wel afvraag. Online zijn er sites waar je schadeverleden van een auto kan vinden. Dat had ik gebruikt toen ik mijn huidige auto kocht om te kijken of het schade had in het verleden.

Als ik de schade nu last repareren, komt dat mijn auto in zo'n database te staan en kan je het ook via zo een site vinden?
In dit geval klinkt het van niet

alleen als er schade is die er voor zorgt dat je auto de weg niet meer op mag omdat het APK afkeur is kom je in die database te staan. Dus een deuk of een kras is geen melding, als ze je volledige bumper eraf hebben gereden of er een wiel scheef is komen te staan dan wel

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2022 11:12:07 ]
  zondag 3 april 2022 @ 11:19:46 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_204316250
Sowieso waarom moeilijk doen over blikschade. Accepteer gewoon dat je af en toe een deukje oploopt.
  zondag 3 april 2022 @ 11:29:07 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204316332
Hier ook vorige week
Precies hetzelfde alleen was het hier een Belg
Kreeg bericht van verzekering:
Omdat het een buitenlander is kan het tussen de 6 en 12 maanden duren :') :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: