Lekker koffie GG.quote:Op zondag 3 april 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
FF harkt lekker punten binnen in DTS.
Ik kan er wel eentje hebben.quote:Op zondag 3 april 2022 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, zin in een bakkie? Heb net een pot gezet.
Ja die gaat lekker daar.quote:Op zondag 3 april 2022 07:52 schreef gebrokenglas het volgende:
FF harkt lekker punten binnen in DTS.
* gebrokenglas schenkt voor FF en Dot een heerlijk kopje koffie in.quote:
Dank jequote:Op zondag 3 april 2022 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt voor FF en Dot een heerlijk kopje koffie in.
Heer GG is immer galant.quote:
Ja ik moet tegenwoordig heel wat heen en weer rennen om overal van zijn koffie te kunnen genietenquote:
Ja, ik zit in 4 tabjes? Onee, het zijn 8 tabjes, als je die van MEN meetelt.quote:Op zondag 3 april 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik moet tegenwoordig heel wat heen en weer rennen om overal van zijn koffie te kunnen genieten![]()
Hij deelt overal koffie uit
Ja inderdaad zeg. Nu moet het OM ook voet bij stuk houden.quote:
Ja, ik snap echt niet waarom iedereen verdeeld zit over zoveel SCquote:Op zondag 3 april 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik zit in 4 tabjes? Onee, het zijn 8 tabjes, als je die van MEN meetelt.
Een goeie vraag.quote:Op zondag 3 april 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niet waarom iedereen verdeeld zit over zoveel SC
Iemand krijgt ook nog 4000 euro.quote:Op zondag 3 april 2022 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg. Nu moet het OM ook voet bij stuk houden.
Wat is die man hardleers zeg.
Zelfs op zondag?quote:Op zondag 3 april 2022 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
Fanatieke schilder.. om 8u stond de hoogwerker alweer te brullen
Volgen mij hebben ze een beetje onderschat hoeveel werk dit gebouw is.. En dat hun planning niet klopt
O dat was schrikken zeker, of wist je het?quote:Op zondag 3 april 2022 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jup
gister hing dat bakje voor mn raam toen ik m'n gordijnen open deed
hoorde dat ding al pruttelen voordat ik mn gordijnen open deedquote:Op zondag 3 april 2022 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was schrikken zeker, of wist je het?
Dat scheelt, kan mij voorstellen als je je gordijnen opendoet er staat in een keer iemand voor je raam het schrikken kan zijnquote:Op zondag 3 april 2022 08:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoorde dat ding al pruttelen voordat ik mn gordijnen open deed
voor wie van de tweequote:Op zondag 3 april 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt, kan mij voorstellen als je je gordijnen opendoet er staat in een keer iemand voor je raam het schrikken kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |