En ze is niet naar de EIC?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik was vooral bezig om @:Guanabana te lokken om mee te kijken.
Dan moet je ver terug, het was nog in het vorige millenium.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer was er voor de laatst maar 1 presentator / presentatrice ?
Met 99% zekerheid kan ik zeggen dat ze daar niet is.quote:
Jaren 80 of toch nog ergens een editie in jaren 90?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dan moet je ver terug, het was nog in het vorige millenium.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Speciaal voor Domnivoor ga ik vertalen wat de Zweedse commentator zei.
"Oostenrijk begint met Shine aan het songfestival 2013. Weet je nog dat Nederland ook een liedje met die titel had? Wat was dat verschrikkelijk zeg. Hahahahaha."
Ik denk dat 1998 het dichts in de buurt komt. Terry Wogan deed naast de presentatie ook het britse commentaar, dus was maar half aanwezig, zodat Ulrika Jonsson effectief alleen stond.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wanneer was er voor de laatst maar 1 presentator / presentatrice ?
effe dm'tje sturen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met 99% zekerheid kan ik zeggen dat ze daar niet is.
Whehehehequote:Op zaterdag 9 april 2022 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Speciaal voor Domnivoor ga ik vertalen wat de Zweedse commentator zei.
"Oostenrijk begint met Shine aan het songfestival 2013. Weet je nog dat Nederland ook een liedje met die titel had? Wat was dat verschrikkelijk zeg. Hahahahaha."
Tja, dat is minder aan het kijken van een halve finale. Al die liedjes waarvan je blij bent dat je ze vergeten bent, komen nu ook weer langs.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef Sableheart het volgende:
We zijn inderdaad begonnen, maar ik heb nu al moeite om te herinneren waarmee precies.
quote:
3 en 4 worden beter wat mij betreftquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tja, dat is minder aan het kijken van een halve finale. Al die liedjes waarvan je blij bent dat je ze vergeten bent, komen nu ook weer langs.
Eigenlijk hadden we de eerste vier liedjes wel mogen overslaan
quote:
Ben je niet bij EICquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |