SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Twente - PSVquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zit er lekker in dan! Naar welke wedstrijd kijkt-ie?
IN YOUR HEAAAHEAAAADDDDDDDDDDDDDDDD IN YOUR HEAAHEAAAAAADquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel spannend geweest zijn op het laatst.
Jazeker, de laatste tijd wel weer en binnenkort gaan we weer.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat hij ook wel eens thuiswedstrijden kijken? Tijd geleden was je toch eens meegeweest?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe we Gergi z'n vader het beste buiten de deur houden.. Oncomfortabel opklapbed als logeerbed?
Een stevig slot op de deur?quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe we Gergi z'n vader het beste buiten de deur houden.. Oncomfortabel opklapbed als logeerbed?
Cyaankali of een intercity.quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
"Dan kom ik gewoon volgende week". Zo gaan die gesprekkenquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of gewoon "nee, logeren komt nu niet uit?"
"Je piemel stinkt ouwe, opbokken uit me huis"quote:Op zaterdag 2 april 2022 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of gewoon "nee, logeren komt nu niet uit?"
We hebben een expert in de zaal zie ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liefst eentje die beetje schuin afloopt en dat je met hoofd naar beneden ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |