abonnement Unibet Coolblue
pi_204336224
Wat moet Ten Hag doen met Onana? Door laten keepen als een vaatdoek of Gorter erin?

Ik vertrouw die hele Onana niet meer. 0 clean sheets en eenvoudige goals tegen. Die gast heeft een flinke aversie tegen Ajax en de achterban.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:07:39 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204336319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:51 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Dat heb je vaker als een basisspeler uitvalt
probleem is dat zowel Tadic als Berghuis geen diepgang hebben en snelheid hebben, dat maakt het voor de tegenstander ook weer makkelijker om hoog druk te zetten, lijkt me tegen de mindere goden wel overkomelijk behalve tegen PSV en AZ
pi_204336417
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat moet Ten Hag doen met Onana? Door laten keepen als een vaatdoek of Gorter erin?

Ik vertrouw die hele Onana niet meer. 0 clean sheets en eenvoudige goals tegen. Die gast heeft een flinke aversie tegen Ajax en de achterban.
Setford > Gorter
  dinsdag 5 april 2022 @ 11:29:41 #229
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_204337148
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
Godver, hoereninterlands.

Ik ben woedend.

[ twitter ]

Wellicht was de pot tegen Feyenoord al het afscheid dus
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Ik wens je veel kracht bij het verwerken van dit verdriet.

Ik herinner me Antony als een fijn mens met het hart op de juiste plek. Ik wens jullie veel sterkte tijdens zijn herstel en natuurlijk in de periode daarna.
  Forum Admin dinsdag 5 april 2022 @ 11:33:24 #230
35723 crew  GGMM
pi_204337189
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Ik wens je veel kracht bij het verwerken van dit verdriet.

Ik herinner me Antony als een fijn mens met het hart op de juiste plek. Ik wens jullie veel sterkte tijdens zijn herstel en natuurlijk in de periode daarna.
Je bent een lieve jongen Jorien :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 5 april 2022 @ 12:54:40 #231
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204337979
Dat kampioenschap gaat nog knap lastig worden zo
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Redactie Sport dinsdag 5 april 2022 @ 13:06:54 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204338116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 12:54 schreef Scorpie het volgende:
Dat kampioenschap gaat nog knap lastig worden zo
Jullie staan 4 punten voor en PSV moet nog naar Rotterdam waar ze vrijwel altijd punten laten liggen en speelt nog Europees (al zal dat niet veel uitmaken, want RKC zal wel worden gewonnen en Leicester lijkt me een maatje te groot)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 5 april 2022 @ 13:47:37 #233
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_204338448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Ik wens je veel kracht bij het verwerken van dit verdriet.

Ik herinner me Antony als een fijn mens met het hart op de juiste plek. Ik wens jullie veel sterkte tijdens zijn herstel en natuurlijk in de periode daarna.
je bent een goed mens, God is trots op jou
  dinsdag 5 april 2022 @ 13:51:28 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204338483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Jullie staan 4 punten voor en PSV moet nog naar Rotterdam waar ze vrijwel altijd punten laten liggen en speelt nog Europees (al zal dat niet veel uitmaken, want RKC zal wel worden gewonnen en Leicester lijkt me een maatje te groot)
kampioenschap zie ik het probleem ook niet zo vanwege de voorsprong, bekerfinale is wel jammer zonder hem
pi_204338709
Dit is gespeeld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 15:20:43 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_204339415
Klote van Anthonie. Mist de bekerfinale.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 5 april 2022 @ 15:22:23 #237
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204339431
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:20 schreef tong80 het volgende:
Klote van Anthonie. Mist de bekerfinale.

:T
Kamerling heeft al heel wat bekerfinales gemist
pi_204339541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 15:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Kamerling heeft al heel wat bekerfinales gemist
Wat te lang thuis blijven hangen.
pi_204340718
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat moet Ten Hag doen met Onana? Door laten keepen als een vaatdoek of Gorter erin?

Ik vertrouw die hele Onana niet meer. 0 clean sheets en eenvoudige goals tegen. Die gast heeft een flinke aversie tegen Ajax en de achterban.
Zonder zijn doping pilletjes kan hij zijn zenuwen niet in bedwang houden ^O^ :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204340856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:28 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zonder zijn doping pilletjes kan hij zijn zenuwen niet in bedwang houden ^O^ :W
Jij stelt dat tijdens zijn goede periode over een lange termijn hij doping gebruikte? Zo ja, enig bewijs voor?
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 18:05:09 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_204341035
Bayern München werkt hard aan ‘two players package deal’ bij Ajax

Bayern München werkt al weken aan een two players package deal bij Ajax. Fabrizio Romano meldt dat de gesprekken Mino Raiola over Ryan Gravenberch en Noussair Mazraoui al een tijdje aan de gang zijn. Ondertussen wacht het eveneens nadrukkelijk geïnteresseerde Barcelona het definitieve antwoord van Mazraoui nog af.

Sky Deutschland meldde vorige week dat Bayern zich met een verbeterde aanbieding - die volgens Mundo Deportivo een jaarsalaris van tien miljoen euro bevatte - bij Mazraoui had gemeld. Dat is twee keer zoveel als Mazraoui volgens de laatste berichten van transfermarktexpert Romano kan verdienen in Barcelona en bovendien heeft de Duitse topclub hem benaderd door een direct telefoongesprek met directeur Oliver Kahn en trainer Julian Nagelsmann. Eerder werden ook AC Milan en Borussia Dortmund genoemd als twee clubs met nadrukkelijke belangstelling voor Mazraoui.

Op dit moment lijkt Mazraoui echter een keuze te gaan maken tussen Barcelona en Bayern. Der Rekordmeister werkt al weken aan een dubbelslag bij Ajax, want er wordt met Raiola niet alleen gesproken over Mazraoui. Er werd eerder al duidelijk dat Bayern een bod van totaal 25 miljoen euro zou hebben uitgebracht op Gravenberch: 15 miljoen euro daarvan is een vast bedrag, de overige 10 miljoen euro is variabel en kan afhankelijk van bepaalde prestaties verdeeld over vele jaren verdiend worden door Ajax.

Klaarblijkelijk heeft Ajax daar nog niet mee ingestemd, daar Romano nu meldt dat de Amsterdammers nog onderhandelen met Bayern. De transfermarktexpert maakte eerder melding van vergevorderde gesprekken tussen Gravenberch en Bayern over de persoonlijke voorwaarden, wat geen probleem moet vormen. Gravenberch liet eerder weten dat de onderhandelingen over het verlengen van zijn tot medio 2023 lopende contract bij Ajax gestopt zijn. "Ik heb nu gewoon nog één jaar contract en that's it, eigenlijk. We zullen het zien.”

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204341187
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:43 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Jij stelt dat tijdens zijn goede periode over een lange termijn hij doping gebruikte? Zo ja, enig bewijs voor?
15 maanden schorsing
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204341557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
15 maanden schorsing
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

En de schorsing was trouwens 9 maanden.
pi_204342382
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 19:05 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

En de schorsing was trouwens 9 maanden.
quote:
Het verbergt andere dopingmiddelen
Maar waarom is het middel dan toch verboden? Furosemide staat namelijk ook bekend als een middel dat ándere dopingmiddelen verbergt. Vandaar dus dat alle alarmbellen bij de UEFA zijn afgegaan. Het helpt bijvoorbeeld ook tegen hoge bloeddruk. Te veel van het middel innemen kan tot definitieve gehoorschade leiden.

Officieel verboden
Het middel is dus door het antidopingagentschap WADA aangemerkt als doping. Omdat het er dus ook voor zorgt dat de gebruiker heel makkelijk kan plassen, zorgt het er daarmee ook voor dat andere dopingmiddelen sneller uit het lichaam verdwijnen en dus niet op te sporen zijn.

Andere sporters geschorst
Er zijn al eens eerder topsporters geschorst vanwege het gebruik van dat middel. In 2018 kreeg deze honkballer bijvoorbeeld een schorsing van 80 wedstrijden omdat het middel was gevonden in zijn lichaam.
Dat Onana dit middel per ongeluk heeft genomen is ongeloofwaardig. Per ongeluk het verkeerde doosje gebruikt ..

Ik wil niet weer heel dat doping verhaal hier weer beginnen, maar hij keept gewoon veel minder en dat heeft voornamelik te maken wat er tussen zijn oren gebeurt. En wat er tussen je oren gebeurt kan je wel degelijk beinvloeden met allerlei middeltjes die op de dopinglijst staan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204342984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
Dat Onana dit middel per ongeluk heeft genomen is ongeloofwaardig. Per ongeluk het verkeerde doosje gebruikt ..

Ik wil niet weer heel dat doping verhaal hier weer beginnen, maar hij keept gewoon veel minder en dat heeft voornamelik te maken wat er tussen zijn oren gebeurt. En wat er tussen je oren gebeurt kan je wel degelijk beinvloeden met allerlei middeltjes die op de dopinglijst staan.
ja leuk verhaal allemaal, maar jij stelt dat hij de hele periode ervoor doping gebruikte. Waar is dat bewijs?

Dat ie nu er niks van bakt snap ik ook wel, maar jij beweert dingen die je niet waar kan maken. Dus nogmaals vraag ik het bewijs. Of ben je gewoon lekker ff aan het trollen?
pi_204343395
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:51 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
ja leuk verhaal allemaal, maar jij stelt dat hij de hele periode ervoor doping gebruikte. Waar is dat bewijs?

Dat ie nu er niks van bakt snap ik ook wel, maar jij beweert dingen die je niet waar kan maken. Dus nogmaals vraag ik het bewijs. Of ben je gewoon lekker ff aan het trollen?
Ik vind Klaas zijn speculaties desalniettemin realistischer dan de onzin dat hij bewust slecht keept om Ajax een hak te zetten.
pi_204343482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 20:51 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
ja leuk verhaal allemaal, maar jij stelt dat hij de hele periode ervoor doping gebruikte. Waar is dat bewijs?

Dat ie nu er niks van bakt snap ik ook wel, maar jij beweert dingen die je niet waar kan maken. Dus nogmaals vraag ik het bewijs. Of ben je gewoon lekker ff aan het trollen?
Het bewijs is er niet.

En dat is logische want het middel dat bij hem aangetroffen is wordt juist gebruikt om het bewijs weg te plassen.

Maar we gaan het de komende jaren zien of hij ooit nog zijn wereldniveau gaat halen die hij ooit wel had. .
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204343538
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]
Ik vind Klaas zijn speculaties desalniettemin realistischer dan de onzin dat hij bewust slecht keept om Ajax een hak te zetten.
:') wat ik zei is dat ie er gewoon minder voor doet. Een blinde ziet dat nog. En ja, dat doet hoj bewust.
pi_204343598
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 21:30 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
:') wat ik zei is dat ie er gewoon minder voor doet. Een blinde ziet dat nog. En ja, dat doet hoj bewust.
Waarom zou hij dat bewust doen dan? Wat heeft AJax hem misdaan? Hij is er juist bij gebaat om zoveel wedstrijd minuten te maken om in vorm te raken mocht dat het probleem zijn.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_204343695
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
kampioenschap zie ik het probleem ook niet zo vanwege de voorsprong, bekerfinale is wel jammer zonder hem
Laat PSV dan naar doorgaan tegen Leicester na een slopende verlenging volgende week _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')