abonnement Unibet Coolblue
pi_205424966
Niks gescoord, wel gekeken. ;(
Tap tap tap
  vrijdag 22 juli 2022 @ 18:54:16 #52
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_205425005
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
Er stond hier bij de kringloop een doos met dominostenen, bruggetjes en een machine die de steentjes voor je neerzet voor 2,5 euro. Het kind in mij wilde em direct aanschaffen, maar ik heb me ingehouden (tot nu toe) :D
Waar, waar?
Prrrrr
pi_205425047
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
Niks gescoord, wel gekeken. ;(
Zouden wij ook moeten doen, eigenlijk.
1 van de boeken was deze set https://www.amazon.com/Ca(...)-Patch/dp/1849492050 . Lekker Brits O+
pi_205425064
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Zouden wij ook moeten doen, eigenlijk.
1 van de boeken was deze set https://www.amazon.com/Ca(...)-Patch/dp/1849492050 . Lekker Brits O+
Ik vind gewoon niks. Of ik kijk met m'n neus of er ligt gewoon niks leuks. Ben misschien ook wel een beetje kieskeurig want m'n huis is al aardig vol.
Tap tap tap
pi_205448311
O+ Ooh, ik heb op Marktplaats deze mooie linnen jurk en een wollen bermuda broek gevonden. Ben er super blij mee! De jurk kan nu al aan, en met de broek is het nog even wachten tot de herfst!





...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_205449782
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:54 schreef mspoez het volgende:

[..]
Waar, waar?
2switch Elst
pi_205454307
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik vind gewoon niks. Of ik kijk met m'n neus of er ligt gewoon niks leuks. Ben misschien ook wel een beetje kieskeurig want m'n huis is al aardig vol.
Daar heb ik dus ook last van, een vol huis. Ben de laatste jaren best streng geworden voor mezelf O-)
pi_205454439
Ja hier ook een huis vol.
pi_205454504
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef margaretha_01 het volgende:
O+ Ooh, ik heb op Marktplaats deze mooie linnen jurk en een wollen bermuda broek gevonden. Ben er super blij mee! De jurk kan nu al aan, en met de broek is het nog even wachten tot de herfst!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die jurk _O_ Alleen wel met Converse eronder ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205454506
Ik merk dat ik aan het hamsteren ben voor m'n nieuwe huis. :') Maar ook wel kritischer geworden. Ik merk vooral dat ik aan het afknappen ben op sommige ketens. Rataplan was ik nooit echt fan van, maar Opnieuw&Co begint ook steeds prijziger te worden. Terecht overigens hoor, als ze het verkopen dan doen ze het blijkbaar goed.

Maar ik ga dus liever naar de iets kleinere zaakjes, liefst met meer rommel en chaos, dan kan ik lekker snuffelen.

Vandaag naar 4 kringlopen geweest, maar slechts bij eentje in Krimpen a/d IJssel iets gekocht. Twee apothekerspotten en een glazen kandelaar voor bij elkaar 2.20 euro. Ik zoek eigenlijk meer van de bruine apothekerspotten, maar kon deze toch ook niet laten staan. :D

pi_205454516
Oh ja, van de glazen apothekerspotjes heb ik ook een kleine verzameling, staat in de vensterbank van de werkkamer
pi_205454996
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik merk dat ik aan het hamsteren ben voor m'n nieuwe huis. :') Maar ook wel kritischer geworden. Ik merk vooral dat ik aan het afknappen ben op sommige ketens. Rataplan was ik nooit echt fan van, maar Opnieuw&Co begint ook steeds prijziger te worden. Terecht overigens hoor, als ze het verkopen dan doen ze het blijkbaar goed.

Maar ik ga dus liever naar de iets kleinere zaakjes, liefst met meer rommel en chaos, dan kan ik lekker snuffelen.

Vandaag naar 4 kringlopen geweest, maar slechts bij eentje in Krimpen a/d IJssel iets gekocht. Twee apothekerspotten en een glazen kandelaar voor bij elkaar 2.20 euro. Ik zoek eigenlijk meer van de bruine apothekerspotten, maar kon deze toch ook niet laten staan. :D

[ afbeelding ]
Action heeft regelmatig geurkaarsen in een bruine apothekerspot
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_205464766
Vandaag 2 van deze waxine glas houders (in wit doorzichtig glas) gevonden van holmegaard peter svarrer voor 2 euro. En in dezelfde winkel een nep disney dvd, kwam er thuis achter dat hij niet echt was.

pi_205523378
Hier in Duitsland een aantal kringloopwinkels bezocht, ik ben niet heel enthousiast deze keer. Eerste kringloopwinkel was echt erger dan de overpriced ketens in Nederland, gelukkig wel een fijne boekenafdeling waar ik ¤9 voor 7 boeken betaalde. Tweede was een uitdragerij , wel van Emmaus, maar met alleen maar duur vintage spul dat grotendeels voorzien was van een sticker waarop ‘Ebay’ of ‘Reserviert’ stond. Volgende was wel leuk, sympathieke prijzen, behulpzaam personeel en daar vonden we 2 vazen, naast 2 paar schoenen voor mij en nog een paar boeken. Vandaag weer een rondje gedaan en bij de eerste werden we na een rondje boekenafdeling aangesproken dat we toch echt een mondkpaje op moesten doen. Juist ja, dat gaan we dus niet doen, dus dan maar alleen de boeken afgerekend en weer verder. In de laatste kocht Symph zowaar 2 broeken, dus dat maakte het tot een redelijk geslaagde ronde, maar verder was het daar ook helemaal niks, met damesbloesjes van C&A voor ¤12 enzo.
pi_205537259
Ik kocht vanochtend een kinderjas, een boek van Dummie de Mummie en deze Asterix glazen.
  vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:52:55 #66
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_205558087
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2022 15:05 schreef Myraela het volgende:
Ik merk dat ik aan het hamsteren ben voor m'n nieuwe huis. :') Maar ook wel kritischer geworden. Ik merk vooral dat ik aan het afknappen ben op sommige ketens. Rataplan was ik nooit echt fan van, maar Opnieuw&Co begint ook steeds prijziger te worden. Terecht overigens hoor, als ze het verkopen dan doen ze het blijkbaar goed.

Maar ik ga dus liever naar de iets kleinere zaakjes, liefst met meer rommel en chaos, dan kan ik lekker snuffelen.

Vandaag naar 4 kringlopen geweest, maar slechts bij eentje in Krimpen a/d IJssel iets gekocht. Twee apothekerspotten en een glazen kandelaar voor bij elkaar 2.20 euro. Ik zoek eigenlijk meer van de bruine apothekerspotten, maar kon deze toch ook niet laten staan. :D

[ afbeelding ]
Ik spaar ook oude apothekerspotten maar dan die zonder kunstsof sluiting maar met een geslepen 'deksel'. Van 6 cm hoog tot 30 cm. Bruin en wit glas. Gebruik ze voor kruiden enzo. Heb er stuk of 20 inmiddels.
To BG or not to BG!
pi_205558136
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 17:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier in Duitsland een aantal kringloopwinkels bezocht, ik ben niet heel enthousiast deze keer. Eerste kringloopwinkel was echt erger dan de overpriced ketens in Nederland, gelukkig wel een fijne boekenafdeling waar ik ¤9 voor 7 boeken betaalde. Tweede was een uitdragerij , wel van Emmaus, maar met alleen maar duur vintage spul dat grotendeels voorzien was van een sticker waarop ‘Ebay’ of ‘Reserviert’ stond. Volgende was wel leuk, sympathieke prijzen, behulpzaam personeel en daar vonden we 2 vazen, naast 2 paar schoenen voor mij en nog een paar boeken. Vandaag weer een rondje gedaan en bij de eerste werden we na een rondje boekenafdeling aangesproken dat we toch echt een mondkpaje op moesten doen. Juist ja, dat gaan we dus niet doen, dus dan maar alleen de boeken afgerekend en weer verder. In de laatste kocht Symph zowaar 2 broeken, dus dat maakte het tot een redelijk geslaagde ronde, maar verder was het daar ook helemaal niks, met damesbloesjes van C&A voor ¤12 enzo.
Dat van die kleding begrijp ik niet zo hoor. Een T-shirt van de Primark voor ¤4 willen verkopen terwijl het nieuw maar ¤3 was :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205558316
Vandaag vond ik een Ikea Tjusig kapstok https://www.ikea.com/nl/nl/p/tjusig-hanger-wit-60291708/ nieuw in de verpakking, die ging uiteraard mee naar huis, want die had ik al op het oog voor het nieuwe huis voor de hoeden en petten en tassen
pi_205558442
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2022 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag vond ik een Ikea Tjusig kapstok https://www.ikea.com/nl/nl/p/tjusig-hanger-wit-60291708/ nieuw in de verpakking, die ging uiteraard mee naar huis, want die had ik al op het oog voor het nieuwe huis voor de hoeden en petten en tassen
Leuk O+
Tap tap tap
pi_205710552
De plaatselijke kringloop heeft zomersale: alle zomerkleding 2,- en alle kinderkleding 1,- Ze hebben altijd een apart rek met “merkkleding”: daar hangt dan Vila en Vero Moda :D . In het gewone rek scoorde ik drie rokken van King Louie, Gerry Weber en Sissy Boy voor 2,- per stuk en een toffe broek van Betty Barclay. Allemaal in nieuwstaat. En voor m’n dochter een heel toffe jas van Z8 voor 1,-. Blij met m’n buit.
pi_205710988
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 10:46 schreef Jentin het volgende:
De plaatselijke kringloop heeft zomersale: alle zomerkleding 2,- en alle kinderkleding 1,- Ze hebben altijd een apart rek met “merkkleding”: daar hangt dan Vila en Vero Moda :D . In het gewone rek scoorde ik drie rokken van King Louie, Gerry Weber en Sissy Boy voor 2,- per stuk en een toffe broek van Betty Barclay. Allemaal in nieuwstaat. En voor m’n dochter een heel toffe jas van Z8 voor 1,-. Blij met m’n buit.
Da’s leuk scoren zo, heb je ook foto’s?
De kringloop waar ik donderdag was had alle zomerkleding voor ¤2,50 maar er zat helaas niets boeiends bij. Nu ben ik ook wel redelijk voorzien, afgelopen maanden prima dingen gevonden, dus ik wacht wel op de minder zomerse kleding, ik wil nog 1 of 2 broeken.
Ik nam uiteraard wel weer wat dingen van Ikea mee (voorraadbus, variera bak en wat skubb voor in de kledingkast
pi_205713703
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 10:46 schreef Jentin het volgende:
De plaatselijke kringloop heeft zomersale: alle zomerkleding 2,- en alle kinderkleding 1,- Ze hebben altijd een apart rek met “merkkleding”: daar hangt dan Vila en Vero Moda :D . In het gewone rek scoorde ik drie rokken van King Louie, Gerry Weber en Sissy Boy voor 2,- per stuk en een toffe broek van Betty Barclay. Allemaal in nieuwstaat. En voor m’n dochter een heel toffe jas van Z8 voor 1,-. Blij met m’n buit.
Aparte definitie van merkkleding. :D
pi_205713811
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2022 16:48 schreef Myraela het volgende:

[..]
Aparte definitie van merkkleding. :D
Ja behoorlijk :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205715311
Ja, ik ben wel blij met die inschatting :+ Foto’s ga ik een poging toe doen. Zo’n gedoe altijd :@
pi_205715704
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2022 20:16 schreef Jentin het volgende:
Ja, ik ben wel blij met die inschatting :+ Foto’s ga ik een poging toe doen. Zo’n gedoe altijd :@
Postimg :) Te makkelijk. Zelfs ik trek het om 3 foto's te uploaden en hier te posten :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')