SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Vakman pur sang
Kreta. Ff paar dagen uitwaaien, beetje hiken met een auto over het eiland, chillen bij de villaquote:
Hiken met een auto?quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreta. Ff paar dagen uitwaaien, beetje hiken met een auto over het eiland, chillen bij de villa
Vet!quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreta. Ff paar dagen uitwaaien, beetje hiken met een auto over het eiland, chillen bij de villa
Leuk losquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee al tijdje geleden geboekt, via mijn broertje zijn baas hebben we daar een mooi huis.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet!
Maar daar heb ik niks over gehoord de laatste dagenLast-minute gepakt?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee al tijdje geleden geboekt, via mijn broertje zijn baas hebben we daar een mooi huis.
Tegen dikke enkels?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
zo maar kijken voor van die vliegsokken
ja en kuit. nu ook met die nare spataderquote:
Heb je daar op vakantie geen last van dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en kuit. nu ook met die nare spataderals ik terug ben van vakantie ga ik er achteraan want het is een naar ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |