SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Vakman pur sang
Kreta. Ff paar dagen uitwaaien, beetje hiken met een auto over het eiland, chillen bij de villaquote:
Hiken met een auto?quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreta. Ff paar dagen uitwaaien, beetje hiken met een auto over het eiland, chillen bij de villa
Vet!quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kreta. Ff paar dagen uitwaaien, beetje hiken met een auto over het eiland, chillen bij de villa
Leuk losquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee al tijdje geleden geboekt, via mijn broertje zijn baas hebben we daar een mooi huis.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet!
Maar daar heb ik niks over gehoord de laatste dagenLast-minute gepakt?
Lekker hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee al tijdje geleden geboekt, via mijn broertje zijn baas hebben we daar een mooi huis.
Tegen dikke enkels?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
zo maar kijken voor van die vliegsokken
ja en kuit. nu ook met die nare spataderquote:
Heb je daar op vakantie geen last van dan?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en kuit. nu ook met die nare spataderals ik terug ben van vakantie ga ik er achteraan want het is een naar ding
nou ja hij pas sinds een paar maanden zo naar tochquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar op vakantie geen last van dan?
oh dan is er kennelijk wel mee te levenquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hij pas sinds een paar maanden zo naar toch
Zeg toch nergens dat er niet mee te leven valtquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dan is er kennelijk wel mee te levenAnders had je er wel eerder actie op ondernomen
Nee dat niet, maar ik wist niet hoeveel last je er van hadquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat er niet mee te leven valt
@noodgang staan je protest borden al in de aanslag?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal binnenkort wel een ambtenarenprotest komen nu de thermostaat daar 2 graden omlaag gaat. Moeten ze zich warm werken.
ze trekken maar een trui aanquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zal binnenkort wel een ambtenarenprotest komen nu de thermostaat daar 2 graden omlaag gaat. Moeten ze zich warm werken.
Meteen dreigen met werkonderbrekingen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:noodgang staan je protest borden al in de aanslag?
Nee joh! Het is weekend, dat klinkt als werken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:noodgang staan je protest borden al in de aanslag?
Hoe is dat anders dan de rest van de werkweekquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen dreigen met werkonderbrekingen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee joh! Het is weekend, dat klinkt als werken.
Maandag slapend protest lijkt me wel gepast
Er moet wel iets zijn om te onderbreken danquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meteen dreigen met werkonderbrekingen natuurlijk.
Met Buda die de slogans voor op de spandoeken verzintquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krant een keertje extra lezen ‘s morgens.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Er moet wel iets zijn om te onderbreken dan
Buda mag de spreekbuis zijn met z'n nieuwslezerstemquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met Buda die de slogans voor op de spandoeken verzint
Achterstevorenquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krant een keertje extra lezen ‘s morgens.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:52 schreef Recce het volgende:
Zouden ambtenaren net als insecten werken? Die worden langzamer als het kouder wordt.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze achteruit werken.
hmm, en ik maar denken dat dat een of ander fictief beestje in minecraft wasquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG de Axolotl is op een bankbiljet verschenenMOET HEB NU
Tevens Banknote of the Year 2021 dus ik moet er ook een stukje over in de biljetgazet schijven
![]()
[ afbeelding ]
Heb je wel een boor?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
deze zo maar een plekje op het toilet geven
[ afbeelding ]
zodat je hem echt zelden ziet?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
Oh slim, dan ga je meer van die platen kopen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja
nee je krijgt er een magneet bij die je op de muur plakt en daarop bevestig je die displate
https://displate.com/?utm(...)0Vm3Q3gaAojeEALw_wcB
ja dit is de 3e .quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh slim, dan ga je meer van die platen kopen.
Dat plakspul werkte niet?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
maar die andere 2 had ik hier op de muur geplakt met die magneet maar i heb een structuurmuur en dat gaat niet
Je kunt die magneet kennelijk ook met spijkers of schroeven vastmaken:quote:
quote:However, if you're able to drill into the surface, you can punch a hole in the magnet and mount it to the wall using a nail. It will be as snug as a bug in a rug! 😊
Vrolijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:15 schreef bitterbal het volgende:
dit wordt de volgende
https://displate.com/displate/4541035
ja moet moet met een beton muur en heb ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt die magneet kennelijk ook met spijkers of schroeven vastmaken:
[..]
ja ze hebben echt zoveel vette dingen dat kiezen wel een lastige taak isquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Vrolijk.
Ze hebben wel coole dingen:
https://displate.com/displate/3089344
Kun je die muur niet gewoon weg doen als-ie niet bevalt?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet moet met een beton muur en heb ik ook nietMoet het hier gewoon laten stucen want vind die muur verschrikkelijk ook.
Heb 1 stukje muur zelf geprobeerd met zon kant en klaar spul. Maar is niet zo goed als echt stucen natuurlijk
nee alle muren zijn zoquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je die muur niet gewoon weg doen als-ie niet bevalt?
Ja, ik zie het. Zijn ze wel eens in de aanbieding?quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hebben echt zoveel vette dingen dat kiezen wel een lastige taak is
ja best vaak maar pas als je er meerdere koopt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Zijn ze wel eens in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:25 schreef Recce het volgende:
Ook één voor @:CherryLips:
https://displate.com/displate/5382057
quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, en ik maar denken dat dat een of ander fictief beestje in minecraft was
uhm nee hoorquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Nee joh bestaan echt
Cutest beest ooit. Nog cuter dan de rode panda
quote:Op zaterdag 2 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als die salamander een goede dag heeft
Apart wc papierquote:Op zaterdag 2 april 2022 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Soort kip toch?quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:09 schreef Karzai het volgende:
Veel klimwerk en traplopen, tijd voor lunch.
Ik heb patrijs besteld
kan wel ff navraag doen voor je?quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG de Axolotl is op een bankbiljet verschenenMOET HEB NU
Tevens Banknote of the Year 2021 dus ik moet er ook een stukje over in de biljetgazet schijven
![]()
[ afbeelding ]
ja hier zodalek ook. Hoef er niks meer over te zeggen denk ik.quote:
Ik ga zo met ma wandelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier zodalek ook. Hoef er niks meer over te zeggen denk ik.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag net een chocolade pizza in de AH liggen, https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizza
nutriscore valt nog mee.quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Ik zag net een chocolade pizza in de AH liggen, https://www.ah.nl/product(...)oete-chocolade-pizza
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:40 schreef LTVDK het volgende:
Zal door de pecannoten komen, dat is het gezondste er aan denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nutriscore valt nog mee.
Doet me denken aan die chocoladebitterballen van ze. Ik heb ze nog steeds niet geprobeerd. M'n zus heeft ze wel maar nog niet geproefd. Raar mens is dat. Die heeft haar chocoladeletters ook nog niet op.
Ik heb net ruim een kilo paaseitjes gekocht.
die chocolade bitterballen vielen tegenquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nutriscore valt nog mee.
Doet me denken aan die chocoladebitterballen van ze. Ik heb ze nog steeds niet geprobeerd. M'n zus heeft ze wel maar nog niet geproefd. Raar mens is dat. Die heeft haar chocoladeletters ook nog niet op.
jaarvoorraadquote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een jaar duurt toch wel langer dan 72 uurquote:
bij mij wel.. maar goed.. je weet het niet...quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een jaar duurt toch wel langer dan 72 uur
Ja, wat moet je doen om voor E in aanmerking te komen? Veel erger dan een chocoladepizza wordt het niet, zou je zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Gadverdamme!quote:Op zaterdag 2 april 2022 13:46 schreef LTVDK het volgende:
Had net het verkeerde verse sapje meegenomen, dacht de lekker met kiwi en ananas en zulks te hebben gepakt, bleek ik er eentje meet venkel en bleekselderij te hebben, dacht bij de eerste slok nog dat ik een flesje over de datum had gepakt
Ja scheelt dat ik net 3 uur had gelopen, dan is het gewoon naar binnen gieten en niet te lang over nadenkenquote:
Week...quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
die kilo eitjes... das een jaarvoorraad
Ben je deze week aan het minderen?quote:
Als het de week al haaltquote:
Waar wil jij het over hebben dan, een stuk chocolade in een plastic folie?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt superieur gespreksonderwerp, een stuk chocola in een zilverpapier.
Gaan we het over de hoogmis hebben?quote:Op zaterdag 2 april 2022 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt superieur gespreksonderwerp, een stuk chocola in een zilverpapier.
Nee over erudiete en eloquente dingen op het niveau van Losje denk ikquote:Op zaterdag 2 april 2022 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan we het over de hoogmis hebben?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mini frikandelletjes en kaassoufleetjes
quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks ga je op Samwell Tarly lijken.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:42 schreef UitStraling het volgende:
"I am Bitterbal Lannister, I eat and I know things"
ik heb de ton gepaktquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:44 schreef Haags het volgende:
Kaarten gekocht voor vrienden van Amstel live.
@:franticdj BON GEPAKT
Una cerveza por favorquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:37 schreef Karzai het volgende:
Helemaal kapot van het klimmen vandaag, ik zit weer op een terrasje
quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:42 schreef UitStraling het volgende:
"I am Bitterbal Lannister, I eat and I know things"
Zwart graagquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook maar een bakkie leut zetten
Anders krijg je het bij mij ook niet...quote:
Tour de Beigelingquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
het s weer de tijd voor de rondjes om de grote zwarte steen in witte jurken
Superspreadevent.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Als ze daar nou eens een clusterbom op gooienquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Lekker gewandeld?quote:
Technische koffiequote:Op zaterdag 2 april 2022 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anders krijg je het bij mij ook niet...
Nooit koffiemelk en suiker in huis...
Hoog tijd om een feestje te verzinnen van vrouwen in gouden bikini's rond een plastic standbeeld van mij.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Wiebeldan.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd om een feestje te verzinnen van vrouwen in gouden bikini's rond een plastic standbeeld van mij.
das ook wat onaardig welquote:Op zaterdag 2 april 2022 16:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ze daar nou eens een clusterbom op gooien
Bouwvakker koffie, al maak je de meest gourmet bak met civetbonen dan flikkeren ze er alsnog een halve kuub suiker en melk doorheenquote:
Dit klinkt heel ranzigquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
"Oogjes dicht en ontvang de heilige warme vloeistof van de Grote Wiebelaar"
Vloeibare hosties.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
"Oogjes dicht en ontvang de heilige warme vloeistof van de Grote Wiebelaar"
je kan ook normaal koeiensap gebruiken he..quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anders krijg je het bij mij ook niet...
Nooit koffiemelk en suiker in huis...
Ook dat heb ik zelden tot nooit in huisquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook normaal koeiensap gebruiken he..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik vond het vanochtend best frisjes tijdens het werk...quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch maar even buiten gaan lopen dan? Wachten op lekker weer is zo kansloos
Niet mijn muziek, geef mij maarquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:27 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zijn het alleen je voeten?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:15 schreef UitStraling het volgende:
Cowboylaarzen sinds lang weer eens aangetrokken, lijkt wel of mijn voeten dikker zijn geworden.
en jij bevroren?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:30 schreef kwiwi het volgende:
Had een halve kilo zalm voor sushi gekocht, en toen bedacht ik ineens dat ik nog een uur moest rijden.. dus maar in de sneeuw met de ramen open gereden om de zalm koel te houden![]()
Hele auto aan de binnenkant onder de sneeuw, maar de zalm is nog vers
Ik vind het nog steeds ruk dat Taylor er niet meer is...quote:
Maar ik ben trouwens onderwergquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, had winterjas en handschoenen aan
Kom vanavond naar de 013 voor piepjes en geluidjesquote:
Af en toe ben je ook wel een apartequote:Op zaterdag 2 april 2022 17:30 schreef kwiwi het volgende:
Had een halve kilo zalm voor sushi gekocht, en toen bedacht ik ineens dat ik nog een uur moest rijden.. dus maar in de sneeuw met de ramen open gereden om de zalm koel te houden![]()
Hele auto aan de binnenkant onder de sneeuw, maar de zalm is nog vers
ga je daar naar toe?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom vanavond naar de 013 voor piepjes en geluidjes
quote:
Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:38 schreef Karzai het volgende:
De meisjes in Spanje hebben korte beentjes en een dikke bips
Ik val meer op langbenigquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
En vind je dat aantrekkelijk?
Je zit niet in het circus? Of in een midget Nudebar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:38 schreef Karzai het volgende:
De meisjes in Spanje hebben korte beentjes en een dikke bips
A kwiwi does, what a kwiwi has to do.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Af en toe ben je ook wel een aparte
Op maat gemaakt voor de budacondaquote:
Even voorbakken?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet volgende week nog even naar de zonnebank
En dan lekker dineren?quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef Karzai het volgende:
Is een mooi stadje toledo, zeker aan te raden voor een bezoek.
We gaan weer terug met de trein naar madrid
Leuk dat je steeds foto's post. Ziet er uit als een heerlijk tripje.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:54 schreef Karzai het volgende:
Is een mooi stadje toledo, zeker aan te raden voor een bezoek.
We gaan weer terug met de trein naar madrid
Zit ook een Nederlands tintje aan deze clipquote:
Als je er meer moet hebben. roep maar. Ik neem ze regelmatig mee naar huis...quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha Ik op zoek naar wat postbode-elastiekenAKO was dicht, AH togo had ze niet, PostNL-punt deed moeilijk, Plus had ze ook niet, kom uiteindelijk een postbode tegen en nu heb ik ze dus graties. En 2600 stappen gelopen erbij. Ik hou er van hoe dingen gaan vandaag
ja bedacht ik me later ookquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je er meer moet hebben. roep maar. Ik neem ze regelmatig mee naar huis...![]()
![]()
Met bh beter?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind mijzelf soms best eng/spooky, zeker als ik topless voor de spiegel sta...
blij dat ik niet op kantoor werkquote:Iets kouder op kantoor? 'Vooral ouderen, snacks en vrouwen zullen dat merken'
Mannen hebben gemiddeld meer spieren en produceren meer warmte dan vrouwen. Dat verklaart waarom vrouwen en snacks het relatief sneller koud hebben. "Ook als je ouder wordt gaat je lichaam minder warmte produceren en ben je gevoeliger voor kou", zegt Kingma.
https://nos.nl/artikel/24(...)en-zullen-dat-merken
Nee, dat maakt geen verschil.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat maakt geen verschil.
Spoiler alert, bevat niet de meest mooie fotoEn je rug en benen hebben dit ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snacks blijven grijs, slap en de salpicon is niet te huffen.quote:
Ja. en mijn handen en nek ook. Ik heb ook 1 onder mijn oog...quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je rug en benen hebben dit ook?
Mja wel vervelendquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. en mijn handen en nek ook. Ik heb ook 1 onder mijn oog...
Ja, dat hoort bij die aandoening, Daarom ook ieder jaar bij de neuroloog langs. Ze kunnen in principe geen kwaad, maar er is wel een iets verhoogdere kans op kk..quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja wel vervelendKomen ze er ook nog bij?
Hopelijk blijf je gezicht dan wel verder vrijquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dat hoort bij die aandoening, Daarom ook ieder jaar bij de neuroloog langs. Ze kunnen in principe geen kwaad, maar er is wel een iets verhoogdere kans op kk..
Het is wel operabel, dat wel. Maar idd heb ik wel redelijk geluk dat ik niet heel erg zichtbare fibromen heb. Ik heb dus bij lotgenotendagen mensen gezien die veel meer zichtbare fibromen hadden..quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk blijf je gezicht dan wel verder vrij
Maar als het weggehaald is, komt het dan niet meer terug? Of moet het dan elke x jaar (?) opnieuw weggehaald worden?quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is wel operabel, dat wel. Maar idd heb ik wel redelijk geluk dat ik niet heel erg zichtbare fibromen heb. Ik heb dus bij lotgenotendagen mensen gezien die veel meer zichtbare fibromen hadden..
De kans bestaat dat het inderdaad terugkomt. Want volgens mij blijft er altijd wel wat van dat weefsel achter... En dan blijf je inderdaad aan het opereren en daar heb ik en de meeste artsen ook geen zin in natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar als het weggehaald is, komt het dan niet meer terug? Of moet het dan elke x jaar (?) opnieuw weggehaald worden?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:02 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-koffer-weer-pakken
quote:
Lekker gelopen door de stad ja??quote:Op zaterdag 2 april 2022 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pas na 9 uur in Spanje, lig even bij te komen op de hotelkamer
sorry. ik hou al opquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was ik maar op vakantie. Beter dan deze hoofdpijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was ik maar op vakantie. Beter dan deze hoofdpijn.
Die zit er lekker in dan! Naar welke wedstrijd kijkt-ie?quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Breek z'n nek! Breek z'n nek!"
Mr. Wattenschijfje is voetbal aan het kijken_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |