Die liggen er na de 1e ronde uit dus die kom je ook niet meer tegen op het vliegveld.quote:
Stukje boycot.quote:Op zaterdag 2 april 2022 08:24 schreef De_Kraam het volgende:
Denk dat ik de groepsfase een keer helemaal oversla.
De eerste en de laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 2 april 2022 08:02 schreef TLC het volgende:
Voor het eerst dat Nederland de openingswedstrijd op een WK speelt![]()
Gelijk maar goed beginnen dan
Oh ja, 11 uur s'morgens genot
Ze schijnen enorm stug te zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word enorm moe van de Willem Vissertjes en Aad de Mosjes van deze wereld die doen alsof Qatar er wat van kan.
Senegal misschien tijdens de Ebola Cup, maar die andere twee niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Alsof Willem ze heeft zien spelen.
Die worden gewoon netjes laatste in deze poule.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:10 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word enorm moe van de Willem Vissertjes en Aad de Mosjes van deze wereld die doen alsof Qatar er wat van kan.
Ze hebben ook meegedaan aan o.a. de Copa en het daar aardig gedaan. Maar kom op zeg.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:31 schreef Caland het volgende:
Qatar heeft recent gewonnen van Bulgarije en gelijkgespeeld tegen Slovenië. Dat verbaasde mij eigenlijk wel.
Met een bij elkaar geraapt zooitje waar je een goede voorbereiding mee gaat hebben kan je best een aardig team maken. Denk niet dat er een speler bij is die de week er voor nog ergens in een Europese competitie speelt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:31 schreef Caland het volgende:
Qatar heeft recent gewonnen van Bulgarije en gelijkgespeeld tegen Slovenië. Dat verbaasde mij eigenlijk wel.
Oh ik verwacht ze ook gewoon op de vierde plek hoor, maar heb me helemaal niet verdiept in dat land en die uitslagen vielen me gewoon op.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben ook meegedaan aan o.a. de Copa en het daar aardig gedaan. Maar kom op zeg.
Maandochtend om 11 uur het WK openen is wel erg vroeg voor bier he?quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ik verwacht ze ook gewoon op de vierde plek hoor, maar heb me helemaal niet verdiept in dat land en die uitslagen vielen me gewoon op.
Juist een heerlijk tijdstip om de eerste los te trekken.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maandochtend om 11 uur het WK openen is wel erg vroeg voor bier he?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist een heerlijk tijdstip om de eerste los te trekken.
Misschien zodat ze zelf op een wat vriendelijker tijdstip kwamen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom is Qatar naar slot 3 gegaan dan op de openingsdag?
Walgelijke organisatie die FIFA.quote:Op zaterdag 2 april 2022 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien zodat ze zelf op een wat vriendelijker tijdstip kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |