masterquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:31 schreef suzi1 het volgende:
LIVE from the bunker underneath the pool at The Doormouse compound in Miami Beach, Florida USA
Al is dit niet onder een zwembadquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:31 schreef suzi1 het volgende:
LIVE from the bunker underneath the pool at The Doormouse compound in Miami Beach, Florida USA
Even de zappelin starten..quote:
Ik zie geen zwembadquote:
Organiseer eentjequote:
als ik met jou op een illegale rave ben ga ik er overna denken!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:38 schreef suzi1 het volgende:
maar uitzonderingen kunnen altijd zeggen ze
drm. we doen dat gwnquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ik met jou op een illegale rave ben ga ik er overna denken!
die kans is toch niet zo groot denk ik
dus veilig om te zeggen
Ja dat lijkt me inderdaad geen goed idee.quote:
Ik probeer het te vinden nu maar dat lukt ook nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o moeten ze weer eens uit het archief halen nu er weer plaats vrij is
forum nummer 13 ookquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:50 schreef engine het volgende:
Was even zoeken maar gevonden
https://forum.fok.nl/forum/13
Outdoorquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:51 schreef suzi1 het volgende:
hier moeten we naartoe in mei!
[ afbeelding ]
Was echt een leuk forum maar ook steeds rustiger geworden.quote:
Nee juist niet. Daar kon veelquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
meh allemaal van die wijsneusjes die dan druks expert zijn enzo
Ik vind overdag juist wel fijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef suzi1 het volgende:
ik hou er niet zo van om overdag te wiebelen. beter snachts
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Daar kon veelBadtripbob die op fok commentaar gaf op zijn trips
quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind overdag juist wel fijnLekker in het zonnetje beginnen en dan zonsondergang enzo.
Hey greysiequote:
Ik denk dat de eerste twee bosuiltjes de kast hebben verlaten.quote:
o lees dat hij niet meer onder ons is....quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee juist niet. Daar kon veelBadtripbob die op fok commentaar gaf op zijn trips
Ja helaas. Was echt een mafkees maar in de goede zin van het woordquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o lees dat hij niet meer onder ons is....
zal het bookmarkeren.
heb vandaag nog niet gekekenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat de eerste twee bosuiltjes de kast hebben verlaten.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nu vormen twee bosuiltjes samen een hartje![]()
![]()
[ afbeelding ]
haha prachtigquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nu vormen twee bosuiltjes samen een hartje![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:06 schreef engine het volgende:
Doormouse draait ineens totaal andere stijl
Ja ook andersquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
o nou doormouse is ook anders gaan draaien hoor haha
of ik begin het wat te waarderen?
hoest met de schatjes?quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:11 schreef suzi1 het volgende:
ik even naar de katzen en daarna tuinhuisje
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
goed. we/ze gaan er achteraan! vertel ik je nog wel
aha, ze moet alleen niet erdoor heen lullenquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik luister miss june nu.
https://www.twitch.tv/missjunedj
Valt bij haar nog wel mee toch? Niet zoals colaway in ieder geval. Daar word ik ook gestoord van.quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aha, ze moet alleen niet erdoor heen lullen![]()
ik word daar echt gestoord van bij die twitch lui
ja ik schakel steeds in als ze aan het ouwehoeren isquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:36 schreef engine het volgende:
[..]
Valt bij haar nog wel mee toch? Niet zoals colaway in ieder geval. Daar word ik ook gestoord van.
Jolahiiihihihihiquote:
Nu wel ff chillquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:43 schreef Schakeltopia het volgende:
maar z'n muziek is niet hele tijd chill helaas
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:47 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het nu toch al heel de tijd aanstaan. snap ook niet wrm
Mafkezen kijken is verslavendquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:47 schreef suzi1 het volgende:
ik heb het nu toch al heel de tijd aanstaan. snap ook niet wrm
Ja en het is ook wel leuke muziek. Soms. Nu welquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
even rust aan de kopquote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef suzi1 het volgende:
ik ga dit zo uitzetten denk hoor haha. nu wordt t me te dol
Ik ben weer bij miss junequote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef suzi1 het volgende:
ik ga dit zo uitzetten denk hoor haha. nu wordt t me te dol
is dit nog steeds dezelfde man in de caravanquote:
Dezelfde man maar nu heeft hij zelf een camper van waaruit hij streamtquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
is dit nog steeds dezelfde man in de caravan
quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dezelfde man maar nu heeft hij zelf een camper van waaruit hij streamt
Amateur streamer die geld verdiend met donaties op zijn stream.quote:
lol even kiekenquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Amateur streamer die geld verdiend met donaties op zijn stream.
Hij is net begonnen nu. Morgenochtend even kijken hoe hij er aan toe isquote:
dat is zijn formule?quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Hij is net begonnen nu. Morgenochtend even kijken hoe hij er aan toe isBlijft shotjes jagermeister nemen tot hij in slaap valt.
Dat is niet zijn formule. Het is best een community waarin streamers geld proberen te verdienen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is zijn formule?
dan snap ik wel dat er mensen kijken
quote:
hahahahquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:15 schreef suzi1 het volgende:
ik heb nog keer gekeekt hahahaha echt supar
Ik moet even wat dingen weg klikken hier. Ben het overzicht kwijtquote:
Ja ga nu zoekenquote:
Shotjeeee hahaquote:
Heb een screenshot gemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2022 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
ik doe hem ook nog een keer afspelen
quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:28 schreef suzi1 het volgende:
ik begreep dat hahaha leuk. moest 1 sec nadenken wel
quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:33 schreef engine het volgende:
Ik zag het eerder op de laptop. Nu nog even op de tv kijken
quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
if you knew kubernetes you would be rich. ervoor of erna
want die zie ik nu al 5 keer haha
ja iemand voor mij doneerde 15$ voor 2 shotjes, daar heeft ie het overquote:
oh wauw!quote:Op vrijdag 1 april 2022 23:51 schreef engine het volgende:
En toen was er nog één. Vier gezonde jongen al uit de kast.
[ afbeelding ]
ja is van een minor van arizona state university. 8 weken ofzo duurt dat, maar kan in eigen tempo want is online. maar probeer wel het ritme aan te houden van die 8 wekenquote:
wat is het voor minor?quote:Op zaterdag 2 april 2022 00:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja is van een minor van arizona state university. 8 weken ofzo duurt dat, maar kan in eigen tempo want is online. maar probeer wel het ritme aan te houden van die 8 weken
maar dat zijn dus van die kleine dingetjes dan kan je jezelf wel voor je kop slaan haha, dan zit je te kutten en te kutten en dan is het beetje domquote:
quote:Hexadecimaal betekent letterlijk zestientallig. Het is een talstelsel waarbij niet, zoals gebruikelijk, met tien cijfers wordt gewerkt, maar met zestien cijfers. De cijfers 0 t/m 9 worden daarom uitgebreid met 'A' (=10) t/m 'F' (=15), ook wel 'a' t/m 'f'. In deze context zijn dat dus ook cijfers, geen letters. In de computerwereld wordt de hexadecimale voorstelling van getallen veel gebruikt, omdat deze manier van representeren goed aansluit bij de binaire representatie in de computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |