abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:51:10 #76
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_204300792
Ik zit nu ook in een herstelfase en krijg ook ambulante begeleiding aan huis. En dan ben ik ook nog vrij zelfredzaam, laat staan anderen die minder zelfredzaam zijn. Maar omdat men zoveel vooroordelen heeft, wil ik ook niet bekend maken op m'n werk. Want dat strookt niet met het beeld dat ik enerzijds leidinggeef en gewoon gezellig contact maak met teamgenoten en anderzijds bij de GGZ en WMO begeleiding ontvang.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 1 april 2022 @ 22:51:53 #77
147316 crew  DJMO
#trut
pi_204300800
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Nou, ik dacht dat ze gek geworden waren toen ze mij wilden onderzoeken op autisme. Maar dat kwam ook omdat ik bij 'autisme' het beeld had van iemand die zonder contact te leggen met anderen de hele dag naar het wippen van zijn grote teen zat te kijken.

Tijdens het onderzoek heb ik ook serieus geprobeerd om zo'n 'normaal' mogelijke antwoorden te geven, nu ik een hoop meer weet over autisme snap ik dat dat gewoon mijn aangeleerde 'maskeren' was, doen alsof je 'normaal' bent.

Maar ik weet al heel lang, echt vanaf kinds af aan dat er met mij 'iets' aan de hand was, ik was duidelijk 'anders', het duurde alleen tot mijn 40e voordat daar de vinger op gelegd werd.
Huh, ben jij mijn tweelingbroer?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_204300809
quote:
88s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit nu ook in een herstelfase en krijg ook ambulante begeleiding aan huis. En dan ben ik ook nog vrij zelfredzaam, laat staan anderen die minder zelfredzaam zijn. Maar omdat men zoveel vooroordelen heeft, wil ik ook niet bekend maken op m'n werk. Want dat strookt niet met het beeld dat ik enerzijds leidinggeef en gewoon gezellig contact maak met teamgenoten en anderzijds bij de GGZ en WMO begeleiding ontvang.
Je krijgt meteen een gigantisch stempel opgeplakt ook. Ik zou er ook niet mee te koop lopen als je verder gewoon goed functioneert in je functie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300821
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:51 schreef DJMO het volgende:

[..]
Huh, ben jij mijn tweelingbroer?
Zal het morgen aan mijn moeder vragen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300828
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:47 schreef Papabear het volgende:
Ik bedoel... de een kan nog gewoon prima functioneren in de samenleving, maar heeft wat moeite met de buren, of contacten met de buitenwereld, maar verder geen probleem.
Terwijl de ander totale bescherming nodig heeft, 24/7 lang. Waar zit dan het verschil?
Is het niet daarom dat ze het (in het Engels iig) "on the spectrum" noemen? Vanwege die verschillen in hoe het zich uit? 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204300831
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:54 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Is het niet daarom dat ze het (in het Engels iig) "on the spectrum" noemen? Vanwege die verschillen in hoe het zich uit? 🤔
Voor zover ik het begrijp is dat de clue idd, maar ik heb de DSM niet geschreven, of gelezen, dus ik kan er naast zitten :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:54:57 #82
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_204300833
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:40 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja ik ken hem. Ik heb de film Forrest Gump ook gezien.

Wat jij probeert te zeggen zeggen is dat alles en iedereen die beter functioneert dan S, geen autisme kan hebben omdat het minder erg is dan S heeft. Althans daar lijkt het op. En nu ga ik pitten :Z :W
Dat is dan ook weer iets te kort door de bocht, maar je komt eerlijk gezegd wel in de buurt. Dat komt puur vanwege al die tientallen onderzoeken van ruim 20 jaar geleden, dat was toen nou eenmaal zo.
Ik ben me ook wel bewust van hoe het er nu aantoe gaat hoor, alleen lijkt het erop dat je maar hoeft te zeggen dat je de buren niet graag wilt zien om autist te worden....
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_204300841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Voor zover ik het begrijp is dat de clue idd, maar ik heb de DSM niet geschreven, of gelezen, dus ik kan er naast zitten :+
Wat is de DSM? :D :@ :D
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204300846
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:55 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wat is de DSM? :D :@ :D
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders.
Aha ! Weer wat geleerd :D ^O^
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Forum Admin vrijdag 1 april 2022 @ 22:56:58 #86
58651 crew  murp
murp
pi_204300859
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:56 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Aha ! Weer wat geleerd :D ^O^
Daar staan dus alle definities van batshit craziness in :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300862
quote:
Niet geklikt |:)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Daar staan dus alle definities van batshit craziness in :T
Kijken of ik er ook in voor kom :P😉
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204300878
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:58 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Kijken of ik er ook in voor kom :P😉
Iedereen heeft wel iets van eoa stoornis, maar in de DSM staan dus de definities van hoe erg het moet zijn voordat je officieel het stempeltje 'stoornis' krijgt :T
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300886
quote:
Shit waarom heb ik geklikt
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
  vrijdag 1 april 2022 @ 23:00:12 #92
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_204300891
Leerzaam avondje. Interessant om mee te lezen. ^O^
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_204300893
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Shit waarom heb ik geklikt
Haha! Ik heb niet geklikt!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300900
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Shit waarom heb ik geklikt
Curiosity killed the cat? :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204300913
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:54 schreef Papabear het volgende:

[..]
Dat is dan ook weer iets te kort door de bocht, maar je komt eerlijk gezegd wel in de buurt. Dat komt puur vanwege al die tientallen onderzoeken van ruim 20 jaar geleden, dat was toen nou eenmaal zo.
Ik ben me ook wel bewust van hoe het er nu aantoe gaat hoor, alleen lijkt het erop dat je maar hoeft te zeggen dat je de buren niet graag wilt zien om autist te worden....
Ik heb het autisme onderzoek gehad zo'n 5 jaar geleden nu denk ik en ik vond het verschrikkelijk zoveel vragen zoveel uren gespendeerd en gesprekken, interviews met mijn moeder erbij. Dus voor mijn gevoel is het niet ff zeggen van ik zie de buren niet graag
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_204300921
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:00 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Curiosity killed the cat? :P
Yesh i think so :@
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_204300928
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Shit waarom heb ik geklikt
Omdat het lekker swingend nummer is :P
pi_204300942
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:02 schreef devzero het volgende:

[..]
Omdat het lekker swingend nummer is :P
Neee!! :P
"De ONZ SC heeft veel meer pit, nu Stig in het topic zit!" -TheStigsDutchCousin
pi_204300945
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:01 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Ik heb het autisme onderzoek gehad zo'n 5 jaar geleden nu denk ik en ik vond het verschrikkelijk zoveel vragen zoveel uren gespendeerd en gesprekken, interviews met mijn moeder erbij. Dus voor mijn gevoel is het niet ff zeggen van ik zie de buren niet graag
Hier hetzelfde, ik was eerlijk gezegd verbaasd over hoe intensief het gedaan werd en hoeveel tijd het in beslag nam. In het begin was ik het ook niet bepaald met de diagnose eens. Pas toen ik er meer over leerde bleek het allemaal wel heel goed te passen en accepteerde ik het.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_204300951
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:02 schreef devzero het volgende:

[..]
Omdat het lekker swingend nummer is :P
Ik klik niet! :B
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')