SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Nietes, ik ben een vliegtuig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Niet geklikt! Echt niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en kaasfondue.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daarom naar Zwitserland gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel een beetje.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
nouik ga douchen en slapen. Tot morgen weer allen
Dat is wel errug vroeg hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
nouik ga douchen en slapen. Tot morgen weer allen
15 kilo Nutellaquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen om die 5 en 15 kilo potten Nutella op het vliegveld.
de eerste de beste koffiepauze was die pot al leeg bij jou.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
15 kilo Nutella![]()
Vroeger wel de 5 kilo versie bij de Makro gekocht. Had ik op werk op m'n bureau staan
ja pech gehad, ik ga slapen als een beebiequote:
Helemaal niet. Heb daar toch een goede 2 maanden mee gedaanquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
de eerste de beste koffiepauze was die pot al leeg bij jou.
Ik moet altijd lachen in de VS, waar dit gewoon normaal isquote:Op vrijdag 1 april 2022 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen om die 5 en 15 kilo potten Nutella op het vliegveld.
Kijk je ook naar extreme couponing?quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen in de VS, waar dit gewoon normaal is
Jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk je ook naar extreme couponing?
Kassa vast laten lopen en dan met de hand helemaal moeten berekenenquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaHet land van de onbegrenste kortingsmogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |