Ze is boos,want ze slaapt.quote:
Goed bezig.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijkbaar heeft iemand toch gehoord dat ik niet zo onder de indruk van de salarisverhoging was. Kreeg net een bericht dat er nog ergens een potje gevonden is en ik begin van de week maar even op kantoor moet komen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijkbaar heeft iemand toch gehoord dat ik niet zo onder de indruk van de salarisverhoging was. Kreeg net een bericht dat er nog ergens een potje gevonden is en ik begin van de week maar even op kantoor moet komen.
of een potje met ontslagquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien is het wel een potje met drop of chocotoffs. Wie zal het zeggen.
Staat daar dadelijk een kleine lelijke sigaren rokende vrouw met snor in tuinbroek.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
zo'n potjequote:Op vrijdag 1 april 2022 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat daar dadelijk een kleine lelijke sigaren rokende vrouw met snor in tuinbroek.
Zeg dat wel, nog 1,5 uurquote:
dat je het kantoor in komt en de baas zo met dat potje schudt ; tik tik tikquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ga ik me het hele weekend zorgen maken.
En dan smurfenquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een avondje doorbijten [ afbeelding ]
Of ditquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je het kantoor in komt en de baas zo met dat potje schudt ; tik tik tik
Lekker danquote:
Kamer waar ik nu zit zitten in het kozijn drie enorme krassen omdat die asbestman dat heeft gedaan om de ramen eruit te krijgen. Dat fiksen? Neuh. Ze hebben er beetje plamuur opgesmeerd waardoor het nu nog meer zichtbaar is want geel.quote:
Zijn dat bouwvakkers met een verstandelijke beperking?quote:
Ze hebben hier vijf jaar geleden ofzo de buitenkant geschilderd, alleen de strip tussen de achterdeuren niet omdat dat ander materiaal is en eerst geschuurd moest worden. Het is geschuurd, maar nog niet geschilderd. Nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kamer waar ik nu zit zitten in het kozijn drie enorme krassen omdat die asbestman dat heeft gedaan om de ramen eruit te krijgen. Dat fiksen? Neuh. Ze hebben er beetje plamuur opgesmeerd waardoor het nu nog meer zichtbaar is want geel.En de krassen zie je ook nog. Boven de voordeur mis ik een klein stukje muur etc.
wat een amateursquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kamer waar ik nu zit zitten in het kozijn drie enorme krassen omdat die asbestman dat heeft gedaan om de ramen eruit te krijgen. Dat fiksen? Neuh. Ze hebben er beetje plamuur opgesmeerd waardoor het nu nog meer zichtbaar is want geel.En de krassen zie je ook nog. Boven de voordeur mis ik een klein stukje muur etc.
Ja dat ga ik dus oprecht denken nu.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn dat bouwvakkers met een verstandelijke beperking?
Jezusquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben hier vijf jaar geleden ofzo de buitenkant geschilderd, alleen de strip tussen de achterdeuren niet omdat dat ander materiaal is en eerst geschuurd moest worden. Het is geschuurd, maar nog niet geschilderd. Nog steeds niet.
Chocolade door de thee?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Thee, Earl Grey, heet. Met chocolade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |