Ja en Ecuador en dus Qatarquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
Jeetje vriend van mijn nicht dood door corona.. 48 jaar. Na drie maanden in het ziekenhuis te hebben gelegen.
Kende die man niet hoor, zie haar ook nooit verder. Laatste keer was toen mijn moeder was overleden.
Ja veel te jong. En je hoort het nu ook niet zoveel meer dat er nog mensen dood gaan aan corona, maar 3 maanden in het ziekenhuis is ook heel lang.quote:
Ze had 2 weken geleden schijnbaar foto gedeeld want het ging iets beter (naja hij kon met hulp weer eventjes zitten) maar daar leek hij wel een oud opaatje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja veel te jong. En je hoort het nu ook niet zoveel meer dat er nog mensen dood gaan aan corona, maar 3 maanden in het ziekenhuis is ook heel lang.
*quote:
Ah wat verdrietig dat het dan beter lijkt te gaan en dat hij het dan toch niet gered heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze had 2 weken geleden schijnbaar foto gedeeld want het ging iets beter maar daar leek hij wel een oud opaatje.Praten kon hij ook niet meer schijnbaar. Had in al die jaren wel foto's voorbij zien komen van hun samen natuurlijk dus wist wel beetje hoe hij normaal eruit zag.
Ja ik wist dit allemaal niet, misschien dat ik haar op niet volgen heb staan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:45 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah wat verdrietig dat het dan beter lijkt te gaan en dat hij het dan toch niet gered heeft.
Facebook geeft ook niet altijd alle berichten van vrienden logisch weer volgens mij. Dan zou je op iemands profiel moeten klikken om alle berichten te zien.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik wist dit allemaal niet, misschien dat ik haar op niet volgen heb staan.Want haar Facebook is een complete dagboek maar heb het allemaal gemist.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:37 schreef Ama het volgende:
Jeetje vriend van mijn nicht dood door corona.. 48 jaar. Na drie maanden in het ziekenhuis te hebben gelegen.
Kende die man niet hoor, zie haar ook nooit verder. Laatste keer was toen mijn moeder was overleden.
Helpt ook om er een beetje mee om te gaan, zo'n dingen meemaken is ook vrij eenzaam. En sneu dat iemand nog zo jong komt te overlijden, in de eerste golf broer van een goede bekende van me, 35 jaarquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:46 schreef Ama het volgende:
En in dit geval snap ik het wel want als iedereen vraagt hoe gaat het met hem dan kan je beter gewoon op je Facebook steeds even een update schrijven. Als iedereen het toch weet.
Met ons of met corona?quote:
Weer redelijk normaal kunnen slapen, dus dat was een plus, maar de toppen van m'n kunnen was een uurtje gamen.quote:
Zou je me zien posten anders denk je?quote:
Ja weet niet, misschien een vorm van zelfkastijding?quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou je me zien posten anders denk je?
Cali ligt alweer op bed. Toch weer anderhalf uur later dan gisteren. Die blijft moe, veel hoesten en pijn aan haar ogenZelf vooral verkouden en wat algehele mew-gevoel, hopelijk na het weekend voor het grootste deel weggetrokken.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer redelijk normaal kunnen slapen, dus dat was een plus, maar de toppen van m'n kunnen was een uurtje gamen.![]()
Bij jou/jullie?
quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cali ligt alweer op bed. Toch weer anderhalf uur later dan gisteren. Die blijft moe, veel hoesten en pijn aan haar ogenZelf vooral verkouden en wat algehele mew-gevoel, hopelijk na het weekend voor het grootste deel weggetrokken.
Mijn vrienden vroegen of ik toch nog naar de vriendendag toe kwam, maar daar beetje positief lopen snotteren schiet ook niet op.
Achja, ik ben sowieso vatbaar voor luchtwegaandoeningen dus ben allang blij dat het allemaal meevalt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Wel blij dat kerel weer naar buiten 'mag' nu, stuk makkelijker allemaal.
Draakjequote:Op vrijdag 1 april 2022 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weer redelijk normaal kunnen slapen, dus dat was een plus, maar de toppen van m'n kunnen was een uurtje gamen.![]()
Bij jou/jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |