Falafel (ja dat heb ik getest, matcht niet met de koriander ofzo)quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is echt niet lekker met pindasaus?
Is dat zoals mensen die ineens een andere taal spreken na een ongeluk?quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb er eerst 30 jaar helemaal niks van moeten hebben, ben nog aan het inhalen denk ik
Van het weekend nog een broodje bal met pindasaus opquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:51 schreef Ama het volgende:
Pindasaus vind ik alleen lekker bij saté en héél soms een patatje oorlog.
Eet ik ook met mayo.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van het weekend nog een broodje bal met pindasaus op
Denk het jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat zoals mensen die ineens een andere taal spreken na een ongeluk?
Sommige mensen kunnen tien talen vloeiend spreken na een ongeluk of moeiteloos enorme berekeningen in hun hoofd maken. LTVDK lust pindasaus.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat zoals mensen die ineens een andere taal spreken na een ongeluk?
Ja jij eet niks wat een ander wel eet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
pindasaus![]()
pinda's![]()
gevulde koeken![]()
kaas![]()
paaseitjes
Leverkaas!quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
pindasaus![]()
pinda's![]()
gevulde koeken![]()
kaas![]()
paaseitjes
Lijkt me wel handig in een relatie, vreet je tenminste niet alle snacks op.quote:
Zijn we dat niet allemaal hier?quote:
Dan mag hetquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb er eerst 30 jaar helemaal niks van moeten hebben, ben nog aan het inhalen denk ik
Gisteren nog bij de snacks gehadquote:
* dud0r zet etto buiten het topicquote:Op vrijdag 1 april 2022 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
pindasaus![]()
pinda's![]()
gevulde koeken![]()
kaas![]()
paaseitjes
quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:56 schreef Ama het volgende:
'Schat ik heb een lekkere hapjesplank gemaakt'
Oh bah ik eet dat allemaal niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd lastig, Qatar!quote:Op vrijdag 1 april 2022 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nederland sws tegen Qatar op het WK voetjebal
Vooral uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |