Wat Felagund ook zegt. Het is gewoon droog lullen. En Gijs vindt het allemaal geweldig en daarom hinnikt 'ie overal doorheen, waardoor ik weer non-stop moet lachen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:30 schreef Quotidien het volgende:
Wel een bijzonder duo, ik heb de podcasts geluisterd en blijkbaar gaan ze ook nog het theater in samen. Het door en door cynische begrijp ik wel, maar vaak is de humor te next level voor me. Dat begrijp ik dan gewoon niet. Dan vertelt Marcel een verhaal over dat hij al ontbeten heeft en dat er een interviewer langskomt en dan zit Gijs in die telefoon te hijgen/lachen. Dat gaat me echt boven de pet.
21:47 - 22:35 (48 minuten).quote:Op maandag 3 oktober 2022 11:34 schreef Obiekulu het volgende:
Hoe lang zijn de uitzendingen? Iets korter is beter, hogere kwaliteits-dichtheid.
Dat is dan inclusief reclame? Dus daar kun je gerust 10 minuten van aftrekken.quote:
NPO heeft geen reclame tijdens de uitzendingen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 19:54 schreef Felagund het volgende:
Dat is dan inclusief reclame? Dus daar kun je gerust 10 minuten van aftrekken.
Dat snap ik, maar 22:35 begint het volgende programma, daar zit nog wel reclame tussen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
NPO heeft geen reclame tijdens de uitzendingen.
Rob de Wijk? Ik dacht dat dat een grap was toen ze dat zeidenquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:05 schreef TommyL0204 het volgende:
Vanaf 9 oktober weer een nieuwe reeks, met als gasten Margje Fikse, Wouke van Scherrenburg, Bas Heijne, Nadia Moussaid, Sinan Can, Lauren Verster en Rob de Wijk.
Ik vond het vorige 'seizoen' niet zo sterk als het eerste, dus ben benieuwd. Als Marcel zijn aanwijsscherm maar blijft
Klopt. Op 3 april 2022.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Nadia is al een keer geweest toch? Of beeld ik me dat in?
Je weet nooit wat er nog in zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 10:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Rob de Wijk? Ik dacht dat dat een grap was toen ze dat zeiden![]()
Dat gaat top worden. Die is veel te serieus voor zo'n programma
Nadiaquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:05 schreef TommyL0204 het volgende:
Vanaf 9 oktober weer een nieuwe reeks, met als gasten Margje Fikse, Wouke van Scherrenburg, Bas Heijne, Nadia Moussaid, Sinan Can, Lauren Verster en Rob de Wijk.
Ik vond het vorige 'seizoen' niet zo sterk als het eerste, dus ben benieuwd. Als Marcel zijn aanwijsscherm maar blijft
Een geweldige vrouw, in alle opzichten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 10:27 schreef hhh38 het volgende:
Nadia is al een keer geweest toch? Of beeld ik me dat in?
Bedankt. Morgenmiddag de herhaling kijken.quote:
Ook gestopt, maar meer omdat de reclame gevoelsmatig ongeveer 1/3 van de toch al niet lange podcast in nam.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig al maanden gestopt met het luisteren van hun dagelijkse podcast want de overkill was ernstig.
Ik heb er gewoon weer zin in.
De toneelstukjes en stemmetjes begonnen mij onder de huid te zitten maar maakt niet uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ook gestopt, maar meer omdat de reclame gevoelsmatig ongeveer 1/3 van de toch al niet lange podcast in nam.
Inmiddels wel veel theater ervaring erbij.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Live kan dit alleen maar fout gaan. Ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |