Terwijl je een kritisch programma over media in principe jarenlang zou kunnen maken, eventueel het gehele jaar (minus zomervakantie), als je het goed aanpakt. Er is tenslotte elke week wat nieuws te vertellen.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit. Het eerste seizoen vond ik verfrissend, maar nu heb ik het wel gezien. Het komt misschien ook doordat ik vaak die podcast van ze luister, dan heb je wel een overkill.
Twee keer op dertig seconden vooruit drukken, meer is het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:59 schreef Eightyone het volgende:
[..].
Die podcast van ze wordt trouwens flink verpest door al die reclame die erin zit. Maar het zal niet anders kunnen.
Jij gaat zo ook naar werk als vrijwilliger?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die podcast van ze wordt trouwens flink verpest door al die reclame die erin zit. Maar het zal niet anders kunnen.
Je bent niet verplicht om te kijken.quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik word intussen hondsdol van dat nasale stemgeluid van Groenteboer, en ben Van Roosmalen eveneens beu. Dit stel had het bij één seizoen moeten laten.
Oke, doei!quote:Op donderdag 5 mei 2022 14:25 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik word intussen hondsdol van dat nasale stemgeluid van Groenteboer, en ben Van Roosmalen eveneens beu. Dit stel had het bij één seizoen moeten laten.
Ik denk dat je er teveel achter zoekt, Marcel is gortdroog soms, meer is het volgens mij niet.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:30 schreef Quotidien het volgende:
Wel een bijzonder duo, ik heb de podcasts geluisterd en blijkbaar gaan ze ook nog het theater in samen. Het door en door cynische begrijp ik wel, maar vaak is de humor te next level voor me. Dat begrijp ik dan gewoon niet. Dan vertelt Marcel een verhaal over dat hij al ontbeten heeft en dat er een interviewer langskomt en dan zit Gijs in die telefoon te hijgen/lachen. Dat gaat me echt boven de pet.
Ik heb het laatste stuk van dat bevrijdingsconcert gezien. Weird awkward, Corton was nog het minst erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |