SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Die heb ik niet, heb wel een kamer die daarvoor zou kunnen dienen en er staat zelfs een bureau, maar daar heb ik nog nooit aan gezetenquote:
Ik kan echt niet zonder een bureau.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik niet, heb wel een kamer die daarvoor zou kunnen dienen en er staat zelfs een bureau, maar daar heb ik nog nooit aan gezeten
STILTE! Topic is dicht tot half negen!quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik niet, heb wel een kamer die daarvoor zou kunnen dienen en er staat zelfs een bureau, maar daar heb ik nog nooit aan gezeten
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
STILTE! Topic is dicht tot half negen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
He Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, EttoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
He Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, Etto, EttoIk dacht dat je ging zeggen Etto is gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen Etto is gek.
Zou ik nooooooit doenquote:Op donderdag 31 maart 2022 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen Etto is gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik nooooooit doenwacht maarrrrr....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Mweh nee nooit aan kunnen wennen haha.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bankhangen met de laptop(werken trouwens ook, maar dat is mijn afwijking
)
Jazekerquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je in het echte leven ook altijd boos?
Da's de enige die mijn boosheid weet weg te krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin bijna medelijden met je vriendin te krijgen.
quote:
Moeilijk te geloven dit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Da's de enige die mijn boosheid weet weg te krijgen
wat doe je op de brug?quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:09 schreef Flory het volgende:
[..]
Shit!!! *springt snel op de brug
Hoi Koen![]()
Niks, Etto zijn steunkousen knellen een beetje en dan wordt die wat mopperigquote:
Ah met andere woorden hij had zin maar zij nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks, Etto zijn steunkousen knellen een beetje en dan wordt die wat mopperig
Ik denk dat ze nog aan het smijten is met tomatensoep.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Katjes![]()
Ballie ligt al onder de wol zeker![]()
Trusten
top, welkom terugquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Snel terug naar mijn loft in het standbeeld
Ohhh nog aan het werkquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog aan het smijten is met tomatensoep.
Denk het niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohhh nog aan het werk![]()
Hopelijk daar minder kutweer dan
Natte flut valt hier.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Ohhh nog aan het werk![]()
Hopelijk daar minder kutweer dan
Hier ook, heb toch mijn afspraak in nl morgen maar omgezet naar telefonisch.quote:
Nope, helemaal niets hier! Wel frisjes. Ik gebruik de kat als verwarming.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet echt. op de auto bleef wat liggen. Bij jou geen sneeuw?
ook als dekentje?quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope, helemaal niets hier! Wel frisjes. Ik gebruik de kat als verwarming.
Ik denk dat-ie daar razend van zou worden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Misschien moet hij gewoon op anger management training,
s ze wel aardig?quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:19 schreef UitStraling het volgende:
De nieuwe vriendin en muze van mijn maatje heeft knalrood krulhaar, een voorgevel waar vogeltjes broedneigingen van krijgen, is lijkwit en kijkt alsof ze spartelende hamsters leegzuigt als ontbijt.
Ik zat steeds met "It's gotta be big" in mijn hoofd
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.zalando.nl/et(...)d-et981j03k-b11.html
@:bitterbal
rare bikiniquote:Op vrijdag 1 april 2022 00:24 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.zalando.nl/et(...)d-et981j03k-b11.html
@:bitterbal
Juist niet.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
Bitterbal is een golddigger? Heb het graag op een rijtje
Verwarrend, ik dien een WOBje inquote:
Wippen Ontbijten Beven?quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Verwarrend, ik dien een WOBje in
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Verwarrend, ik dien een WOBje in
Neem aan dat hij nu iedere dag een lekke band heeft?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuu nieuwe buurman woont hier 1 week, parkeert steeds z'n enorme bedrijfswagen voor de deur waardoor anderen in de modder moeten parkeren, en nu heeft ie een grote deuk in m'n auto gereden omdat ie niet uit z'n parkeerplaats kwam met dat slagschip. Ik zag het al aankomen toen ie hier met dat ding kwam parkeren
Wat een slagerquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Fuuuuu nieuwe buurman woont hier 1 week, parkeert steeds z'n enorme bedrijfswagen voor de deur waardoor anderen in de modder moeten parkeren, en nu heeft ie een grote deuk in m'n auto gereden omdat ie niet uit z'n parkeerplaats kwam met dat slagschip. Ik zag het al aankomen toen ie hier met dat ding kwam parkeren
Da's goed waardeloos. Succes met de afhandeling.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Mogen zulke slagschepen daar wel parkeren? Mijn buurman moest op een gegeven moment opbokken met zijn bus.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Goede vraag. hmja, wellicht de gemeente even vragen of dit allemaal wel zomaar kan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen zulke slagschepen daar wel parkeren? Mijn buurman moest op een gegeven moment opbokken met zijn bus.
Oei, sleutels? Toch niet je mobiel?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Wasmachine draait maar er zit iets in wat enorm tikt. Heb alleen geen idee wat dat zou kunnen zijn.
Die borden hebben mijn ouders ook.quote:
Mobiel heb ik nu vast. Sleutels ook niet. Denk een knoopje aan een mouw ofzo maar het maakt flinke herrie.quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, sleutels? Toch niet je mobiel?
Labelloquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mobiel heb ik nu vast. Sleutels ook niet. Denk een knoopje aan een mouw ofzo maar het maakt flinke herrie.
voor je het weet zit je 6u in de treinquote:
Zou wel vervelend voor hem zijn terwijl die op het vliegtuig zit te wachtenquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voor je het weet zit je 6u in de trein
Lekker dan. Ik zit nu in een vliegtuig. Moeten ze eerst vrijmaken van sneeuw en ijsquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
voor je het weet zit je 6u in de trein
ohquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel vervelend voor hem zijn terwijl die op het vliegtuig zit te wachten
Hebben ze al één aprilgrappen uitgehaald?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik zit nu in een vliegtuig. Moeten ze eerst vrijmaken van sneeuw en ijs
Nog niet ontdektquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hebben ze al één aprilgrappen uitgehaald?
Caviacount gedaan?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:47 schreef CherryLips het volgende:
Wasmachine draait maar er zit iets in wat enorm tikt. Heb alleen geen idee wat dat zou kunnen zijn.
Wat een hel.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
Jankend kind in de business class zit je dan met je dure stoelen
Ah vreselijk. Hopelijk heb je een noise cancelling koptelefoon.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
Is al opgehouden gelukkig, ik zit gewoon economyquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah vreselijk. Hopelijk heb je een noise cancelling koptelefoon.
Had je al moeten vertrekken? Zal de-iced moeten worden?quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:16 schreef Karzai het volgende:
Duurt lang dit, ik zie nog geen actie buiten
Ja al een uur vertraging, dit wisten ze toch van tevoren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je al moeten vertrekken? Zal de-iced moeten worden?
Ja we gaan het nu ook de verhuurder melden. Kom op zeg.. eerst moet ik sinds deze week door hem al steeds in de berm parkeren, en nu ditquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen zulke slagschepen daar wel parkeren? Mijn buurman moest op een gegeven moment opbokken met zijn bus.
Niets zo vervelend als een jankend kind van een anderquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
Het kan erger:quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets zo vervelend als een jankend kind van een ander
Ja drie is nog ergerquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het kan erger:
2 jankende kinderen!
Of heb je al eens een hele peuterspeelzaal meegemaakt?
Zo'n kind dat uit protest krijsend op de grond gaat liggen midden in de supermarktquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja drie is nog erger![]()
Zo huilend kind in een winkel vind ik ook zo irritant
Laatst een bij het kruidvat, en een grote smoel tegen zijn moeder kind was dacht ik een haar of 4 kreeg zijn zin niet ppppfffff
Je zou de neiging bijna krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n kind dat uit protest krijsend op de grond gaat liggen midden in de supermarkt
daar mag je gewoon met je karretje overheen rijden
Misschien is je wasmachine kapot?quote:Op vrijdag 1 april 2022 07:47 schreef CherryLips het volgende:
emmer ijswater en sop erover gooien: "alles wat op de grond ligt is vies"quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo'n kind dat uit protest krijsend op de grond gaat liggen midden in de supermarkt
daar mag je gewoon met je karretje overheen rijden
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Prop er een champagnefles in.
Maandag pasquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe Budazwembroek al binnen?
quote:
Is die zwembroek speciaal aangepast?quote:
Hey Moeraskat, alles goed?quote:
Wafels met kiezelsteentjes - love you?quote:
Wil je het écht weten ?quote:
O jee dat klinkt niet alsof het goed gaatquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wafels met kiezelsteentjes - love you?
Nee, of ja. Soms kan zo'n telefoontje roet in je mood gooien.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee dat klinkt niet alsof het goed gaat
Een groot succes dusquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe wel echt ieder weekend wafels gemaakt
Alleen dit weekend niet, want ik moet werkenook op zondag
jaquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groot succes dus![]()
Op zondag werken
hier begonnen ze ook al:quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een groot succes dus![]()
Op zondag werken
Volgens mij wil jouw bedrijf het liefste niet dat medewerkers nog naar huis gaanquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier begonnen ze ook al:
Ja, we willen zondag ook best werken hoor!
Ja, Maar ik niet dus je blijft maar fijn thuis
Wafelsquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Tot nu toe wel echt ieder weekend wafels gemaakt
Alleen dit weekend niet, want ik moet werkenook op zondag
7 dagen langquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier begonnen ze ook al:
Ja, we willen zondag ook best werken hoor!
Ja, Maar ik niet dus je blijft maar fijn thuis
het zijn de medewerkers die zo veel uren willen makenquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij wil jouw bedrijf het liefste niet dat medewerkers nog naar huis gaan
Klinkt als een heel goed planquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga na het werk een warme chocolademelk met slagroom halen, dat vind ik echt een heel goed idee van mezelf.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn de medewerkers die zo veel uren willen maken
Maar goed.
hier na nog 1 week en dan moet het wel ver klaar zijn.
Ik kijk er naar uitquote:
Ja een telefoon is niet altijd even leuk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, of ja. Soms kan zo'n telefoontje roet in je mood gooien.Dat gebeurde gisteren. Maar buiten dat om gaat het wel oke, en met jou?
Gaat ook wel weer over op den duurquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een telefoon is niet altijd even leuk.
Wel fijn dat het verder goed gaat
Hier gaat het redelijk,
Daar drinken we eenquote:Op vrijdag 1 april 2022 08:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gaat ook wel weer over op den duur
Nou, dan gaat het met ons allebei ongeveer hetzelfde
Vandaag hier ook voor het eerst sinds jaren moe wakker gewordenquote:
Maar goed, het mag sowieso niet, want dan gaan we over de arbeidstijden wet heen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekker overuren schrijven en 200% binnen harken
Fijne vluchtquote:Op vrijdag 1 april 2022 07:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lekker dan. Ik zit nu in een vliegtuig. Moeten ze eerst vrijmaken van sneeuw en ijs
ik droomde dat ik leden van IS aan het bedienen was, toen dacht ik toch tijd om wakker te wordenquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag hier ook voor het eerst sinds jaren moe wakker geworden
Koffie drink ik decaf dus dat helpt er ook niet echt bij om goed wakker te worden
Ik ga je plan volgen en het vanmiddag zelf makenquote:
Klinkt als een gezellige droom haha.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik droomde dat ik leden van IS aan het bedienen was, toen dacht ik toch tijd om wakker te worden
quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik droomde dat ik leden van IS aan het bedienen was, toen dacht ik toch tijd om wakker te worden
Na zal wel niet toch?quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal ik net een fout maken in de bestelling ofzo
Dan werd het hoog tijd om wakker te worden inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eentje, over een headset die je in water moet doen en dan groeit die naar een normaal formaatquote:
dan zegt Putain vandaag, haha grapje ik wil Oekraine helemaal niet aanvallen. gr gr doeiquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Niemand durft nog grappen te maken na corona en de oorlog.
dat wordt weer lekkers mee naar huis nemenquote:Op vrijdag 1 april 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
Zal vandaag ook wel rustig blijven in de winkel.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is die zwembroek speciaal aangepast?
Volgens mij mag dat niet meer.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt weer lekkers mee naar huis nemen
quote:
Ik voel je pijn.quote:
chai tea? chai latte? beide jaquote:
vast ook welquote:
quote:
ah hier. had ik even gemistquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een code in de e-mail van de Hema, voor gratis chai-paaseitjes.
Een broek van 3 meterquote:
Neen, ik ga het huis niet uit, alleen voor warme chocolademelk met slagroomquote:
wat ontzettend vervelend zegquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet nu al dat er ook andere paaseitjes in m'n mandje verdwijnen.
ik mag morgen de hele dag binnen blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ik ga het huis niet uit, alleen voor warme chocolademelk met slagroom
Oeh goed idee. Maar die van 30ml viel tegen dus moet even een ander tentje vinden.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, ik ga het huis niet uit, alleen voor warme chocolademelk met slagroom
je hebt zeker geen Tijm daar zitten? die hebben een lekkere met kokosmelkquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh goed idee. Maar die van 30ml viel tegen dus moet even een ander tentje vinden.
en dan krijg jij niksquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze het nu weg aan anderen.
Neequote:Op vrijdag 1 april 2022 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
je hebt zeker geen Tijm daar zitten? die hebben een lekkere met kokosmelk
Waarom ?quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik mag morgen de hele dag binnen blijven
en ook al geen cacaoquote:
Spijtigquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh goed idee. Maar die van 30ml viel tegen dus moet even een ander tentje vinden.
Nice nicequote:
Ik was even vanquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spijtig
Ik heb een tentje waar ze er rum in doenmet mini- spekjes erop
Als in varkensspekjes?quote:
spek maakt alles beterquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:37 schreef dud0r het volgende:
beetje uitgebakken spekjes in je warme chocolademelk
ieuwlquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier in de straat ook wel een ander koffietentje maar die doet geen to go geloof ik. Dan moet ik daar gaan zitten tussen andere mensen
Ja, heerlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:48 schreef mschol het volgende:
ik moet weer eens wat cacao kopen zodat ik zelf wat chocomelk kan maken
Ik heb zo'n bus thuis met van die korrels.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:48 schreef mschol het volgende:
ik moet weer eens wat cacao kopen zodat ik zelf wat chocomelk kan maken
Cacao korrels?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zo'n bus thuis met van die korrels.
Al meer dan een week niet aangehadquote:
Over 2 weken ofzoquote:
Ik zag laatst nog iemand met een korte broek aan.quote:
ja jij bent ook zo'n ijskonijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog iemand met een korte broek aan.
Zelfs ik vond dat te fris
Ik ken iemand hier en die draagt altijd een korte broek.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog iemand met een korte broek aan.
Zelfs ik vond dat te fris
Ga je doen danquote:
IJscaviaquote:
Draagt diegene dan een hotpants als het 40 graden is?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier en die draagt altijd een korte broek.
Nee hetzelfde hahaquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Draagt diegene dan een hotpants als het 40 graden is?
quote:
hier is het 16.5quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu wel de verwarming aan (17 graden), zit onder een dekentje en heb een mok hete (Earl Grey) binnen handbereik.
Shoutout naar Buda.
Hebben jullie ook een lunchroom in de winkel?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
Oh lol iemand: ik pak een bak koffie en dan ga ik in de winkel zitten.
Oke?
Nee helaasquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een lunchroom in de winkel?
Lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu wel de verwarming aan (17 graden), zit onder een dekentje en heb een mok hete (Earl Grey) binnen handbereik.
Shoutout naar Buda.
Ook als je niet thuis bent?quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
Mijn huis is altijd 18 graden minstens. Weiger in de kou te zitten.
Ja nu wel want ik gebruik meer gas als ik hem steeds omlaag zet. Alleen als ik in het weekend hele weekend weg ben doe ik hem beetje naar beneden.quote:
Ik vind 18 graden hier te warmquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:29 schreef Ama het volgende:
Mijn huis is altijd 18 graden minstens. Weiger in de kou te zitten.
Gemiste kans!quote:
watquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:35 schreef bitterbal het volgende:
nog 2 weken en dan zit ik die vieze hete warme deken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |