Dat blijf je idd wel houdenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja precies, maar ook niet meer bang zijn dat je iemand besmet want dat gebeurt hoe dan ook toch wel een keer
Zolang je niet in het ziekenhuis terecht komt is er gewoon echt niks aan de hand? Bovendien heb ik na twee vaccins én booster alsnog twee weken een flinke gewone griep gekregen......ooit worden we allemaal wel een keertje ziek....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:14 schreef ToT het volgende:
Tja mijn broer is met een stel vrienden op stap gegaan en achteraf bleek eentje dat vleermuisvirusje te hebben.
M'n broer heeft 3 zelftests gedaan, allemaal negatief. Heeft ook ff een GGD-test gedaan tussen die 3 zelftests door.
Volgens de GGD was-ie WÉL positief.
Ja ach, onze moeder hikt tegen de 90 en heeft een zwakke gezondheid. Hij moest haar naar het ziekenhuis brengen voor een controle.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zolang je niet in het ziekenhuis terecht komt is er gewoon echt niks aan de hand? Bovendien heb ik na twee vaccins én booster alsnog twee weken een flinke gewone griep gekregen......ooit worden we allemaal wel een keertje ziek....
Hier genoeg 80plus cliënten die het gewoon overleefd hebben....quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, onze moeder hikt tegen de 90 en heeft een zwakke gezondheid. Hij moest haar naar het ziekenhuis brengen voor een controle.
Nee, dan zou ik vandaag thuis hebben gewerkt en had ik thuisbezorgd aan het werk gezet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je bent wel een ontzettend homo'tje af en toe hoor.
Man man man. Dit moet ons land redden als de Russen binnenvallen.
Tjah laat ik het zo zeggen; sinds het begin van de uitbraak heb ik mijn moeder maar 1x op grote afstand gezien, en dat wilde ze niet nog een keer doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier genoeg 80plus cliënten die het gewoon overleefd hebben....
Waarom nog bang dan?quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah laat ik het zo zeggen; sinds het begin van de uitbraak heb ik mijn moeder maar 1x op grote afstand gezien, en dat wilde ze niet nog een keer doen.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben niet bang voor de boze wolf
Ha ha dat sowieso nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben niet bang voor de boze wolf
Tja dan kan het sowieso ineens gebeuren toch? Hoe cru ook, maar de echt allerzwakste redden het bij welk virus dan ook niet...quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is bijna 90, heeft 2 versleten hartkleppen en heeft 4 TIA's gehad.
En in verzorgingstehuizen stikt het meestal van de virussenquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja dan kan het sowieso ineens gebeuren toch? Hoe cru ook, maar de echt allerzwakste redden het bij welk virus dan ook niet...
Het norovirus kan inderdaad ook een halve afdeling 'opruimen'quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
En in verzorgingstehuizen stikt het meestal van de virussen
ventilatie is daar vaak ook goed op ordequote:Op donderdag 31 maart 2022 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het norovirus kan inderdaad ook een halve afdeling 'opruimen'
quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ventilatie is daar vaak ook goed op orde
Klopt, maar ze wil zo veel mogelijk risico's zien te vermijden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja dan kan het sowieso ineens gebeuren toch? Hoe cru ook, maar de echt allerzwakste redden het bij welk virus dan ook niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |