abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 maart 2022 @ 15:09:39 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204284382
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Er zijn vanuit de emotioneel beladen rode hoek vanuit het napraat narratief vage beweringen gedaan over grootschalige verkiezingsfraude totaal geen greintje bewijs geplaatst. De ninjas zouden dat bewijs gaan leveren maar daar horen we de rode roeptoeters ook niet meer over. 8-)
Aldus een user die elk bewijs voor mogelijke fraude wegwuift (maar er gek genoeg wel telkens naar blijft vragen) en qua mediadieet enkel afgaat op wat links en progressieve outlets schrijven. Ik heb vanuit dat oogpunt het idee dat je hier weer eens lekker aan het projecteren bent.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 15:17:22 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204284453
twitter


Ineens was het op 100 meter afstand in een duistere garage één persoon die een nakkie nam. Maar hoezo wist Cawthorn dan dat het een staffer was? Van zo'n afstand kun je toch niemand herkennen in zo'n situatie? Was hijzelf op zoek naar een pakkie sos?
En de orgieën? Waarom heeft hij het daarover? Dat moet toch ook ergens vandaan komen? En McCarthy's reactie op dit alles is fel. Landverraad is geen probleem, maar als uitkomt dat de hele GOP in het congres bestaat uit drugsgebruikende seksverslaafde hoerenlopers is het damagecontrol wat de klok slaat. Ik vind het toch wijzen op schuldgevoel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204284482
Hi hi goed bezig pik een personlijke aanval terwijl feitelijk objectief gezien er geen greintje verifieerbaar bewijs geplaatst is. En zoals ik al eerder stelde als dat wel er was was het vast en zeker triomfantelijk aan de openingspost toegevoegd.

Hoe tolereert deze nieuwe mod zulk gedrag? 8-)
  donderdag 31 maart 2022 @ 15:58:36 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204284765
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:21 schreef Basp1 het volgende:
Hi hi goed bezig pik een personlijke aanval terwijl feitelijk objectief gezien er geen greintje verifieerbaar bewijs geplaatst is. En zoals ik al eerder stelde als dat wel er was was het vast en zeker triomfantelijk aan de openingspost toegevoegd.

Hoe tolereert deze nieuwe mod zulk gedrag? 8-)
Er wordt niemand persoonlijk aangevallen. Er wordt slechts objectief waarneembaar gedrag benoemd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:05:32 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204284821
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
3 jaar geleden we hebben een laptop van Hunter Biden met zeer belastende informatie er op gevonden.
Overal in het nieuws.
Dan vragen mensen wat staat er op dan?
Heel veel belastende informatie kijk maar naar deze foto's van dronken Hunter Biden.
3 jaar later kijk we hebben de laptop van Hunter Biden.
Die was er toch al?
Ja maar hij is echt! En er staat heel veel belastende informatie op.
OKI wat staat er op dan?
Kijk maar naar deze foto's van
dronken/stoned Hunter Biden en een hier.
OKI en verder?
Ja dat moeten we nog verder uitzoeken.

Ja je hebt gelijk dit past prima in dit topic.
Excuus

Er is grootschalige fraude gepleegd.
OKI heb je bewijs?
Nee maar die komt er aan hoor.
OKI wat heb je tot dusver dan?
Nou hij heeft veel stemmen gehad en kon onmogelijk verliezen.
OKI maar dat is geen bewijs van grootschalige fraude!
Heb je iets belastend gevonden dan?
Nee dit onderzoek loopt nog maar het komt er aan hoor.

Etc etc etc.

No worries ik zal doen waar ik goed in ben..
Vragen stellen, net zo lang er daadwerkelijk iets naar voren komt.
:)
Het is een beetje vergelijkbaar met Hillary haar emails. Daar loopt ook al 6 jaar "onderzoek" dat nooit afgrond lijkt te zijn. Wel een stelletje aanpakkers hoor.

Verder ontgaat het me ook wat Joe Biden precies te schaften heeft met de laptop van zijn zoon.
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:09:59 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204284863
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is een beetje vergelijkbaar met Hillary haar emails. Daar loopt ook al 6 jaar "onderzoek" dat nooit afgrond lijkt te zijn. Wel een stelletje aanpakkers hoor.

Verder ontgaat het me ook wat Joe Biden precies te schaften heeft met de laptop van zijn zoon.
So fucking what? Al komt er helemaal nooit meer een greintje bewijs of tegenbewijs naar boven, als mensen het er tot in den treure over willen hebben op FOK! in dit topic, nou en?

Je hoeft het niet te lezen, zeker niet te reageren dat je het niet wil lezen. Wat wil je nou eigenlijk?

En dat dingen jou ontgaan die evt negatief voor je "kant" uit kunnen pakken weet ik, liefst censuseer je alles en iedereen die het met je oneens is de moeder :').

Blijf......dan....weg.......
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204284881
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is een beetje vergelijkbaar met Hillary haar emails. Daar loopt ook al 6 jaar "onderzoek" dat nooit afgrond lijkt te zijn. Wel een stelletje aanpakkers hoor.

Verder ontgaat het me ook wat Joe Biden precies te schaften heeft met de laptop van zijn zoon.
De claim zoals ik het begrijp is dat er mails op zouden staan waaruit zou blijken dat Biden zijn functie van VP misbruikt zou hebben om zijn zoon een functie te hebben laten krijgen bij Burisma. Zeg maar wat Trump zo'n beetje heeft gedaan met Ivanka en Jared, maar dan in het verre Oekraïne.

Komt dit je bekend voor? Ja, dat kan... zie Trumps eerste impeachment en de speurtocht van zijn persoonlijke advocaat Giuliani destijds.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-03-2022 16:16:51 ]
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:54:02 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204285274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
So fucking what? Al komt er helemaal nooit meer een greintje bewijs of tegenbewijs naar boven, als mensen het er tot in den treure over willen hebben op FOK! in dit topic, nou en?

Je hoeft het niet te lezen, zeker niet te reageren dat je het niet wil lezen. Wat wil je nou eigenlijk?

En dat dingen jou ontgaan die evt negatief voor je "kant" uit kunnen pakken weet ik, liefst censuseer je alles en iedereen die het met je oneens is de moeder :').

Blijf......dan....weg.......
Dus ik moet mijn mond houden omdat ik het er niet op de manier over heb die jij appreciert. Als we het over censuur hebben. :')

Maar voor we Joe Biden dingen kunnen gaan verwijten is het vrij belangrijk te weten wat hij nou te schaften heeft met de laptop van Hunter Biden. En wat daar nou precies voor verschrikkelijks op staat. Dat blijft nu al tijden uit. Dus kennelijk is het niet zo ernstig dat Biden een bestuurscrimineel zou zijn anders zouden ze wel wat meer opschieten.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:01:05 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus ik moet mijn mond houden omdat ik het er niet op de manier over heb die jij appreciert. Als we het over censuur hebben. :')

Maar voor we Joe Biden dingen kunnen gaan verwijten is het vrij belangrijk te weten wat hij nou te schaften heeft met de laptop van Hunter Biden. En wat daar nou precies voor verschrikkelijks op staat. Dat blijft nu al tijden uit. Dus kennelijk is het niet zo ernstig dat Biden een bestuurscrimineel zou zijn anders zouden ze wel wat meer opschieten.
Nee, je bent van harte welkom om mee te praten over het onderwerp. Voor klachten dat een reeks te lang door zou lopen omdat er volgens jou niets meer over te vertellen valt, dat mag in FB.

Alleen komen melden dat je een topic kut vindt mag in geen enkel topic op FOK! hoor, of doe je dat ook in SHO waar topic 7835 over de relatie tussen repper X en snolletje Y loopt?

En wat je hier zegt klopt hoor, er is nog niet zo veel bekend, maar er komt regelmatig toch een bericht over in het nieuws. Dus wat is nou precies het probleem dat mensen er "eeuwig over doormekkeren" dan? Database vol?

Laat BNW nou lekker BNWen, tot in den treure desnoods, jij hebt POL en NWS al.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204285363
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, maar als er dus daadwerkelijk schadelijke dingen mbt Joe op zouden staan dan had het tijdens de verkiezingen moedwillig wegmoffelen een van de redenen kunnen zijn geweest waardoor Biden won.

Ik las ergens, ja, ik weet wel, niet meteen bewijs, een poll dat 16% van de Biden kiezers niet op hem gestemd zou hebben als de laptop daadwerkelijk bewijs voor corruptie zou hebben.

Nou, dat is een gerucht, speculatie, een "what if" scenario. iets waar BNW zo'n beetje voor opgezet is, dus ja, het was 100% relevant.

Alleen omdat het wel eens waar zou kunnen zijn, en dus schadelijk voor "zijn" kant zou ik het er hier niet over mogen hebben :').
Dat bewijst toch alleen maar dat het artikel in de NYP op 14 okt 2020 juist bedoeld was voor dat doel? Het is niet alsof de inhoud ervan niet al lang bekend was. Nee dat was gepland voor vlak voor de verkiezingen net als dat gebeurde met Clinton's emails in 2016 wat haar wel heel veel stemmen gekost heeft en ook niets uit gekomen is :D

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:03:34 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285368
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat bewijst toch alleen maar dat het artikel in de NYP op 14 okt 2020 juist bedoeld was voor dat doel? Het is niet alsof de inhoud ervan niet al lang bekend was. Nee dat was gepland voor vlak vooe de verkiezingen net als dat gebeurde met Clinton's emails wat haar wel heel veel stemmen gekost heeft en ook niets uit gekomen is :D

[ twitter ]
Dus het is wel degelijk relevant, zo'n beetje de hele inhoud van mijn betoog?

Tnx :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204285381
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus het is wel degelijk relevant, zo'n beetje de hele inhoud van mijn betoog?

Tnx :).
Nee het toont aan dat er nergens bewijs is voor corrupt handelen van Joe Biden en dat dat ook niet het doel was van het publiceren van het artikel in de NYP.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:09:01 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285406
quote:
85s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee het toont aan dat er nergens bewijs is voor corrupt handelen van Joe Biden en dat dat ook niet het doel was van het publiceren van het artikel in de NYP.
Hoe dan ook, door wie dan ook, op welke manier dan ook, de laptop van Hunter heeft iets te maken gehad met de verkiezingen. Of er nou iets of niets op staat, of het nou slecht is voor Joe of niet, het heeft mensen en politici bezig gehouden, pers is er mee bezig geweest, mensen hebben zich door persberichten laten beinvloeden.

De laptop is ontopic.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:10:01 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204285413
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat bewijst toch alleen maar dat het artikel in de NYP op 14 okt 2020 juist bedoeld was voor dat doel? Het is niet alsof de inhoud ervan niet al lang bekend was. Nee dat was gepland voor vlak voor de verkiezingen net als dat gebeurde met Clinton's emails in 2016 wat haar wel heel veel stemmen gekost heeft en ook niets uit gekomen is :D

[ twitter ]
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat dit soort nieuwswaardige berichten niet naar buiten mogen worden gebracht als er verkiezingen zijn omdat het dan wellicht de Democraten stemmen kost?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:11:37 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204285422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, je bent van harte welkom om mee te praten over het onderwerp. Voor klachten dat een reeks te lang door zou lopen omdat er volgens jou niets meer over te vertellen valt, dat mag in FB.

Alleen komen melden dat je een topic kut vindt mag in geen enkel topic op FOK! hoor, of doe je dat ook in SHO waar topic 7835 over de relatie tussen repper X en snolletje Y loopt?

En wat je hier zegt klopt hoor, er is nog niet zo veel bekend, maar er komt regelmatig toch een bericht over in het nieuws. Dus wat is nou precies het probleem dat mensen er "eeuwig over doormekkeren" dan? Database vol?

Laat BNW nou lekker BNWen, tot in den treure desnoods, jij hebt POL en NWS al.
Nou als een laptop vol met allerlei zwaar belastende informatie voor de president al lang in het nieuws is dan zijn we erg benieuwd wanneer dat nou eens gevolgen gaat hebben. Maar dat blijft dus steeds uit. Dan wordt het eens tijd vragen te stellen waar dat nu blijft en trekken we even de vergelijking met een andere kwestie waar nooit wat concreets uit komt.
pi_204285442
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat dit soort nieuwswaardige berichten niet naar buiten mogen worden gebracht als er verkiezingen zijn omdat het dan wellicht de Democraten stemmen kost?
Tja dat is dus de vraag. Kan je dit soort publicaties toestaan vlak voor de verkiezingen als zo'n lulverhaal duidelijk invloed heeft op het stemgedrag en de aanjagers ervan al lang op de hoogte waren dat er geen bewijs is dat Joe Biden er ook maar iets mee te maken heeft.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:18:00 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou als een laptop vol met allerlei zwaar belastende informatie voor de president al lang in het nieuws is dan zijn we erg benieuwd wanneer dat nou eens gevolgen gaat hebben. Maar dat blijft dus steeds uit. Dan wordt het eens tijd vragen te stellen waar dat nu blijft en trekken we even de vergelijking met een andere kwestie waar nooit wat concreets uit komt.
Ja, maar die vragen aan FOK!kers stellen die gewoon op dagelijkse nieuwsberichten reageren schiet niet erg op he?

Als iemand hier het wist zat ie niet hier :'). En tot we een vertegenwoordiger hebben in de Amerikaanse politiek willen we er graag zo lang en zo vaak mogelijk over willen kunnen discussieren, speculeren en desnoods fantaseren.

Zou dat evt mogen van u, geachte mijnheer Hexagon, of blijft u toch gewoon af en toe komen melden dat we het er niet meer over moeten hebben want er is niets bekend?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:21:51 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204285494
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, maar die vragen aan FOK!kers stellen die gewoon op dagelijkse nieuwsberichten reageren schiet niet erg op he?

Als iemand hier het wist zat ie niet hier :'). En tot we een vertegenwoordiger hebben in de Amerikaanse politiek willen we er graag zo lang en zo vaak mogelijk over willen kunnen discussieren, speculeren en desnoods fantaseren.

Zou dat evt mogen van u, geachte mijnheer Hexagon, of blijft u toch gewoon af en toe komen melden dat we het er niet meer over moeten hebben want er is niets bekend?
Als jij mag speculeren mag ik dat ook natuurlijk. En ik speculeer dat we tot St. Juttemis moeten gaan wachten tot er iets dat concreet belastend is van die laptopt komt. Net als het al zes jaar niet lukt om Hillary in het gevang te krijgen vanwege die emails. En daar bovenop kan ik dus speculeren dat het een doorzichtige campagnetruuk is geworden.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:23:39 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285507
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als jij mag speculeren mag ik dat ook natuurlijk. En ik speculeer dat we tot St. Juttemis moeten gaan wachten tot er iets dat concreet belastend is van die laptopt komt. Net als het al zes jaar niet lukt om Hillary in het gevang te krijgen vanwege die emails. En daar bovenop kan ik dus speculeren dat het een doorzichtige campagnetruuk is geworden.
Geen idee, las wel dat ze beboet is wegens liegen, dus er is rook :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:23:42 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204285508
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja dat is dus de vraag. Kan je dit soort publicaties toestaan vlak voor de verkiezingen als zo'n lulverhaal duidelijk invloed heeft op het stemgedrag en de aanjagers ervan al lang op de hoogte waren dat er geen bewijs is dat Joe Biden er ook maar iets mee te maken heeft.
Haha, ik vind het wel hilarisch dat dit komt van iemand die zich aan de lopende band voedt met media waar non-stop, jaar in jaar uit, de politieke tegenstander wordt gedemoniseerd en zwart gemaakt. Jouw hele mediadieet bestaat uit lezen hoe kwaadaardig, moreel verwerpelijk, racistisch, homofoob, transfoob, vrouwhatend, extreem, gevaarlijk, corrupt, fascistisch, egoïstisch, onderdrukkend, dom en onwetend alles rechts van het politieke centrum is. En dan natuurlijk voornamelijk de Republikeinse Partij en Trump.

Als je bang bent dat één nieuwsverhaal de Democraten een paar stemmen kost, zou ik er eens over nadenken hoeveel stemmen de propaganda, waar jij jezelf dagelijks mee voedt, hen aan stemmen oplevert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204285552
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ik vind het wel hilarisch dat dit komt van iemand die zich aan de lopende band voedt met media waar non-stop, jaar in jaar uit, de politieke tegenstander wordt gedemoniseerd en zwart gemaakt. Jouw hele mediadieet bestaat uit lezen hoe kwaadaardig, moreel verwerpelijk, racistisch, homofoob, transfoob, vrouwhatend, extreem, gevaarlijk, corrupt, fascistisch, egoïstisch, onderdrukkend, dom en onwetend alles rechts van het politieke centrum is. En dan natuurlijk voornamelijk de Republikeinse Partij en Trump.

Als je bang bent dat één nieuwsverhaal de Democraten een paar stemmen kost, zou ik er eens over nadenken hoeveel stemmen de propaganda, waar jij jezelf dagelijks mee voedt, hen aan stemmen oplevert.
Nou nou, niet zo emotioneel worden hoor! Nee niet alles van rechts (dat zou generaliseren zijn) maar voor een deel geldt dat wel degelijk :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 17:29:39 #172
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204285561
twitter


Zal hij meer of minder dan 100 keer gebruik maken van omerta?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204285563


Wederom iets waar President Trump beter is dan Resident Brandon.
pi_204285596
Waarom horen we eigenlijk niets meer van de MSM-consumenten over de rechtzaken tegen President Trump in NY?
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:36:45 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285636
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom horen we eigenlijk niets meer van de MSM-consumenten over de rechtzaken tegen President Trump in NY?
Geen idee, er zullen geen dagelijkse berichten over naar buiten komen waar mensen dan over gaan disussieren, of dat nou mag of niet O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')